Hej Bl0dpump, jeg vil gerne dele en opdagelse jeg har gjordt mig, på trods af jeg ingen personlig erfaring har med drikkeri. Det kan jo ikke skade, vel.
Jeg fandt ved et tilfælde, en fyr på youtube der er helt vild med svampe og vilde planter, som vi kan bruge nyttigt i vores liv. Han nævner en speciel skat, en 2000 år gammel kinesisk bog med masser af lækre opskrifter fra en tid uden medicin industrien. Hans kaldenavn er Nyishar, og kan findes på youtube og hans hjemmeside der også.(legale planter/svampe)
Jeg begyndte på 2 af hans elixirs, Jing redux(for genopbygning af vores naturlige livs energi mm/der er meget detaljeret forklaringer på ytube og hans hjemmeside) og Wild yogi´s potion. Bare de 2, jeg kunne mærke min krop reagerede med det samme, der sker noget lækkert.
Nogle dage senere havde jeg fået Chaga og Reishi svampe tørret og i capsel form, jeg anbefaler dragon herbs til begge, og intet andet pt.(brug kun duanwood reishi)
Med det resultat, at tanker og følelser har bombarderet mig med visuelle hallu, hørelse og desideret oplevelser MENS JEG ER VÅGEN og uden at indtage nogen former for rusmidler. Hold op der er smæk på, på den gode måde. Jeg har husket så mange ting allerede jeg burde skrive det ned.
Åbenbart er det ikke kun psilocybin der kan lære dig hvem du er, og hvordan du har spredt dig selv tynd/fortrængt.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det her forbilver en del af min diæt så længe jeg føler behov for det.
Har jeg brudt nogle forum regler, retter jeg det igen, jeg er simpelthen for blæst oveni til at kigge efter lige nu. ;^)
Til sidst, 33 år har jeg siden mine teenage år nærmest givet musik op. Somom jeg ikke kunne samle mig omkring det. Det sidste års tid har jeg trænet mig efter hvad der føles som et årti´s pause. Denne måned, spiller jeg bedre end jeg har turdet håbe på, det er en drøm...
Peace
_________________ Gør alt det der gør dig glad, som det primære, der er ikke noget der er forkert, spørgsmålet er om du foretrækker den oplevelse du skaber dig?
"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"
|