Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: psykose?
Junior medlem

Jeg er en dreng på 14 år som har prøvet at ryge den fede et par gange. jeg tog 1 hvæs af en joint for 11 dage siden og jeg mærkede ikke noget. her for 2 dage siden vågnede jeg op og havde det som om at jeg havde røget en joint og var væk i hovedet men klar i synet. (jeg kan ikke rigtig opfatte mig selv snakke). her idag 2 dage efter er det det samme men jeg fik noget af et shock da min ven sagde at jeg sikkert var blevet ramt af psykosen.

nogen der evt. har prøvet noget lignende?

Titel: Re: psykose?
Medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke du skal være bange for at have fået en psykose, men jeg vil råde dig til at vente til du er over 20 med cannabis.
Du er alt for ung.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan være alt muligt eftersom du har den alder du har hvor din hjerne stadig er under udvikling, man gennemgår mange faser og følelsen af småpsykotiske eller depressive faser er vidst ganske normalt. Men ingen grund til at belaste sit sind med bevidsthedsændrende stoffer før man nærmer sig de 20 efter min mening. Uanset hvad så ikke som 14 årig. Ud og drik nogle bajere og få noget steg på gaflen ;)

Medlem

Ikke for at være onkel fucking-kedelig, men alkohol til 14-årige er altså også rimelig fucked. Det bliver bredt undervurderet hvor hård narko alkohol egentlig er.

Til trådstarter - det går sikkert over om et par dage. Det lyder slet ikke som en psykose, så slå koldt vand i blodet. Sørg for at dyrke noget motion og få noget ordentlig søvn, så skal du nok være på ret køl igen i løbet af ingen tid.

Og lad være med at ryge den fede før du bliver ældre. Hvis man gør det tit mens man er meget ung (under 18-20 år) kan man få varige bivirkninger på grund af det.

Junior medlem

Sugede selv lidt da jeg var i din alder - Og hvis jeg skal komme med et gæt, så tror jeg ikke det er dit hashforbrug der er skyld i det du beskriver.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]