Hej Ø tripperen. først og fremmest, tak for dit svar, er glad for at du gider at bruge tid på at svare

du har fuldstændig ret i at benzo'er ikke hjælper på selve problemet, men der i mod som du selv nævner, så beroliger det på en måde, som er rart.
jeg synes ikke rigtig at jeg bære skam over min situation. jeg har både snakket med min far om det, og de venner som jeg var sammen med på den aften hvor det skete.
heldigvis kan jeg snakke med min fatti om alt, og han har prøvet rigtig mange ting i hans liv, og har en del erfaringer, også hvad angår stoffer og alt det "sjove". da jeg for lang tid siden fortalte om det hele, sagde han at han tror jeg tænker alt for meget over det der skete. og han nævnte også at "tro flytter bjerge" hvilket jo på en måde er rigtig. da jeg har en tildens til at tænke over det alt for meget, og mere eller mindre "bilde" mig selv ind at der er noget galt.
Men igen, det er utrolig svært at sætte ord på, den aften hvor bægeret kogte over, Det var fra det ene sekund til det andet det skete, ikke noget med at jeg begyndte og føle anderledes på tingene, Det kom bare med det samme, den 'uvirkelige- angst' lig følelse. jeg har igen tit tænkt at der sku nok skete noget oppe i hjernen på mig den aften som gjord jeg har taget skade. jeg ved det sku ikke...
Jeg ved mere eller mindre godt hvor min angst stammer fra, fordi dagen efter den nat, havde jeg det jo faktisk okay. jeg tænkte selvfølgelig lidt over hvad fanden det var det skete "i går". dagene efterfølgende gik, og jeg havde det fint. en uge senere skulle jeg nogle ting i weekenden, og der oplever jeg så at se syner, som virkelig skrammer mig på daværende tidspunkt. fordi jeg tænker ' hvad fanden sker der'?. jeg er vandt til at når man er kogt af, kan man godt se lidt syner osv, det har jeg det helt fint med, men det der skræmte mig var at det kom en uge senere, altså synerne. og jeg tror faktisk i bund og grund det er det som sætter fast i mig, fordi alle mine problemer er kommet efter det. så som 'tankemylder, "angst" - jeg ligger mærke til at for mange ting.
jeg vil også gerne smide pillerne væk, og det kan jeg også sagtens, stoppede også med at spise rivotril. men jeg må jo selvfølgelig indrømme at jeg savner den følelse af at være brændt af, af mdma eller e for den skyld, da jeg jo godt kan lide det. så på en måde kan man vel godt sige at grunden til at jeg æder de benzo'er er fordi jeg savner rusen af noget. selvfølgelig hjælper i også i en mindre grad med angsten, da man ikke ligger mærke til det hele.
Jeg håber og tror på at jeg nok skal komme videre, men synes bare efterhånden at det har taget lang tid, for lang tid.. alt er jo blevet bedre end som i starten hvis jeg husker tilbage, det er helt sikkert. men Det er bare stadig ikke som jeg gerne vil have det. måske er det også bare et spørgsmål om at acceptere at sådan er tingene, acceptere at jeg måske har fået et ændret syn på alt. spørgsmål er så om jeg er villig til at acceptere det, det ved jeg ikke. tanken om at " kommer jeg til at have det sådan her resten af mit liv" er det også, og den er lidt svær at arbejde med, da jeg jo bare gerne vil have det som jeg havde inden det sagde "klik" på øverste etage.