Min værste tur var lidt en kobination, men jeg er overbevist om det var hashen der gjorde udslaget.. har derfor også stemt på "Hash".
Hændelsen skete for nylig, den 1. januar. Efter at have været til technofest hele natten under påvirkelse af en del amfetamin, og én enkelt pille (smed resten væk

).
Vi sad til efterfest og sugede en god omgang cola, og havde spist endnu en pille som lige var begyndt at virke. Der blev så sendt en 'philly' (sådan et cigarfilter fyldt med mix) rundt.. Jeg ryger meget meget sjældent og havde også hoppet over alle de andre gange, da dem jeg var sammen med røg rimelig tæt. Jeg tog dog et par sug, sendte videre fik den i hånden kort tid efter og gentog.
Der gik 5-10 minutter hvor jeg bare blev svimmel.. Så begyndte jeg at få en hyletone i hovedet og en slags sindssyg hård distortet Thunderdome bass begyndte at hamre i mit hovede.. Virkelig ubehageligt. Samtidig begyndte det at flimre for mine øjne, mere og mere.. kunne flere gange knapt se de andre omkring mig pga. snevejr for øjnene. Jeg blev endnu mere svimmel og gik ud på toilettet for at knække mig, og her sad jeg i noget tid stadig med en bankelyd og sindssyg flimmer for øjnene.
Var på dette tidspunkt tæt på at bede de andre ringe efter en ambulance, havde aldrig oplevet noget lignende, og var bange for at falde bevistløs om. Vi blev dog enige om de intet kunne gøre ved mig og jeg blev slæbt ud til et åbent vindue.. sad så i køkkenet i noget der føltes som 1-2 timer, kiggede ned i jorden med fingrene i ørene.
Bankelyden i hovedet fortsatte, samme gjorde en smulle flimmer.. der aftog dog stille og rolig og forsvandt samtidig, hvorefter jeg havde det fint bortset fra lidt af et chok..
Det er umiddelbart den værste oplevelse jeg har haft, sådan rent fysisk i alt fald.