Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 21:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Er ny herinde, men en gammel rotte i faget. Mit spørgsmål er nu:
Jeg har pga rygoperation taget ca 400 mg tramadol i ca 1.5 måned. Mener ikke jeg har brug for dem mere så stoppede for ca 30 timer siden. Begynder at få influenza lignende symptoner, ondt i knoglerne, dårlig mave, svedeture og generalt bare skidt....kan det virkelig passe at jeg har abstinenser efter så relativt kort indtagelses tid?? Det skal siges at jeg er 35 og har ikke rørt stoffer i nogle år nu da jeg har fået børn og kone. Men har taget rigtig mange stoffer siden jeg var 17 år gammel. Hele paletten undtagen heroin. Men har da aldrig haft det sådan her før....øv. Ved godt man skal trappe langsomt ud, men har altid troet på kold tyrker hvadenten det var hash eller syntetiske midler. Erfaringer er meget velkomne og hvor langt tid i givet fald skal jeg regne med før det er ude af kroppen og hovedet. På forhånd mange tak. Psycedelia er et fedt forum hvor man kan høre folk ved hvad de snakker om. Har brugt siden utallige gange i tvivls tilfælde ang forbrug/misbrug så håber på et par kloge hoveder som kan hjælpe lidt. Mvh

Insane psychedelia user!

Hej velkommen til.
Prøv og læs i den her tråd viewtopic.php?t=38261
Mvh

Insane psychedelia user!

Ja, det kan sagtens passe at det er abstinenser. De fysiske abstinenser er ovre i løbet aff en lille uges tid. De psykiske er mere langvarige pga Tramadols antidepressive virkning. heldigvis har du ikke taget stoffet i så lang tid, så dine abstinenser burde ikke være så slemme som de kunne være.(selvom det nok skal blive hårdt alligevel)

Held og lykke med det.

Junior medlem

Fso: har læst den, men det var jo flere års forbrug...tror mere og mere på det er abstinenser da de tager til..barikaderer mig nogle dage og håber det snart går over..

Insane psychedelia user!

Pøj pøj med det som ragamuffin skriver så drejer det sig om en lille uge for de fysiske abstinenser - nok nærmer 4-5 dage taget længde af dit forbrug i betragtning.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey trådstarter, hvordan gik det med udtrapningen i sin tid? Hvor lang tid var du om at blive normal på øverste etage igen?

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Flyttet til Medaljens Bagside.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]