Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 09:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa, jeg har nu drukket ca 6-9 milliliter/6-9 hætter hver dag over hele dagen i ca 14 dage i træk nu og føler også at jeg har svært ved at sove uden og jeg kan mærke en sitren i kroppen det er måske bare Dopamin rebound og jeg sveder en hel del. Det er 5-6 timer siden jeg tog en enkelt hætte og jeg kan slet ikke mærke den men kan til gengæld mærke alle de symptomer jeg lige har nævnt. vil i mene at jeg kommer til at kunne mærke disse abstinenser de næste bare dage hvis jeg slet ikke rører dem fra nu af ? kunne det måske være bedre at trappe ned end at stoppe helt ? hvis ja hvordan ville i så mene jeg skulle trappe ned ? når man tænker på det er 6-9 hætter om dagen, i weekenderne lidt mere.

Mondaymonday

Medlem

Det skal lige siges det er GHB der er tale om

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Der er desværre ikke samme aktivitetsniveau herinde som i tidligere tider, så nu svarer jeg, selvom jeg aldrig har været afhængig af GHB og mine erfaringer med stoffet ligger i hvert fald ti år tilbage. Langt de fleste har bedst erfaringer med at trappe ned og til sidst ud over tid. I den forbindelse er det godt at have en fortrolig, som eventuelt kan holde dit stof for dig, så du ikke falder i. Flere taler desuden om gode erfaringer med Phenibut, som kan bestilles lovligt på nettet, før sengetid til at afhjælpe den værste uro. Præcis hvor hurtigt og hvor drastisk du skal trappe ned, kan jeg ikke give råd omkring. Men hvis du ikke får lavet en konkret plan / ikke lykkes dig at trappe dit nuværende forbrug ned i løbet af kort tid (max en uge), vil jeg indtrængende råde dig til at opsøge et misbrugscenter. GHB withdrawal er IKKE for sjov!

Jeg ønsker dig alt det bedste!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Når du "kun" har været igang i 14 dage, burde du kunne stoppe uden at det bliver farligt. Det bliver alt andet end sjovt, specielt det første døgn.
Det bedste du kan gøre er at skylle hele lortet ud, finde vand, en spand at kaste op i og en lang serie at smide på netflix. At tage bad kan være rigtig godt engang imellem, til at skylle sig ren af den meget lugtende sved.
Find noget der er nemt at spise (suppe, yoghurt etc), som du kan lide.
Alkohol gør det IKKE nemmere.
Hvis du har adgang til det, kan en enkelt benzo til at sove på den første nat være god, bare sørg for at al GHB er ude af kroppen inden du tager, og KUN tage eksempeltvis 10mg diazepam, og ikke have mere end højest 3 stk i huset.
Føler med dig. Jeg ved hvor ondt det gør. Men ved at det bliver nemmere efter den første dag eller to...
Håber du har nogen omkring dig, der kan hjælpe dig igennem det.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det var et kompetent råd xun! Du lyder til at være en erfaren mand :)

Held og lykke med den kolde tyrker Mondaymonday, og skriv gerne videre om hvordan det går.

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
@Fanny
Har redet den mørke Geo 2 gange, så ja, har erfaring med hvordan det er at skulle stoppe det igen.
Det værste (vil jeg sige), er mangel på søvn.
Man sover max 2 timer ad gangen de første dage, hvilket virkelig kan dræne en, og give en lyst til bare at snuppe en hætte for at sove hurtigt igen, men det er det værste man kan gøre.
Mens man detoxer, er det ikke tiden til at se på hvorfor man er misbruger eller hvordan man havnede der. Det skaber bare mere lyst til at fortsætte lammelsen.
Accepter at det tog overhånd, og vid at du langt fra er den eneste! Det er SÅ vigtigt at indse dette.

Giv det tid, giv dig ro... Så skal du nok komme til overfladen.

Men ja, giv lyd, så vi ved at du er ok, eller at du hænger fast...

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Trådstarter har desværre ikke været online, siden han skrev indlægget, så jeg tvivler på, at vi får en opfølgning. Håber han/hun er kommet godt ud på den anden side.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]