Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 dec 2015 19:50 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Billede
Link:http://www.stofraadgivningen.dk/

Stofrådgivningen er et godt sted at henvende sig, hvis man gerne vil have hjælp med overforbrug og misbrug. Det er behagelige og forstående folk.

Behandlingsforløb er målrettet unge fra 15 til 30 år, der har et skadeligt forbrug af illegale rusmidler så som hash, amfetamin og ecstasy.

I behandlingen fokuseres på den unges skadelige forbrug af rusmidler, de problemer, der ligger bag forbruget, og behandlingen er altid individuelt tilrettelagt med udgangspunkt i den enkeltes behandlingsbehov, barrierer og ressourcer.

Behandlingsforløbene består primært af individuelle tilbud og i nogle tilfælde tilbydes også deltagelse i gruppetilbud. Det konkrete indhold i et behandlingsforløb aftales mellem den unge, den visiterende myndighed og Stofrådgivningen.

MVH Admin holdet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2015 16:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Er den ikke en sticky værd? :)

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2015 17:50 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
fudge skrev:
Er den ikke en sticky værd? :)


Den er allerede sticky.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2016 20:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 okt 2014 10:21
Indlæg: 19
Jeg har selv haft noget af et forløb hos dem, kan anbefale det, men vær på vagt over for jonathan hannibal, måske var det bare mig, men jeg havde ikke god erfaring med ham. :) Udover det fungerede det vel fint

_________________
Solen skinner ikke altid, når natten slutter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2016 12:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
Slupresnask skrev:
Jeg har selv haft noget af et forløb hos dem, kan anbefale det, men vær på vagt over for jonathan hannibal, måske var det bare mig, men jeg havde ikke god erfaring med ham. :) Udover det fungerede det vel fint

Når man skriver sådan noget -- og med navns nævnelse -- er det god stil lige at begrunde det...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2023 05:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 dec 2023 05:28
Indlæg: 2
Er der nogen der kan svare mig på om jeg kan kontakte en misbrugsvejleder uden at riskerer at min hustru eller mit barn bliver blandet ind i det? Jeg er ude mærket klar over det er helt forkert med en lille baby. Og det er også derfor det skal stoppe. Men jeg vil gerne holde det for mig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2023 17:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Hvad slåsser du med af misbrug? Hjælper personligt folk frivilligt og kender metoder til udtrapning af langt de fleste rusmidler nemt og diskret.
Nogle steder vil de nok lave en underretning på dig når du fortæller at du har barn så bliver svær


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2023 17:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Har ingen personlig erfaring, men AA/NA burde jo være anonym.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2023 01:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 dec 2023 05:28
Indlæg: 2
Kokain Misbrug.
Synes bare at have læst på den kommunale tilbud, at det er anonymt, men hvis de føler at det er til fare for barnet(kan ikke huske formuleringen, men you get me).
Og set fra fagfolks øjne, og især hvis det er der kommunale tilbud, så tænker jeg at der vil gå under den kategori.
Misforstå mig ikke. Jeg gør ikke skade på mit barn eller familie. Passer mit studie, arbejde og almen pligter. Har fritidsinteresser og sund fornuft. Men det opretholdes kun pga det dobbeltliv jeg har skabt. Så altså ude fra ved ingen mennesker det. Men det er blevet for intenst og for meget, så vil gerne stoppe det inden det en dag går galt for mit helbred eller jeg mister mig selv.

Jeg har tidligere haft Misbrug af weed i den slemme grad, men hvor jeg også ud ad til spillede en rolle/varetog mit “normal” liv. Derfor har jeg kunne lave facaden endnu en gang til trods for det nu er noget til et alvorligt punkt på daglig basis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2023 02:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Okay. Tak fordi du deler historien.
N/A er altid et godt sted som forbyggelse, og du lyder forholdsvis ressourcestærk til at kunne klare den hvis vi lapper dit system med tilskud der reparerer og støtter dit dopaminsystem så du ikke får cravings, uro samt føler dig som dit gamle jeg inden misbrug. Kan tilbyde dig det samt lidt sparring løbende mht. tilskudene og gode vaner der kan holde dit hoved oven vande så du ikke risikerer at falde i igen. No strings attached ofc


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2023 13:13 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Ja det er altid svær med de to verdener for vi vil jo allerhelst holde dem adskildt og især uden risikoen for det går ud over børnene.
Tag Jibri op på tilbudet og få ham til at hjælpe med en urtekur.
Start op i den lokale na og lad dig - inspirere kokain er svær, men med lidt hjælp..
Har du råd kan du smide +20 kg for fjorten dage afgiftning på et af behandlings stederne udtrapningshus - antipsykotisk vil afgjort være og foretrække den første uge og længere ved behov imo.
Bygge møderne på og lev programmet.

Bedste ønsker din vej


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team