Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 16:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langt ude
Jeg var et stort pothoved i omkring 7 aar, proevede lidt mdma, speed og coke en gang i mellem, nogle gange om aaret, men ellers kun weed.

Saa begyndte jeg med opiater (f.eks. morfin) og mistede stille og roligt lysten til hash over et halvt aars tid. Uden at jeg egentlig lagde maerke til det. Det gik fra noget jeg var vildt entusiastisk over til noget jeg ikke rigtig gad.

Samtidigt med dette begyndte jeg at faa hvad jeg vil beskrive som angst og paranoia naar jeg roeg hash. Jeg var et daarligt menneske, folk hadede mig, socialangst i offentligen, osv. Dette ledte til at jeg helt stoppede indtil jeg valgte at stoppe med opiater. Nu ryger jeg hash igen, men har stadigvaek angsten de fleste gange.

Min misbrugsvejleder siger, det er ret normalt for folk med lignende misbrug.

Har opiater ogsaa paavirket jeres cannabisforbrug saadant? Er det blevet bedre eller er I helt stoppet?

Insane psychedelia user!

Hvor længe har du ikke røget hash?

Jeg tror ikke det er opiaterne som har gjort at du får det dårligt af hashen.
Nærmere uløste problemmer i de liv som tyngder dig.
Har selv oplevet at skifte frem og tilbage imellem hash og andre hårde former for stoffer, som gjorde at jeg "glemte" at ryge.
Når jeg så skulle stoppe med at tage dem kom hashen tilbage.
Hos mig forsvandt de fleste af de dårlige ting ved hashen dog i og med de lange pauser jeg havde fra dem imens jeg var i posen. Jeg fik udviklet bearbejdet noget af det som lå til grund for mine dårlige oplevelser med hashen.

Mvh

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langt ude
Hej, tak for svaret. Grunden til jeg har oprettet tråden er at jeg har læst lidt af det samme på mange amerikanske forummer, det der med hash og angst, så jeg vil prøve at se hvordan det forholdte sig i Danmark.

Nu har jeg prøvet at stoppe med at ryge hash i de sidste par uger. Det har været ret nemt den sidste uge, bort set fra at jeg er vant til at fyre op når jeg kommer hjem fra arbejde. Det er som om der mangler noget. Jeg kan mærke mig selv tænke, "jeg skal da til at ry-- nåå nej". :lol: Sidste gang jeg stoppede sov jeg næsten ikke i flere uger, men jeg tager buprenorphin hver dag for tiden, så det er nok derfor det går.

En anden sjov detalje - jeg fik noget høj CBD/lav THC skunk forleden og der havde jeg næsten ingen angst da jeg var skæv. Jeg ville ønske den type pot var mere udbredt, for det nød jeg virkelig. Men nu vil jeg holde fast i at stoppe med cannabis, forhåbentligt kan det også dæmpe min angst når jeg ikke er skæv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]