Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 09:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg ved ikke om folk har plads i deres hjerte til at høre mit problem. Jeg har været en stor idiot og det er jeg klar over. Jeg måtte lære på den hårde måde at man ikke kan være hensynsløs omkring stoffer.

Folk som læste mit sidste opslag fik det som de ønskede (nogle af dem) og jeg har det nu virkelig virkelig skidt. Jeg havde en depression i forvejen og Cannabis hjalp mod det. Så tog den dumme beslutning at tage omkring 3g MDMA i løbet af en uge, og nu er alt hvad der før gjorde mig glad ødelagt.

Er der ikke nok én person her på siden som kan fortælle mig om denne følelse forsvinder igen. Jeg ved at det er en bivirkning at kroppen bliver drænet fra glæde. Jeg har bare aldrig været så trist i mit liv. Jeg er ikke engang sikker på at jeg kan klare en dag på arbejdet.

Jeg mener dette alvorligt, hvis ikke jeg får nogle gode nyheder så bryder mit liv sammen...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skoven
Hej henrytombstone.
Er ked af at høre om den triste situation du står i. Hvis du ikke kan overskue, at tage på arbejde, så synes jeg at du skal sygemelde dig nogle dage for at fokusere på at komme på højkant igen.
Når jeg har nogle depressive tider, sørger jeg altid først og fremmest at begynde at leve sundt. Det er en god måde at få tankene væk fra de negative ting. Både fordi det er nyt og dermed "spændende" og samtidig kommer din krop i balance. Sørg også for at dyrke noget motion, hvis det er muligt. En gåtur er også nok, og specielt i naturen! Har virkelig været overrasket, op til flere gange, over hvad en god gåtur i skoven kan gøre ved en! :) Meditation og yoga har også hjulpet mig ret meget. Noget af det kunne måske være noget for dig!
Håber du kommer på højkant igen snart. kender din situation alt for godt, og det er aldrig sjovt. Sørg for at lægge så vidt muligt rusmidlerne på hylden i noget tid!

- Sebastian Mullaert

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis jeg var dig ville jeg tage til læge og/eller psykolog. Du har nogle vilde problemer, som meget få herinde har oplevet i lignende grad. Der er meget viden omkring stoffer herinde, men de fleste herinde følger heldigvis hinandens råd, dem trodsede du og derfor er du i en frygtelig nederen situation.

Jeg er ikke selv ekspert i MDMA, men tror på at den bedste måde at komme ud af alle nedture som resultat af trips er at dyrke motion, spise sundt, gå i dialog med venner (evt. familie hvis denne er forstående). Også skal du stoppe fuldstændigt med MDMA og tror også et cannabis stop ville være på sin plads. Men igen jeg er ikke ekspert i hvordan du med addisons disease vil reagere på så mange forandringer i stofindtag på samme tid.

Har kun skimmet den, men det ser ud som om der er nogle forskellige point of views til at få det bedre efter MDMA i denne tråd. Det kan være det er meget godt for dig at læse råd til andre i stedet for at folk kommer ind og giver dig en sviner for ikke at have lyttet efter rådene mod dit MDMA forsøg.
viewtopic.php?p=649155

Jeg har faktisk lyst til at snive dig til:( Nu er det bevist nok at du altså har et kæmpe problem. Og du er ikke over alle andre, din hjerne er kemisk ligesom alle andres:)

Hvis du stadig har det svært, og du virkelig vil hjælpe dig selv, vil jeg stadig gerne snakke med dig og give dig nogle gode råd osv. jeg har været igennem mange ting som du også har:)
Men jeg siger det med det samme, der er ikke nogen nem løsning til det her:)

skriv en pm hvis det er:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jeg ked af at høre Henry-men vil da lige sige at der var da ingen af os der ønskede det sådan- det var bare advarsler.

Kan sige at får mange år siden spiste jeg MDMA(i piller) 3 gange på en måned, og gik fuldstændig ned med flaget og har så ikke rørt det siden.
Der gik vel 3-5 måneder før jeg var ovenpå igen-men dengang var der heller ikke nogen der viste noget om serotonin syndrom fremkaldt af MDMA, så stod helt alene med det.

