Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har heldigvis (knok knok 7-9-13) aldrig haft et rigtig badtrip på en psykedelisk substans, så den værste oplevelse for mit vedkommende må være dagen efter en meget våd aften/nat/morgen/formiddag/eftermiddag med alt for meget amfetamin, og uden mad og drikke. Hold kæft man kan få det skidt af det, både fysisk og psykisk.

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotika ?

Senest rettet af snufkin 21 aug 2010 20:09, rettet i alt 13 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!

Den værste oplevelse jeg har haft med stoffer er at jeg ikke blev lam :lol:

Ej, spøg til side, jeg har haft nogle bad trips på svampe og efterfølgende psykiske problemer (muligvis også pga. et heftigt forbrug i en ung alder).

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Den værste? Det var nok da jeg sked i bukserne efter at ha ædt kiks og drukket en flaske stroh... Men hvem har ikke prøvet det? :lol: :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Du må jo bestemme dig for om det er den værste oplevelse eller det værste stof du spørger til... jeg stemte hash fordi jeg troede du mente værste oplevelse, men værste stof ville nok være nikotin.

og til alle dem der vælger alkohol: I ER NOGEN HOMOER! :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay jeg tænkte mig ikke rigtig om. jeg ændre den til:

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum

Men der kan nikotin jo også godt gå ind under, hvem har ikke prøvet at ryge et MEGA morgen bonghovede med lidt for dårligt ristet tobak fra dagen før. For derefter at gå i gulvet, mens hele verden suser rundt om en. Fuck det er ubehageligt, jeg skulle nok også ha stemr nikoton

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Min værste tur var lidt en kobination, men jeg er overbevist om det var hashen der gjorde udslaget.. har derfor også stemt på "Hash".

Hændelsen skete for nylig, den 1. januar. Efter at have været til technofest hele natten under påvirkelse af en del amfetamin, og én enkelt pille (smed resten væk :roll:).
Vi sad til efterfest og sugede en god omgang cola, og havde spist endnu en pille som lige var begyndt at virke. Der blev så sendt en 'philly' (sådan et cigarfilter fyldt med mix) rundt.. Jeg ryger meget meget sjældent og havde også hoppet over alle de andre gange, da dem jeg var sammen med røg rimelig tæt. Jeg tog dog et par sug, sendte videre fik den i hånden kort tid efter og gentog.
Der gik 5-10 minutter hvor jeg bare blev svimmel.. Så begyndte jeg at få en hyletone i hovedet og en slags sindssyg hård distortet Thunderdome bass begyndte at hamre i mit hovede.. Virkelig ubehageligt. Samtidig begyndte det at flimre for mine øjne, mere og mere.. kunne flere gange knapt se de andre omkring mig pga. snevejr for øjnene. Jeg blev endnu mere svimmel og gik ud på toilettet for at knække mig, og her sad jeg i noget tid stadig med en bankelyd og sindssyg flimmer for øjnene.
Var på dette tidspunkt tæt på at bede de andre ringe efter en ambulance, havde aldrig oplevet noget lignende, og var bange for at falde bevistløs om. Vi blev dog enige om de intet kunne gøre ved mig og jeg blev slæbt ud til et åbent vindue.. sad så i køkkenet i noget der føltes som 1-2 timer, kiggede ned i jorden med fingrene i ørene.
Bankelyden i hovedet fortsatte, samme gjorde en smulle flimmer.. der aftog dog stille og rolig og forsvandt samtidig, hvorefter jeg havde det fint bortset fra lidt af et chok..

Det er umiddelbart den værste oplevelse jeg har haft, sådan rent fysisk i alt fald.

Titel:
Junior medlem

Citat:
Min værste tur var lidt en kobination, men jeg er overbevist om det var hashen der gjorde udslaget.. har derfor også stemt på "Hash".

