Den Rolige skrev:
Du har højst sandsynligt bare haft et badtrip. Det er sket for mig flere gange, på forskellige måder. Jeg har desuden været misbruger af hash i 6-7 år snart.
Hvordan havde du det de efterfølgende dage? Er det sket igen når du har røget?
Jeg har kun 1 råd: Stop med hashen og tillad dig selv din naturlige udvikling - som nok er blevet forsinket pga. du er startet meget tidligt med at ryge.
Det at du intet ønske eller planer har om at stoppe - giver mig egentlig ikke lyst til at svare på din tråd, men et svar fik du alligevel. Og forvent mere eller mindre samme svar fra andre brugere.
Hvis oplevelsen virkelig var skræmmende, så burde det have fået dig til at tænke over dit forbrug/misbrug af hash. Måske endda få dig til at tænke noget i retning af "fuck, det var virkelig ikke fedt at opleve! jeg burde sku nok tænke mig lidt om og have respekt for mig selv og substanser".
Ønsker dig det bedste - hvad du end beslutter dig for.
Mvh
1+
Gør hvad den rolige siger.
Hvis jeg selv kunne spole tiden tilbage og gøre det havde jeg gjort det, jeg lever den dag idag med en dødsangst/panikangst/ paranoia/ alt muligt lort, uden tvivl fordi jeg har røget tæt til den lige siden jeg var 14 år gammel.
hele sidste vinter gik jeg med en "klump" i halsen og var sikker på at jeg skulle kvæles, havde konstant selvmordstanker og først nu for første gang i meget lang tid er jeg ved at få det bedre igen, problemet jeg oplever og som jeg ser hos mange venner der ryger dagligt tjald er at virkelighed og fantasi nærmest smelter sammen. det hele virker drømmende og/eller usammenhængende og man kan komme til at bilde sig selv noget forfærdelig vås ind, der kan ende med at blive til en besættelse eller tvangstanke som det i alle de perioder jeg har misbrugt cannabis i mit liv er endt ud med. vrangsforstillinger og ellers en svag OCD jeg altid har haft der er blevet betydeligt forstærket - og derved også angsten og de paranoide tanker.. cannabis er et herligt livskrydderi, men det skal bruges med måde.
Det jeg prøver at sige er bare at du skal tænke dig om her. De skader cannabis og andet narko kan ende med at give dig, kan gøre at du misser så fandens meget i dit liv pga dårligdom, det er virkelig ikke buzzet værd - det kan jeg love dig, jeg er selv for første gang i meget lang tid ved at få det bedre men når jeg tænker på hvor meget jeg har siddet alene indenfor og haft det dårligt og ikke turde mødes med andre (ikke engang mine venner) fordi jeg ikke ville afsløre hvor usselt jeg levede føler jeg godt nok at jeg har smidt meget ud -
jeg har faktisk gået glip af min ungdom - for et sølle buzz som egentlig bare accelerere tingende i en negativ retning.
venner, kærester, oplevelser, - der byttes væk så man kan sidde i 30minutter med et skævt smil.
Men det at TS laver denne tråd er jo kun en rigtig god ting, det viser at han måske ikke har lyst til at gå ned af en sørgelig sti