Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 11 jun 2018 14:44 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Tak for dit fine skriv :)

Du kommer med en masse god viden og info, og for mit vedkomne er jeg blevet lidt klogere efter at have læst dine indlæg.

Held og lykke fremover

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2018 17:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Stærkt gået!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2018 11:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Tak for opbakningen, det er nogle hårde døgn dem her..

Lidt som mild influenza, og muskler og sener spænder på en ret ubehalig måde og maven svinger imellem smerter pga. kramper og bare galoperende racermave hvert andet øjeblik og så er der den der sitren i hele kroppen som om jeg konstant har kofein og sukker i blodet fra 10x Monster-Energidrik..

Uden mine hjælpemidler ville jeg være i helvede nu og være nød til at bede lægen om hjælp, men nu føler jeg at jeg er i kontrol.. som om jeg sider på kanten af afgrunden til helvede med joint i den ene hånd og giver fanden den midderste finger med den anden: det er mig der bestemmer her.. Asshole !! :rocking:

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2018 11:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Lige en lille opdatering:

Jeg havde lige en alt for kraftig oplevelse med "ABV" (Skunk/pot rester der er tilbage efter man vaporizer)

Tripreport: viewtopic.php?f=49&p=722676#p722676

men oplevelsen var så potent at jeg ikke har brugt cannabis siden (2½ døgn) og selv om jeg stadig har noget uro der gør det svært at sove, er lykkedes at falde i søvn 2 gange uden hjælpemidler..

syntes det virker til at jeg burde kunne sove uden hjælpemidler om små 4 uger, når jeg skal på sommerferie og sove i en lille hytte med familien..(er sq nemmere her hjemme da kan jeg bare stå op og se et par timers Youtube/Netflix hvis ikke jeg kan sove..)

:peace:

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 11:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
idag er det 20 dage siden jeg sidst tog Tramadol og 5 dage siden jeg sidst tog cannabis og det eneste jeg har brug for , for at sove er at være nøgen og ha en blæser der giver en svag brise så jeg kan holde kroppstemperaturen nede på et nivo hvor adrenalinen er mindre aktiv..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2018 17:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Nå... det lader til at jeg ved at ha blæseren kørende og vinduerne åbne + falde i søvn splitter kong hans oven på dynen.. at jeg har raget mig en sommerforkølelse med tilhørende halsbetændelse.. så nu er jeg røget på antibiotika

Så selv om kulde er meget effektivt til at undertrykke adrenalinens effekt, bør man moderere det fx. med en timer på blæseren.. for det er sq lidt træls at være syg efter at ha kæmpet med abstinenser.. om vinteren er det nok næmmere bare at stille rariatoren på et passende nivo..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2018 05:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2012 01:50
Indlæg: 302
Ok.. jeg hiver lige tråden frem igen (kan se at der er en der har spurgt efter emnet) og vil lige give endnu en opdatering på mit forløb..

Jeg havde igen ca. et halvt år clean.. men da jeg rydede op fandt jeg en blister-plade med 10x 200mg Tradolan retard... og da jeg for et halvt år siden havde afleværet mine sidste 70-80 piller på apoteket (da jeg var clean) har jeg ingen intentioner om at skulle tage dem fast igen.. men de lokkede jo lidt.. ;-) så jeg startede med at give de 5x til en veninde der får dem på recept.. (mindske risikoen for at opnå afhængighed igen)

jeg endte med at indtage 3x 200mg (knækket men ikke knust) hen over aftenen.. men var ikke imponeret og endte med at give de 2x sidste væk også..

så pt er jeg clean.. og når jeg engang falder i igen bliver det nok ikke tramadol men noget med ren opiat effækt og jeg vil kun anskaffe min en lav mængde så jeg ikke får disse alvorlige fysiske abstinenssymptomer..

May the force be with you..

_________________
If you do drugs ?
Don't let drugs do you !!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team