Hændelsen skete for nylig, den 1. januar. Efter at have været til technofest hele natten under påvirkelse af en del amfetamin, og én enkelt pille (smed resten væk ).
Vi sad til efterfest og sugede en god omgang cola, og havde spist endnu en pille som lige var begyndt at virke. Der blev så sendt en 'philly' (sådan et cigarfilter fyldt med mix) rundt.. Jeg ryger meget meget sjældent og havde også hoppet over alle de andre gange, da dem jeg var sammen med røg rimelig tæt. Jeg tog dog et par sug, sendte videre fik den i hånden kort tid efter og gentog.
Der gik 5-10 minutter hvor jeg bare blev svimmel.. Så begyndte jeg at få en hyletone i hovedet og en slags sindssyg hård distortet Thunderdome bass begyndte at hamre i mit hovede.. Virkelig ubehageligt. Samtidig begyndte det at flimre for mine øjne, mere og mere.. kunne flere gange knapt se de andre omkring mig pga. snevejr for øjnene. Jeg blev endnu mere svimmel og gik ud på toilettet for at knække mig, og her sad jeg i noget tid stadig med en bankelyd og sindssyg flimmer for øjnene.
Var på dette tidspunkt tæt på at bede de andre ringe efter en ambulance, havde aldrig oplevet noget lignende, og var bange for at falde bevistløs om. Vi blev dog enige om de intet kunne gøre ved mig og jeg blev slæbt ud til et åbent vindue.. sad så i køkkenet i noget der føltes som 1-2 timer, kiggede ned i jorden med fingrene i ørene.
Bankelyden i hovedet fortsatte, samme gjorde en smulle flimmer.. der aftog dog stille og rolig og forsvandt samtidig, hvorefter jeg havde det fint bortset fra lidt af et chok..

Det er umiddelbart den værste oplevelse jeg har haft, sådan rent fysisk i alt fald

YO PASS THAT SHIIITT :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
DMT... 12½ gram mimosa. statede med et par timers lækkert trip, og endte med 4-5 timers helvede. tankerne begyndte at komme for hurtigt, og der nåede knap nok at starte en før en ny tog over. tænkte på at det var for kraftigt og jeg ik ku følge med, og efter et stykke tid opdagede jeg at det stort set var det eneste jeg tænkte. så gik der et par timer med at tænke at jeg loopede, og når det var værst ku jeg ik meget andet end at sidde og rokke og messe "loop loop loop loop"...
herefter gik der et stykke tid med at prøve at aflede min hjerne. regnede med at hvis jeg ku fokusere på noget at det ville forsvinde. så fjernsynet kørte, musik spillede, computeren var tændt, jeg havde et blad at læse i og jeg prøvede et skrive ting ned, fordi jeg hele tiden glemte hvad jeg skulle og bare lå og "loopede". problemet var at jeg var sygelig træt, men ikke ku sove, så jeg havde ikke energi til at koncentrere mig om noget i mere end et par sekunder... jeg ville ha givet alt for at få lov til at falde i søvn.
henaf morgenen følte jeg mig "ædru" i kroppen, men min hjerne kørte stadig derudaf, dog ikke så voldsomt som tidligere. så jeg blev sq lidt nervøs. men som tiden gik blev der længere og længere mellem mine loops, og efter jeg fik sovet var de endelig helt væk.

det er uden tvivl min værste oplevelse... er ved at være et godt stykke tid siden, men glæder mig efterhånden til at prøve aya igen (tilbage i de små doser :) )

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay ! dette emne burde nok flyttes til Medaljens Bagside eller hvad ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alloedee skrev:
Okay ! dette emne burde nok flyttes til Medaljens Bagside eller hvad ?

Så skidt da....

*mumler noget om at folk burde placere deres emner rigtigt fra starten*

:mrgreen:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg stod og vaklede mellem nikotin og LSD, og det endte med jeg stemte LSD. Jeg havde i januar 1998 en rystende oplevelse, som hylede mig så meget ud af den at der gik et par år før jeg følte at jeg overhovedet kunne begynde at forsøge at komme videre med mit liv. Oplevelsen var kulminationen på et længerevarende LSD-misbrug(ja, I læste rigtigt! Ordet dækker i denne sammenhæng over forkert brug, ikke afhængighed), og set i bakspejlet kan jeg se at jeg nok burde have set signalerne tidligere, men jeg fattede det åbenbart ikke rigtigt før jeg fik det smidt lige i synet med "hjælp" fra et Hofmann-mærke.
Den oplevelse gjorde også at jeg først for nylig, 6 år efter, har vovet at tage et psykedelisk stof igen. Og jeg tror det var en klog beslutning at vente så længe, at dømme fra den måde oplevelsen forløb på.