Du må læse nogle af trådene herinde om HTTP og sund kost osv og se om det ikke hjælper over tid.

God bedring med dig- du skal nok klare det. men det tager tid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
*slow clap*

Vi har prøvet og hjælpe dig. Men du var jo supermand. Nu har det sku sådan lidt - du må klare dig selv.

Medlem

@Psykofreak: Manglende serotonin er så heller ikke lige definitionen på serotoninsyndrom (nærmere det modsatte) - og jeg tror du mener 5-HTP i stedet for HTTP :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Citat:
folk som læste mit sidste opslag fik det som de ønskede (nogle af dem) og jeg har det nu virkelig virkelig skidt

wtf?? det er kun dig der fik det som du ønskede.. alle andre ønskede at du lod vær, men det gad du ikke og lytte til.. det er simpelthen for dumt det her

Et du evt. kan prøve er at købe 20g ketamin eller 30g crack, også stoppe det i dig så hurtigt du kan, måske det hjælper!

Hvis ikke det hjælper, kan du da stadig bruge det til, at du stadigvek er den hårde type der kan lægge hård ud med alt narko:D Sikke en vinder position!

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Ø Tripperen! skrev:
Et du evt. kan prøve er at købe 20g ketamin eller 30g crack, også stoppe det i dig så hurtigt du kan, måske det hjælper!

Giv ham nu ikke for gode idéer. :roll:
Det går over. Spis sundt og kom så meget ud blandt andre som muligt, så du ikke sidder derhjemme og 'filosofere' dig væk.

Medlem

http://www.myprotein.dk/sports-nutritio ... 30295.html

Ellers mener jeg bananer og kalkun er godt..

Også masser af frisk luft, evt motion.

Medlem

Når man leger i vandkanten må man forvente at blive våd. Jeg håber du formår at tage ved lære af situationen, og bruge den konstruktivt. Du har indiskutabelt behov for en justering af din tilgang til rusmidler.

Op på hesten igen - som allerede nævnt er søvn, sund kost og motion essentielt i forhold til at få det bedre. Jeg har selv brændt nallerne på MDMA i mine yngre dage, og ved hvor ubeskrivelig sort og meningsløst det hele kan se ud. Giv det lidt tid, så skal det nok vende igen. Der er altid lys for enden af tunnelen.

Plejadestjerne

Ja jeg tager det i mig igen, undskyld.

Men som det ses i en anden tråd han har lavet, har jeg forklaret at, jeg ved lidt om hvor forfærdeligt det kan være at blive kasseret af psykiatrien i så ung en alder som han har. Og at jeg gerne vil fortælle lidt om hvordan jeg er kommet ovenpå igen, efter at psykiatrien havde opgivet mig.
Han påstår nemlig at hans måde at behandle stoffer på hjælper ham (dog ikke mere)! Da jeg var lidt yngre end ham, var det også alcoholen det gik udover for mig.
Jeg har dog formået at vende det hele om, faktisk ved lidt hjælp af psychedelikum.

Derfor tænkte jeg, at muligvis kunne jeg give ham nogle råd omkring hvordan jeg har brugt disse stoffer, som han jo tilsyneladende bruger alligevel, bare på en ufornuftig dum måde.

Jeg har dog ikke modtaget nogen pm endnu fra drengen, derfor tror jeg slet ikke at drengen vil blive frisk, eller at få det bedre.
Jeg læser hans indlæg her på boardet, som om han bare vil fortælle at han eksisterer og blære sig med hvor syg eller vild han er! Samtidig vil han have at vi bruger tid på ham, og synes at det er synd for ham.

Jeg ved godt at han er et barn på 19år osv, men nu gider jeg ikke at bruge mere tid på det.

Men til trådstarter så er du stadig veikommen til at henvende dig til mig hvis du tror jeg kan hjælpe:)
God bedring.

Vh. Ø Tripperen!

stavekontrol ja.
Jeg er ikke kommet mig 100% efter skaden i fredags, så mit hoved kører ikke på fuld power:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]