Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 18:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Dav, her lidt over en mdr siden fik jeg hppd, det kom dagen efter jeg havde røget hash så troede i starten at det var en hash psykose, men ingen af symptomerne lignede en hash psykose så da jeg kom hjem fra sygehuset gik jeg ind på nettet og så at jeg havde cirka alle symptomerne på hppd, prøvede at få min læge til at forstå hvad det var og måske prøve med noget andet medicin, men han holder fast i det er en psykose selvom jeg har sagt jeg har taget lsd og svampe. Nu tænker jeg så om jeg nogensinde kan komme til at ryge cannabis, ikke at det er noget jeg bare skal men ville være fedt at vide om måske et år eller 2 man kunne prøve igen? mine syn er blevet bedre men kommer stadig især nå jeg træt eller det er mørkt, Er også stoppede med at drikke for det går helt amok nå jeg har tømmermænd.

Håber i måske har et svar til det her og også om hvad der kunne hjælpe mod hppd :)

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Er det virkelig så slemt dit hppd? Hvordan oplever du det? Og påvirker det din hverdag?

Jeg "lider" selv af hppd. Men det er på ingen måde så slemt at det påvirker min hverdag, eller min lyst til at ryge eller tage stoffer. Man kan vel nærmest sige at jeg har vendt mig til det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Efter at have læst dine indlæg med denne og tidligere brugernavne, tror bare du skal holde dig helt fra alle stoffer også alkohol.

Junior medlem

Altså er som om jeg falder i omgivelserne, alt følges uvirkligt hvis jeg har fået et slemt "syn" så har jeg det dårligt resten af dagen og lidt dagen efter og har brug for der er nogen ved mig 24/7 det virklig et most. Nu har jeg kun drukke 2 gange efter jeg fik det men begge især første har været slemme dagen efter.

Altså for altid og er det noget du tror jeg får det bedre med, lægerene har ikke det store at sige, andet end at give anti psykotisk.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Det er billigere at give piller end 24/7 psykriatisk pleje. At lægen udskriver antipsykotisk medicin til dig, må jo have sine grunde. Nu behøver man jo heller ikke pense alt ud på nettet, men jeg forstår det lidt som om det handler for dig om at få hul på bylden du bærer rundt med.

Det handler om at du skal lære at leve med de små eller store skavanker du har. Du er stadig ung, kan nå at vokse dig fra en evt. psykisk sygdom, men jeg tror bare stoffer af enhver art vil forsinke den proces. Antipsykotisk medicin lyder heller ikke som en langvarig løsning.
Mit råd er at få kontakt til en voksen du kan tale ud til om hvordan dit liv ser ud. Bare det i sig selv kan hjælpe dig den rigtige vej.
Jeg kan anbefale dig at kontakte disse søde mennesker:
http://gadejuristen.dk/psykolog-projektet
og
Bagsidens gule sider Tryk på mig!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]