Titel:
In our memories

Jeg bevægede mig også rundt imellem forskellige valgmuligheder, hvor LSD var en af de værste, men efterfølgende også et af de mest lærerige.
Men jeg satte mit kryds i Nikotin, da det er det eneste skodstof jeg overhovedet har været og er afhængig af, og har sindssygt svært ved at kvitte.
Derfor vil jeg betegne det som min værste vedvarende oplevelse jeg har haft med et narkotikum,… men trods det, så elsker jeg at belønne mig selv med en smøg efter f.eks. et stykke velgjort arbejde!
Det er fandmer et uhyggeligt stof… :?

dEEP

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Overraskende, at så mange har svaret amf. Jeg har også selv svaret amf, men overraskende.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har brændt nallerne på GHB flere gange..

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes godt at man kunne savne nogle flere beskrivelser af folks oplevelser med så mange som har svaret.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
En ca. 9 måneder lang psykose med sindssygt realistiske vrangforestillinger og paranoia, dét er, hvad jeg kalder en slem oplevelse. Det er ikke lige det samme at ryge et bonghoved med dårligt ristet tobak, selvom man får det ad helvede til og brækker sig. Men bortset fra dét, så har jeg aldrig haft en dårlig oplevelse med noget andet stof... okay, jeg får det dårligt de første timer af HBWR-frø, men det er jo giften i frøene.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Har engang være alt for tæt på at smutte ved en amfetamin/efedrin OD. På en måde var det godt nok, for jeg brændte fingrene og skal aldrig derhen igen.

/karma!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hehe min første oplevelse med både Hass og Nikotin. jeg fik bare en fyldt chillum i hænderne og med beskeden: " du suger bare, og når det begynder at gøre ondt i lungerne suger du bare mere"

Hehe det gjorde jeg så og det resulterede så i at denne 12 årige dreng var ved at hoste sine lunger ud af røven, og bagefter, at han var så tæske-lam at han bestemt ikke syntes at det var sjovt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Offtopic:

DR-D skrev:
Hehe min første oplevelse med både Hass og Nikotin. jeg fik bare en fyldt chillum i hænderne og med beskeden: " du suger bare, og når det begynder at gøre ondt i lungerne suger du bare mere"

Hehe det gjorde jeg så og det resulterede så i at denne 12 årige dreng var ved at hoste sine lunger ud af røven, og bagefter, at han var så tæske-lam at han bestemt ikke syntes at det var sjovt!

Heh - sådan var min første gang også - dog som 15 årig - tror aldrig jeg har været så lam! Når jeg får stener eller griner på nu, er det ingenting i sammenligning med hvor kraftigt det var første gang...

Men det var nu ikke en dårlig oplevelse

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg stemte på hash, og det gør jeg sådan set af den grund at det er det eneste stof jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med. Røg en dag, hvor jeg egentlig ikke havde lyst og hvor jeg var i dårlig humør, var træt, lidt depri og sådan noget. Det endte med da jeg kom hjem og i seng at jeg lå og tænkte helt vildt på alle mulige underlige ting. Pludselig går tankerne bare amok og jeg bliver nød til at stå op og lave et eller andet for at komme til at tænke på noget andet. Blev grebet af en angstlignende tilstand, hvor adrenalinet pumpede rundt i kroppen på mig, men jeg forstod egentlig ikke hvorfor. Siden da har jeg ikke røget særlig meget og for at være ærlig synes jeg ikke hashrusen er særlig sjov længere. De få timers sløvhed, sjov og ballade man får er ikke rigtig værd i forhold til det "jetlag" man kan mærke dagene efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]