Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey, jeg er en dreng på 17 år som har taget mdma 4-5 gange men sidste gang gik det lidt galt, jeg ved lidt om stoffet og også nok til at vide det jeg gjorde var noget rigtig skidt.
Mine venner og jeg havde taget i byen og havde taget omkring 1.5g i byen vi var 3 mand om det og alt gik fint, indtil vi kom hjem igen hvor vi havde endnu 1 g. Min ene ven og jeg beslutter os for at tage det, vi kom så til at tage det hele, det skal lige siges at det langt ude på natten så det er over længere tid vi tager alt det mdma.

Til sidst havde vi tømt det hele og min ven og jeg tror vi har lige godt taget omkring et gram hver, ialt. dagen efter var det værste i mit liv jeg havde det virkelig dårligt og kunne ikke gøre noget som helst hele dagen, jeg var godt klar over hvorfor jeg havde det sådan men det er mere i ugerne efter, det er omkring 1.5-2 måneder siden og jeg har det virkelig dårligt med mig selv, jeg er blevet dårligere til at fokusere, min hukommelse er blevet meget ringere og har det generelt dårligt med mig selv, jeg aner ikke hvad jeg skal gøre overvejer kraftigt psykolog.
Undskyld historien er lidt kringlet men mine skrive evner er ikke de bedste. Sagen er bare at jeg mistænker jeg har fået hjerneskader. Kommer mit fokus og hukommelsen nogensinde igen eller forbliver det sådan her? "Restituere" min hjerne stadig efter sådan en omgang eller burde den blive sig selv igen? Det var ca. Et gram mdma jeg tog

Insane psychedelia user!

Spis sundt, masser af grønsager og frugter(bananer er ekstra godt). Motioner. Så skal du nok komme tilbage på sporet igen.

Jeg har selv engang nytårsaften gjort noget lignende. Virkeligt dumt. Der gik ~14dage før jeg var tilbage ved mig selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
1,5-2 måneder er rimelig lang tid syntes jeg, mine mdma ture har også taget tid, men max 10-14 dage. Du skal dog passe på med at "du ikke selv er problemet!", forstået på den måde at du ikke skal have dårlige tanker og tænke "hvor jeg dum!, jeg bliver aldrig normal igen" det i sig selv kan gøre at det tager længere tid. Hver glad og positiv og se fremad. Og som nævnt ^ gør alt hvad du kan for at være sund. Evt start i det små. En go lang gå tur ved havet eller i skoven kan virkelig gøre underværker! =)

Du skal nok blive klar igen, det jeg sikker på. Mine mdma ture har været med 150-200mg på 1 aften max! Du har taget minimum 5x den dose, så det er forståeligt nok at det tager 5x så lang tid. Pas på dig selv. Go dag =)

Junior medlem

Tak for de hurtige svar, jeg håber i har ret og jeg er enig i omkring det med at jeg måske selv kan være med til at det ikke bliver bedre fordi jeg ikke siger til mig selv at det gør.
Tak endnu engang og den med frugten og motionen går jeg igang med!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]