Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 13:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 aug 2015 01:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Hvorfor bliver de ved? Bliver destruktiv hver gang de begynder på min tilværelse. Hun skulle bare vide hvad rigtige problemer og mennesker er. Uanset hvad jeg gør, giver det problemer. De får det simpelthen bedre, hvis de nedgør mig. Hver gang de kan skabe en konflikt eller bagtale mig, glemmer de deres eget sølle liv, det nemt at sparke til en der ligger ned. Tager den gerne hvis jeg ved de får det bedre med sig selv, sådan er jeg nemlig og vi tag den gerne.

Tankerne gør efterhånden ondt. Det skønt at kunne lindre sig selv, så jeg de næste timer kan tænke klart. Er nød til at komme væk fra denne tilværelse, der må der snart komme en tilværelse der passer til mig.
Hvem gider gå op i hvad andre synes om en? Deres fester er en stor gentagelse hver eneste gang, samme problemer i et andet tidsrum. Jeg undre mig over dem og deres tilstedeværelse. Vil de ikke mere end det i dette liv, har de virkelig nok i sig selv og det her materialistiske samfund? Selv om det nu er nogle flotte huse og biler de har.

Ligger nu meget godt her, gemt væk under dynen i min lille lejlighed på 2 sal. Har altid været glad for den her seng og dyne, selv om den har nogle år bag sig, så lugter den af mig og det gør mig tryk. Naboerne larmer igen, men det er lørdag og de har garanteret haft en hård uge, så brokker mig ikke i dag, selv om jeg ikke kan tænke klart med den her støj.

Tanken om at forlade denne tilværelse bliver nemmere for hver gang jeg møder dem og hører dem, ligefrem nemt, så hvorfor ikke springe ud i det, hvad holder mig tilbage? Det giver ingen mening mere, pengene er små og tankerne store og grå.
Hvorfor ikke tag springet ud i det uvisse, det kan jo kun blive bedre ik? Vi er alle enige om hvad der skal gøres, så hvorfor bruge længere tid på at tænke i den her tilværelse, lad os begynde en ny tilværelse væk fra det kendte og ind i det ukendte.

Jeg hører ikke til her Henry, jeg er bedre end dem.
Tankerne og presset er stort, kan ikke rumme det, så jeg går min sidste tur i den her tilværelse.
Går mig en tur. Det plejer at hjælpe, ved ikke hvorfor, men tingene ser sgu meget bedre ud i dag, tankerne er positive, måske er det et vendepunkt. Har ikke følt mig så godt tilpas i langtid Henry,
alting ser anderledes ud. Farverne og duften af forår, så kan man kun blive glad. Hvorfor har jeg ikke gået denne tur for længst? Hvorfor er jeg endt her? Har altid passet på mig selv og mine omgivelser, har jo faktisk haft et godt liv med masser af indflydelse på denne verden. Hvis hun nu ikke havde presset mig så meget til at leve i hendes materialistiske verden, ville det hele være godt. Ville jo bare gøre jer glade, men i processen mistede jeg mig selv og mit ego, den ligger bare der nu. Hvad gik galt på denne vandring? Det er trist at tænke tilbage på den tid og gør ondt i mine tanker og krop Henry.

Jeg føler en tomhed og den æder mig op indefra. Jeg burde være glad, har en sød kone, gode venner og mad på bordet hver dag. Det burde da være nok. Der er mennesker der har det værre end mig, alene i dette land, men alligevel føler jeg denne tomhed, noget jeg har kæmpet med i åre vis og jeg kan bare ikke fylde den ud.

Det hjælper du er her og støtter mig Henry, har aldrig rigtig sagt tak for den tid vi har haft sammen. Du dømmer mig ikke og tager altid mit parti, som venner nu gør. Kemien har altid været god, mellem dig og mig.

Farvel gamle ven.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team