Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 12:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er blevet taget af politiet på en bytur, dog når jeg at smide posen fra mig lige inden de ser mig, så jeg havde det ikke på mig. De 3 civil ser det ikke først, og visiterer mig, og finder intet, de finder det så bagefter der på jorden, og påstår så, at de så mig smide det. Dog ved jeg de IKKE så det, men 3 civile som holder sammen vinder jo i retten over mig og min ven. Dog benægtede jeg, at det var mit, og det eneste jeg har smidt for nyligt var min smøg. Det ender så med de står og siger at det kan vi finde ud af i retten, og se hvad retten siger til det, de skriver mit navn, cpr nr og andet ned og siger at jeg vil få at vide hvornår jeg bliver kaldt i retten. Men mit spørgsmål er så, burde jeg ikke have fået en bøde der, som jeg så selv skulle tage videre?

Kan jeg godt være bange for der lige pludselig kommer et brev om, at jeg skal i retten, eller SKAL de give mig bøden, og så må jeg selv vælge at tage det i retten? Tænker nemlig de måske bare sagde det med retten for at få mig til at indrømme det var mit. Nogen der ved om jeg godt kan forvente at få det brev, eller om jeg ikke skal tænke mere over det, og det nok bare var for at presse mig? :shock:

Dedikeret medlem

Formodentligt få du bøden med posten. Betaler du bøden har du erkendt, betaler du ikke, kommer sagen for en dommer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Nægt hele vejen. Dem der skal bevise at det var din pose, tvivler stærkt på de tester for fingeraftryk, når de selv har fumlet med det.

Og de siger jo som de siger, for det er langt fra første gang de hører den smøre...

Benægt.

Dedikeret medlem

Benægt! Politiet er generelt super sjuskede med deres bevisførelse fordi de er for ivrige med at komme videre til deres næste offer. :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]