Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Har røget hash siden jeg var 14 det tog overhånd da jeg blev de 17 frem til 21

Da jeg var 15 fik jeg taget en urin prøve på en instution jeg boede på og det viste sig jeg havde heroin/ hash i mit pis har aldrig rørt heroin i mit liv og har kun røget det hash jeg købte på staden

Ja nogen pushere ude på staden blander deres hash op med lidt heroin for at få deres kunder hooked up så de bliver ved med at komme igen.(Om i vil tro på det eller ej er jeres problem)

Jeg har en psykisk syg far deres hele mit liv har råbt og skreget mig i hovdet over næsten igen ting.

For 1 måneds tid siden flyttede jeg hjemmefra og quittede hashen helt efter ca 1 uge efter jeg var flyttet hjemmefra og begyndte og tage nogen piller mod epelpsi kun om aften inden jeg skal sove (Og det har hjulpet en del på at ligge hashen på hylden) (Har ikke epelepsi men de kloge hovder har fundet ud af at det godt kan virke godt når man stopper med hash)

Imens mit misbrug stod på sagde næsten alt og alle i nærheden af mig at jeg skulle stoppe og gav mig de bedste grunde men så længe man selv er inde i et misbrug kan man ikke rigtigt sætte sig ind i det.

Nu hvor jeg ikke har røget de her 3 uger kan jeg godt se det liv jeg har livet har været helt fucked up og langt ude og det hver dag har handlet om at skaffe penge til noget hash for at få ro i hovdet.

Jeg har aldrig haft det bedre i mit liv og jeg har en del gode grunde til at holde mig væk fra hashsen.

Flytter fra københavn her til august og starter på udannelse samtidig med jeg skal bo på skolehjem.

Som sagt ligemeget hvor meget man får afvide at hash skader osv blabla vil en hash misbruger bare nikke ja og tænke inderst inde fuck it lad os tænde op i den næste.

Tro mig til alle jer der sidder i et lorte hashmisbrug . Hash løser intet andet end at sætte problemerne / tankerne på pause så længe rusen vare når i en skønne dag er kommet ud af det vil i se hvor meget bedre det er og være helt stoffri.

Forsat god aften.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Super fedt for dig at du er ude af det.
Og kan kun nikke genkendende til hvad du siger. er selv gået fra at ryge hverdag, til at have røget 2 dage de sidste 3 uger!
Men ved samtidig også hvor hurtigt hashen kan rive en tilbage i den samme gamle rille, så pas på! og lad vær og "tag et par sug for hyggens skyld" hvis du virkelig vil kvitte det for good. For det holder aldrig, det med "et par sug"

Junior medlem

Flux. skrev:
Super fedt for dig at du er ude af det.
Og kan kun nikke genkendende til hvad du siger. er selv gået fra at ryge hverdag, til at have røget 2 dage de sidste 3 uger!
Men ved samtidig også hvor hurtigt hashen kan rive en tilbage i den samme gamle rille, så pas på! og lad vær og "tag et par sug for hyggens skyld" hvis du virkelig vil kvitte det for good. For det holder aldrig, det med "et par sug"

Hej flux.
Mange tak er glad for jeg ikke er alene og du kan nikke ja til det samme det gør mig glad inden i.

Fedt du også er quittet. Super sejt gået!! Det er egenligt ikke så svært som man går rundt og tror.
Da jeg var inde i mit misbrug troede jeg aldrig nogensinde jeg kunne være glad uden hash.
Men nu er jeg 10 gange glader uden hash.

Vil aldrig nogensinde røre det stads igen for jeg ved hvis jeg ryger en pind nu vil jeg få en god griner og falde i samme lort igen.

Så det er enten quitte hashen helt eller suge helt igenem jeg vælger nr 1 for good

Peaceout

Junior medlem

Et par fordele jeg har ved at blive med at stoppe mit hash misbrug.

1.Mere fokuseret
2.Motiveret til at få et godt liv
3.Klar i hovdet
4.Kontrol over mit liv og hvad jeg gør
5.Flere penge (ved ikke hvad jeg skal bruge dem på længere)
6.Meget mere glad
7.Meget mindre deprimeret
8.Fundet ud af hvem mine rigtige venner er (Og de er ihvertfald ikke selv misbrugere)
9.Vil aldrig stole på en misbruger mere
10.Gode tanker
11.Maden smager 10 gange bedre end da jeg var skæv
12.Spiser som et svin
13.Bedre selvtillid
14.Opmærksomhed fra gode piger uden misbrug (Hvem gider og være sammen med en misbruger?)
15.Lykkelig og takkenemlig for jeg er kommet ud af det pis
16.Har aldrig haft det bedre

Insane psychedelia user!

Super gået hold fast i de positive ting når livet bliver svært og fristelsen for at gøre som du har gjort længe melder sig.

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Ja det er rigtig flot.

men der er nok ikke heroin i hash'en.i så fald ville man nok også har hørt om mere alvorlige tilfælde hvis folk hvis havde spist en større mængde hash, eller røget for den sags skyld. Jeg tror mere der er tale om en fejl på testen eller dig der har været i nærheden af et opiod lign stof dagende inden, er du meget glad for birkes kage :p ?

Der ville ikke være megen ide fra pushernes side ved det, cannabis er jo fint vanedannende i sig selv og det er jo ikke ligefrem fordi der næsten ingen efterspørgsel er på det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg er rigtig glad på din vegne. Det er så rart at blive klar i hovedet igen efter en tid med aaaalt for meget hash. Jeg ser sgu selv frem til det, og jeg kan allerede så småt mærke det efter en uge ;)

Det med heroinen i din hash, er jeg 99,9% sikker på er noget vås. Som Viridis siger, så kan birkes godt slå ud som et opioid på en narkotest. Der skal i øvrigt rigtig meget heroin i en joint, før det giver euforiserende virkning, eftersom langt det meste af det aktive stof bliver nedbrudt af varmen.

Medlem
Brugeravatar

Super flot og fedt du allerede mærker så mange forbedringer i hverdagen.

Mit hash-misbrug har godt nok også voldet mig mange problemer. Personligt udvandede det min fornøjelse ved mange af de interesser jeg ellers havde haft utrolig gavn af. Hvis jeg da bare havde kunne se det under misbruget :)

Medlem

Jeg startede først med at ryge hash da jeg var 21 og har aldrig haft et problem eller misbrug. At starte med rusmidler som 14 årig øger risikoen for misbrug senere i livet, det er videnskabelig bevist.
Ps. den med heroin i hash må du længere ud på landet med.

Junior medlem

Tak for støtten alle sammen . Ja den med heroin har regnet den ud nu vi fik te birkes hver morgen på den instution jeg var på dengang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]