Hey, jeg er en dreng på 17 år som har taget mdma 4-5 gange men sidste gang gik det lidt galt, jeg ved lidt om stoffet og også nok til at vide det jeg gjorde var noget rigtig skidt. Mine venner og jeg havde taget i byen og havde taget omkring 1.5g i byen vi var 3 mand om det og alt gik fint, indtil vi kom hjem igen hvor vi havde endnu 1 g. Min ene ven og jeg beslutter os for at tage det, vi kom så til at tage det hele, det skal lige siges at det langt ude på natten så det er over længere tid vi tager alt det mdma.
Til sidst havde vi tømt det hele og min ven og jeg tror vi har lige godt taget omkring et gram hver, ialt. dagen efter var det værste i mit liv jeg havde det virkelig dårligt og kunne ikke gøre noget som helst hele dagen, jeg var godt klar over hvorfor jeg havde det sådan men det er mere i ugerne efter, det er omkring 1.5-2 måneder siden og jeg har det virkelig dårligt med mig selv, jeg er blevet dårligere til at fokusere, min hukommelse er blevet meget ringere og har det generelt dårligt med mig selv, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre overvejer kraftigt psykolog. Undskyld historien er lidt kringlet men mine skrive evner er ikke de bedste. Sagen er bare at jeg mistænker jeg har fået hjerneskader. Kommer mit fokus og hukommelsen nogensinde igen eller forbliver det sådan her? "Restituere" min hjerne stadig efter sådan en omgang eller burde den blive sig selv igen? Det var ca. Et gram mdma jeg tog
|