Kære allesammen.
Jeg har før skrevet mht psykiske problemer herinde.... Men den seneste tid, er det gået absolut helt galt.. spiser absolut intet mad, måske et æble om dagen.... Og omkring 20-30 piller om dagen, Plus et par gram hash/ skunk.
men Problemet er sådan set, at min psykiske situation er helt af helvede til... Og tanker om at Springe fra en bro.. bliver snart mere og mere realistisk...
Har været igennem dette i omtrent 9 år.. Og den eneste hjælp jeg kan få, er enten Antideppresiver, eller psykolog samtaler.... men intet virker overhovedet...
Derudover er jeg blevet ( Misbrugt / forulempet) 2 gange i mit liv... Og er 22år idag.. Og tænker det måske spiller en rolle her..
Massivt pille / hash forbrug, Intet mad, tanker om at tage mit eget liv... Og kan se hvor meget det påvirker mine forældre, og får det virkelig dårligt over det... Men ved bare ikke hva fanden jeg ska gøre...
Føler mig virkelig ikke normal uden piller / hash... og når vi har gæster feks.. kommer jeg KUN ud og hilser på, hvis jeg er godt påvirket....
Og for at være ærlig... så Fxcking hader jeg mit liv, som i jo nok har gættet..
tjaa.. orker virkelig snart ikke mere... sidder på væreleset 22-23 timer i døgnet.. Fordi jeg virkelig føler mig til besvær for familien... Og er overbevist om, at det ville blive bedre for familien hvis jeg ikke var her mere...
Men mit håb er lidt, at nogle af jer, kender nogle super gode steder, til Feks afvænning Og / Eller psykiske problemer.
Om det er Sjælland, Jylland, Bornholm.... det er pisse ligegyldigt faktisk.
Føles faktisk ok at komme af med noget af dette... håber det er iorden jeg skriver her... Hvis du har nogen forslag, eller ideer, så er i mere end velkommen til at smide en besked

Alt hjælp / ideer er så absolut velkommen!
Tak fordi du tog dig tid til at læse om mit elendige liv.. Håber på det bedste...
Hav en god sommer allesammen!