Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 21:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 jan 2017 21:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Hey Nemo

ja nu er jeg 3 MÅNEDER clean fra Tramadol..
(jeg har end ikke lyst til dem.. skide "Lykkepiller" med Morfin funktion)

Jeg har stadig nogle muskelspændinger og smerter men jeg vil lige understrege at det ikke er abstinenser fra Tramadol!

Derimod er det formentligt Usund kost, overvægt og inaktivitet der er skyld i langt de fleste helbredsproblemer jeg har..

Jeg har kvittet:
Alkohol, Cigaretter, Tramadol, Animalske og kunstige fødevare osv.

Jeg er igang med at kvitte "Otrivin næsespray": fik en mindre operation i næsen (Næse muslinger) en uge før juleferien)
så efter 3. mdr. skal jeg til kontrol for at se om resultatet er tilfredsstillende (jeg overvejer at lave et separat topic om mit Otrivin misbrug)

og så er planen at spise "Plantebaseret Kost" resten af livet, eliminere al medicin, Bedre søvn og bevæge kroppen noget mere..

alt i alt optimere Mit helbred.. :hjerte: :hjerte: :hjerte:
(hvilket med 130 kg og alverdens skavanker er noget det er tiltrængt)

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2017 23:37 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Hatten af for dig Shadow, du er sgu for sej! Hæng i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 01:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Fedt Bright :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 11:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 sep 2016 18:57
Indlæg: 12
BrightShadowDK skrev:
Hey Nemo

ja nu er jeg 3 MÅNEDER clean fra Tramadol..
(jeg har end ikke lyst til dem.. skide "Lykkepiller" med Morfin funktion)

Jeg har stadig nogle muskelspændinger og smerter men jeg vil lige understrege at det ikke er abstinenser fra Tramadol!

Derimod er det formentligt Usund kost, overvægt og inaktivitet der er skyld i langt de fleste helbredsproblemer jeg har..

Jeg har kvittet:
Alkohol, Cigaretter, Tramadol, Animalske og kunstige fødevare osv.

Jeg er igang med at kvitte "Otrivin næsespray": fik en mindre operation i næsen (Næse muslinger) en uge før juleferien)
så efter 3. mdr. skal jeg til kontrol for at se om resultatet er tilfredsstillende (jeg overvejer at lave et separat topic om mit Otrivin misbrug)

og så er planen at spise "Plantebaseret Kost" resten af livet, eliminere al medicin, Bedre søvn og bevæge kroppen noget mere..

alt i alt optimere Mit helbred.. :hjerte: :hjerte: :hjerte:
(hvilket med 130 kg og alverdens skavanker er noget det er tiltrængt)


Hvor er du altså bare sej Bright:)
Jeg er selv stoppet med opioider for 3 uger siden, mit største problem er at jeg så hurtig bliver træt træt træt. Bliver jeg mon snart lidt mere frisk?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 16:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 jan 2017 15:54
Indlæg: 3
Jeg vil meget gerne skrive med nogen som er på vej ud af tradolan helvede. Jeg har det så træls. Og ja jeg er lidt en tøs på det punkt. Men også bange ❤


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2017 13:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Tullepigen1234 skrev:
Jeg vil meget gerne skrive med nogen som er på vej ud af tradolan helvede. Jeg har det så træls. Og ja jeg er lidt en tøs på det punkt. Men også bange ❤


Jeg er frisk hvad er din dosis, hvor længe har du taget Tradolan.. ?

Får du dem på recept el. illegalt ? og hvorfor startede du med at tage dem..

Dit NicName indikere for mig at du er ung er dette korrekt opfattet ?

Mvh. Bright..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 18:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Hvis jeg har regnet rigtigt har jeg om få dage (1. april) været Clean fra Tramadol i 6 måneder..

