Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 10:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 dec 2016 02:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 mar 2016 23:20
Indlæg: 2
Hello People:)

har fulgt denne side i en del år. først for et stykke tid siden fik jeg taget mig sammen til og lave en bruger.
stor tak til Moderators og Crew der holder sådan en side igang der gør så meget for så mange mennesker.

jeg er typen der har prøvet det meste men det eneste der nogensinde sinde har fanget mig er cannabis.
det er en fortryllende urt med mange dokumenterede positive effekter og som altid har gået mig en følelse
af at være helt som menneske og smag på livet og at jeg kunne slappe af på en måde som intet andet rusmiddel kunne give mig. jeg er uddannet inde for det maritime og har aldrig haft problemer med og passe mine ting.

nu står jeg så med muligheden for måske og få optagelse i kriminalforsorgen og skal derfor stoppe med og ryge da jeg ikke kan forene de 2 ting, dette er min drøm da jeg kan mærke jeg har en indre passion for og hjælpe andre samtidig kunne jeg udleve min drøm ud med bodybuilding.

men men men .....

fuck hvor er det frustrerende og tænke på at jeg aldrig kan nyde en lille spliff men sådan er det jo meget af det der er godt for en er ulovligt.

ved ikke rigtigt hvorfor jeg skriver det her. men det letter altid lidt.


---------------------------------------------------------------------------

verden går under på grund af menneskelig ligegyldighed.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 14:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Man vænner sig til at være foruden cannabis :)

Held og lykke med det hele.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2016 02:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 mar 2016 23:20
Indlæg: 2
ved jeg ikke er nok lidt paranoid. i min optik er mit bedste kort at være clean indtil jeg finder ud af hvordan tingene hænger
sammen sådan et sted. det her betyder så meget for mig og jeg vil ikke ødelægge det.

så må min kære hjælpsommeven brænde ud for en periode.

------------------------------------------------------------

vær dig selv ellers er du ingen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team