Tak for jeres svar, det er dejligt at få informationer fra folk der selv har prøvet det.
Det er nu tredje dagen, og lige kommet hjem fra en kammerat, og jeg har det bedre. Der er stadig ting der går mig på. Specielt én ting.. Vil gerne høre jeres mening om det..
Jeg føler mig mere bange end normalt.. Ikke for mennesker, tværtimod. Hvis jeg kunne være sammen med folk konstant, gjorde jeg det. For så har jeg ingen blues.
Jeg er bange for at skal gå i seng, ved ikke hvorfor. Har bare en stram følelse overfor det, nok fordi jeg ikke kunne sove overhovedet første nat.
Så vil jeg helst heller ikke have der er komplet mørkt i rummet. Normalt er jeg alt andet end mørkeræd, jeg kan gå igennem et hus for at pisse, om natten, og være helt normal-badass omkring det.
Dette er kommet efter bivirkningerne, men jeg har læst at angst kan være en af bluesne ved MDMA (som så går over).
Hvad siger i? Synes selv det er træls og mærkeligt at jeg er anspændt om sådan nogle ting.. Dog har jeg det bedre nu på tredjedagen, og jeg spiser sundt, motionerer, går på uni, og ser kammierne.
Jeg kan dog godt lide at få 1 øl eller 4, kommer an på om jeg er alene eller social, for så slapper jeg mere af omkring de her blues.
Er det en mærkelig blues med "bange" anelser, eller er det normalt efter sådan en tvivlsomt stor dosis, for en nybegynder?

I kan sige hvad i vil om antallet af mg og om hvorvidt det var rent eller ej, men kan huske vi startede med at tage det klokken 01:00 og jeg var banket af indtil klokken 09:00 ... det er mange timer? Vi tog det så også oralt jo. Bare lige en info til stoffets virkning på mig.
Tak på forhånd guys