Jeg har de sidste ca. 3 uger brugt knapt 10gr. Cannabis (Sativa Skunk Sort, købt af hobby "Grower") og ja det blev hurtigt lidt af en vane at vaporize lidt urt inden sovetid..(arbejder kl. 15-23) men det fede ved urten er at, man kan kvitte den kold tyrker hvis det tager overhånd..

siden jeg stoppede Tramadol, har jeg trippet LSD 2 gange, og har en gang planlagt i her i ferien
(jeg har 2 uger fri, da jeg har restferie der skal holdes før 1.maj)

Jeg regner med at bruge LSD og Shrooms i lang tid fremover (en håndfuld gange pr. år), Cannabis er jeg lidt i tvivl om, men det er mest fordi der stadig ikke er fair regler for bilkørsel med spor af THC, hvis reglerne var identiske med alkohol ville jeg ikke ha et problem med at bryde loven for at købe og besidde og jeg vil ikke køre bil før dagen derpå, hvor man er langt mere "ædru" end en person der har drukket alkohol inden for lovens rammer for bilkørsel..

Guldkorn:
Sørg for at ha andre ting/personer i jeres liv der er vigtigere end jeres stofbrug
og brug stofferne som krydderi på livets hovedret..
(krydderier alene er sq en dårlig løsning)

Kommentare modtages med kyshånd..
mvh. Bright.. :hjerte:

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 02:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Æj, er det allerede så lang tid siden. Kæft det er flot at du har droppet det! Har fulgt lidt med på sidelinjen, og jeg synes det er pisse sejt :D

Ps: kan godt li dit guldkorn

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 08:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Godt gået og fedt du vaper - mange (inklusiv mig selv) glemmer lige hvad tobak i joints betyder i afhængeligheds ligningen.


Senest rettet af Fso 29 mar 2017 13:13, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2017 12:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Hey Fso, Ja vaping cannabis er helt sikkert vejen frem..

Jeg vil anbefale alle der der vil ha en fantastisk vaporizer til hjemme brug, denne = Storz and Bickel: Plenty for ca. 1800kr.
https://www.youtube.com/watch?v=8aqXQQAywGA

Billede

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 aug 2017 08:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2017 09:38
Indlæg: 7
Hej Bright,

Vil du opdatere mig på, hvordan resten af din afvænning gik. Hvornår du helt stoppede med at føle uro i kroppen om natten, og hvordan det gik med de smerter, som du tog tramadol imod. Og selvfølgelig: Hvordan du har det i dag?

Jeg er i gag med en udtrapning, der minder meget om din. Jeg er nede på 50 mg. depot om dagen, som jeg tager, før jeg går i seng. Mit næste skridt er at dele pillen yderligere, så jeg kommer ned på omkring 30 mg.

Jeg har meget uro i særligt benene, og får derfor ikke min søvn. Jeg anskaffer mig nu CDB dråber efter at have læst din tråd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2017 18:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Hej LBH og alle andre der følger med..

Det er desværre tid til at indrømme at også kun er et menneske og er faldet i og brugt tramadol igen (jeg kunne bestille det online fra lægen som "fast medicin" selv om jeg ikke havde fået det udskrevet i mere end 6 mdr.)

Jeg er ikke 100% sikker på om det var min psykologiske afhengihed der slog i gennem eller hvad.. men efter at ha siddet og set en "Youtube Prepper" tale om at det var rart at ligge inde med lidt medicin til en rainy day... bestilte jeg lidt at det forskellige jeg kunne få på recept.. et par uger senere faldt jeg i og tog lidt (mener det var 2 gange) uden problemer el. apstinenser.. men kort efter dette væltede jeg på min 45-scooter (nogen havde spildt olie på kørebanen i en rundkørsel) og jeg endte op med flere trykkede ribben og 3 uger på sofaen (sygemældt fra job) og så behøver jeg vel ikke sige meget mere.................. men hurtigt var jeg oppe på 400mg dagligt igen..

men oki jeg er stadig fast besluttet på at jeg ikke skal være permanent afhængig af skiddet igen.. så jeg begynder at trappe dosis ned igen igen.... og lige før sommerferien er jeg nede på en halv 200mg 1x om dagen.. men nej nej så nemt skulle det ikke være.. jeg fik lige 3 ugers alvorlig lungebetændelse at hygge med op til og i ferien så jeg valgte at tage den halve depottabelet 2x i døgnet for ikke at føle apstinenser mens jeg var seriøst syg..

