Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor

Kære allesammen.

Jeg har før skrevet mht psykiske problemer herinde.... Men den seneste tid, er det gået absolut helt galt.. spiser absolut intet mad, måske et æble om dagen.... Og omkring 20-30 piller om dagen, Plus et par gram hash/ skunk.
men Problemet er sådan set, at min psykiske situation er helt af helvede til... Og tanker om at Springe fra en bro.. bliver snart mere og mere realistisk...
Har været igennem dette i omtrent 9 år.. Og den eneste hjælp jeg kan få, er enten Antideppresiver, eller psykolog samtaler.... men intet virker overhovedet...
Derudover er jeg blevet ( Misbrugt / forulempet) 2 gange i mit liv... Og er 22år idag.. Og tænker det måske spiller en rolle her..

Massivt pille / hash forbrug, Intet mad, tanker om at tage mit eget liv... Og kan se hvor meget det påvirker mine forældre, og får det virkelig dårligt over det... Men ved bare ikke hva fanden jeg ska gøre...
Føler mig virkelig ikke normal uden piller / hash... og når vi har gæster feks.. kommer jeg KUN ud og hilser på, hvis jeg er godt påvirket....
Og for at være ærlig... så Fxcking hader jeg mit liv, som i jo nok har gættet.. :)
tjaa.. orker virkelig snart ikke mere... sidder på væreleset 22-23 timer i døgnet.. Fordi jeg virkelig føler mig til besvær for familien... Og er overbevist om, at det ville blive bedre for familien hvis jeg ikke var her mere... :(

Men mit håb er lidt, at nogle af jer, kender nogle super gode steder, til Feks afvænning Og / Eller psykiske problemer.
Om det er Sjælland, Jylland, Bornholm.... det er pisse ligegyldigt faktisk. :)

Føles faktisk ok at komme af med noget af dette... håber det er iorden jeg skriver her... Hvis du har nogen forslag, eller ideer, så er i mere end velkommen til at smide en besked :) Alt hjælp / ideer er så absolut velkommen!
Tak fordi du tog dig tid til at læse om mit elendige liv.. Håber på det bedste...

Hav en god sommer allesammen!

Hej PoppinPillz:)

Nu er det lidt svært at komme med gode råd osv. da du ikke fortæller hvordan du har det. Du siger at du har det af helvedes til psykisk, men det er ikke særlig sigende i sig selv. Er det depression, eller er det andre ting du kæmper med?

(Misbrugt/forulempet) uff jeg har bekendte der har været igennem det samme, og holdkæft det er forfærdeligt. Dem jeg kender er også i et stort misbrug af alt de kan få fingrene i.
Jeg tænker også at det kan spille en rolle her:)

Jeg kender desværre ikke til steder som misbrugscentre, afvænning osv. Men du skal være mere end velkommen til at skrive så meget, som du har lyst til her inde, for som du selv siger hjælper det tit:)

Vh Ø Tripperen!

Medlem

viewtopic.php?f=18&t=25506

Der er der en liste med en masse behandlingssteder, hvis ikke du allerede har set den.

Har du faktisk været ved psykolog, eller er du kun blevet tilbudt det? Hvis du allerede her synes det føles godt at dele nogen af de her ting, så tror jeg du kunne komme langt med en psykolog. Men ellers er jeg helt enig med Ø tripperen, det kan være rigtig rart at få nedfældet nogen ting på skrift. Jeg synes faktisk selv det kan være meget terapeutisk.

Hvilke piller er det du tager? Benzoer, opioider, noget tredje?

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej PoppinPillz
Tak fordi du deler. Du er meget velkommen til at skrive lige så tosset du har lyst i din tråd, og fortælle os om hvordan du har det. Det kan måske gå hen og virke for dig ;)
Du skriver at du bliver 22-23 timer på dit værelse for ikke at være til besvær for familien? Betyder det at du stadig bor hjemme hos din familie?
I så tilfælde vil det måske være godt for dig at flytte væk og få dig dit eget sted?
Det undrer mig også at din familie bare lader dig være tilbage med en følelse af, at du er til besvær. De må vel vide hvad der foregår, og så prøve at snakke med dig om problemet?

Det var en masse spørgsmål fra min side..

Kh Fanny

Medlem
Brugeravatar

Hej
Nu kan jeg ikke være behjælpelig med klinikker eller lignene, men en ting kan jeg fortælle dig.
Det vil helt sikkert IKKE være bedre for din familie at du ikke var her, og at de måske virker sådan kan være fordi de føler sig fortvivlede og afmagtede. Jeg er sikker på de vil dig alt det bedste, og står klar hvis du beder om hjælp.
Min egen lille søster er blevet seksuelt krænket af et nært famile medlem, og det har taget rigtig hårdt på hele vores famile og sendt min pap far tilbage i hans depression. Man kan tydeligt mærke hvor magtes løse vi alle sammen føler os. Vi vil så gerne hjælpe men ved ikke hvordan.
Som nævnt ovenfor er jeg sikker på at en psykolog er et forsøg værd. Hvad med at tage en tur i skoven og nyde naturen og stilheden?
Det plejer at hjælpe mig meget mere, end at ryge en pind når jeg har det dårligt. Mine erfaringer siger mig også at cannabis kan forstærke mine negative tanker og følelser. Måske det vil hjælpe at skære lidt ned på de forskellige substanser? :-)
I øvrigt kan jeg også mærke mit humør dykke endnu mere når jeg ikke får spist, så prøv at få kæmpet lidt føde ned.
Jeg ønsker dig virkeligt alt det bedste, og som sagt skriver du bare løs herinde, og du er også velkommen til at skrive privat hvis det på nogen måde kunne være til hjælp :-)
Mvh Soft Parade

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]