Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 18:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 dec 2016 10:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2016 09:55
Indlæg: 2
Hey! Det mit første indlæg herinde, så håber det er lagt det rigtige sted.

Jeg har sniffet rimelig meget kokain fra fre-søn i rigtig, rigtig mange weekender nu... tog den sidste streg for to uger siden, efter jeg så hvor slem min næse var... den er godt rød inden i, det blevet en smule bedre fra den sidste streg, men ik for meget... Mine kammerater lider ik, og de har været ligeså slemme eller slemmere. Det vel bare hvordan man reagere forskelligt. Jeg er weekends misbruger, benægter ik. Men jeg er heller ik så slem at jeg ik kan stoppe for at få min næse til at hele. Har lun drukket bomber, på det sidste for at give dem tid og ro!

Har prøvet lidt cremer uden held. Vil tage hjem og prøve noget saltvands opløsning. Ellers har jeg en mentholatum salve på konstant, for at holde den fugtig og beskyttet af et lag salve. Nogle af jer der har erfaringer og et par gode råd? Og så snart den er helet, så vil jeg stadig forsætte med at bombe det. Det rykker ligeså godt... Nu vil jeg bare gerne have rødmen væk fra næsen....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 11:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Det er svært at udtale sig om. Du bliver nok nødt til at kontakte lægen, hvis du er bekymret for om din næse heler rigtigt.

Hvis du har brug for yderligere råd herinde, vil jeg råde dig til at beskrive meget tydeligere hvad der er galt, end blot rødmen. Det kan jo være en bakteriel infektion...

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 13:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2016 09:55
Indlæg: 2
Det lidt svært at beskrive. Det ihvertfald meget rødt og ku rigtig godt ligne et sår. Hvis det bakteriel infektion hvad får man så mod det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 13:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
En recept fra lægen. :)
Jeg kan på det kraftigste anbefale at opsøge læge hvis man oplever vedvarende sår i næsen efter snifning.
Næsen er et ret vigtigt organ, så det giver god mening at passe på det.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2016 15:03 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Citat:
Næsen er et ret vigtigt organ, så det giver god mening at passe på det.

Jeg synes lige det skal nævnes at hjertet også er et temmelig vigtigt organ og at indtagelse af coke hele weekenden i "rigtig rigtig mange weekender" er særdeles skadelig for dette.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team