Efter mit sygeforløb har jeg fortsat min nedtrapning til 1x kvart 200mg pille pr. dag i et par uger el. 3.. og så har jeg modtaget min nye vaporizer (Storz and Bickel "Plenty" for ca. 1800kr.) så jeg har dampet på prima dansk "skunk" købt privat fra hobbydyrker så ingen penge går til organiseret kriminalitet (PS: INGEN PM´S om handel, TAK)

Nå men jeg har dampet hver dag i ca. 1.5 uge og er nu på 4-5dage helt uden Tramadol :D
Jeg havde faktisk planlagt at være længere om at trappe ud og at købe den dyrre CBD-Olie igen men at vaporize "skunk" lader til at ha gjort jobbet :D

Jeg regner med at skære mit Cannabis forbrug ned til weekend og lin. men jeg bruger det nok dagligt en uge mere (just in case).. mængden af mit forbrug: er en kraftig dosis umiddelbart før sengetid.. I ved nok.. lidt urt og en film og så godnat.. og så arbejder jeg aftenhold så jeg behøver ikke ud og køre før om eftermiddagen hvis jeg stadig er lidt tung/sløv i hovedet..

Jeg har også brugt Magnesia mod hårdmave/mavekramper efter behov..

Att: LBH
Efter ca. 7 dag (sidste gang) var apstinenserne meget bedre og efter ca. 30 dage var de så godt som helt væk..

PS: jeg tror jeg savner spænding i mit liv ;-P for jeg føler lidt at en af årsagerne til at jeg startede igen var at Jeg som Psychonaut godt kan li´ at teste mig selv.. men dette er 100% sikkert ikke noget jeg vil anbefale.. og denne forbrugs periode og udtrappning blev betydeligt længere end jeg havde regnet med/ håbet på..

LOVE from Bright..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2017 09:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 aug 2017 09:32
Indlæg: 2
Det giver super god mening at jeg føler jeg har fået et bedre liv efter jeg er begyndt at æde tramadol.. anede ikke at de havde en lykkepille effekt... skræmmende at vide jeg render rundt og er ulykkelig uden tramadol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2017 14:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Oki jeg er Clean igen og har ikke behov for hverken Tramadol el. cannabis for at kunne sove :-)

Og jeg har ingen intentioner om at tage Tramadol nogen sinde igen, men jeg er ved at indse at før jeg har bedt lægen fjerne det fra "fast medicin" så har jeg ikke rigtigt erkendt problemet over for mig selv..

så næste gang jeg får brug for smertestillende bliver det noget andet end Tramadol og hvis opiater er nødvendigt så er det få enkelte dosis og kun mod smerte ikke rekreativt..

og cannabis får mig til at tømme køleskabet så det er fremover forbeholdt til et par gange om måneden (prøver stadig at tabe vægt)

Peace from Bright..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2017 11:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2017 09:38
Indlæg: 7
Hej Bright,

Tak for svar og godt at hoere at du kom ud af det igen igen :) !

Jeg har nu været uden tramadol i 3 uger, men mine ben er stadigvæk urolige om aftenen og natten. Jeg frygter, at jeg bare lider af restless legs, og tramadolen uden jeg anede det blot ahar taget symptomerne fra restless legs . Men giver den lige to uger mere foer jeg taler med lægen om det. Hvor mange dråber svarede de 100 mg cbd olie du tog til?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 okt 2017 10:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Prøv at se dokumentaren: "Forks over Knives" der er en god chance for at stabilt blodsukker m.m. kan redusere din RLS.. filmen kan ses på Netflix el. på gomovies..

Ang. mg. cbd bør du ikke tage det hvis du ikke selv kan finde den information ;-)

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2018 23:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Yep... efter mere end 6 måneder clean.. igen overmodig og på trods af at jeg ikke havde bestilt TRAMADOL i over et halvt år, så lå det stadig som "Fast Medicin" så jeg kunne igen bare bestille 100 stk. 200mg (depot) og så var det jo nemt falde ind i gamle vaner og vupti abstinenserne var tilbage.. så nu er det om igen.. dvs. uddrosling + Cannabis til natten + få lægen til at fjerne det fra fast medicin..

Mvh. Bright.. :peace:

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2018 23:20 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Godt gået med det halve år Bright! Op på hesten igen, du ved du kan!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2018 00:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Tak for skulderklap :D

yep kender desværre turen:
nogle uger for at drosle ned til minimal dosis (til sidst kun til natten) og så en uge helt uden, hvor jeg bruger extra meget cannabis til at få sovet.. manglende søvn er den værste tortur og årsagen til at mange fejler en kold tyrker (hvilket jeg ikke anbefaler)

lang blid uddrosling og så lidt til at dulme de 3-7 hårde dage efter man stopper helt.. er vejen ud..

Nogle siger at en hård "kold tyrker" er årsagen til aldrig at vende tilbage, og der er en smule sandhed i dette..
men jeg har prøvet det og måtte kapitulere efter knap 3 døgn...

Langsom er vejen frem og falder man i under udtrapningen er det ikke værre end at man fortsætter udtrapningen dagen efter med en mindre forsinkelse..

Bright.. :hjerte: :hjerte: :hjerte:

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2018 11:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Jeg har en lille opdatering hvis nogen stadig følger med i mit "Rollercoaster Ride"

Dear Gaia: It´s 2 months since my last confession.. :D

Jeg nærmer mig at være droslet helt ud igen, det er nu knapt 3 døgn siden jeg tog en kvart 200mg. depot tablet, jeg tog den pga. mavesmerter fredag kl. 16:30 da jeg havde glemt at tage den ved middagstid..

Jeg bruger 1000mg Paracetamol + 400mg Ibuprofen til at tage toppen af smerterne og muskelspændingerne og 2-4 mg Loperamide til at holde maven i ro..

og til at falde i søvn på bruger jeg vaporizeren med sorten "Cinderella 99" som er den eneste sort jeg har pt. den er meget Sativa i virkningen og til dette formål ville en indica el. en sativa/indica hybrid nok være bedre men det går ok..

Som sædvanlig stiller jeg ingen garanti for at jeg ikke tager en kvart 200mg depot igen hvis udtrapningen går for meget ud over mit job el. min søvn.. men regner det ikke som en falit erklæring men bare som et skridt på vejen..

NYE REGLER for udskrivning af medicin, gør at vi efter 1. april 2018 ikke længere bare kan fornye visse typer medicin elektronisk og Tramadol er på den liste så hvis jeg vil ha flere skal jeg overbevise en af lægerne om at jeg behøver dem, hvilket sikkert heller ikke ville være svært, men når jeg ikke ønsker at tage Tramadol så er dette faktisk en hjælp..

skal dog siges at jeg ikke havde fået besked om denne ændring så jeg måtte slå i det virtuelle bord for at for at få den sidste pakke til at drosle ud på (ikke at jeg sagde til dem at jeg ville drosle ud)

men nu er der ca. 4 uger til min sommerferie starter (og hvor jeg har et LSD trip planlagt) og ca. 6 uger til jeg skal på en uges ferie med familien.. så det ville dælme være rart at være helt fri for piller og abstinens symptomer inden da..

Peace Bright..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team