Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 00:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 22 feb 2017 16:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Har også fulgt lidt med på tråden her, og må også sige, at jeg også synes det er fucking sejt gået Vectra. Du skal nok blive glad for din beslutning en dag. Som der også bliver nævnt, er det så uhyggelig vigtigt at være beskæftiget med noget - noget som man kan lide, selvom det godt kan virke som om, at man ikke finder noget som helst interessant i den første tid.

Grunden til mit tilbagefald efter at have været clean i 2 måneder fra et heftigt kratom misbrug er jeg sikker på bunder ud i, at jeg ikke rigtigt beskæftigede med noget. Jeg havde for meget tid til at gå og tænke over min situation. Jeg har nu lært af det, og ved præcis, hvad jeg skal gøre, når jeg bliver clean igen inden så længe.

Er glad for at høre, at du er i bedring, og vil sætte pris på en løbende opdatering fra dig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 16:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Apropos beskæftigelse, så husk at det bedre at gå en tur på 10 minutter hver dag, end slet ikke at komme udenfor døren. Gør det du kan magte! Rom blev ikke bygget på en dag! Det kan også være du ikke tror du kan magte at gå en tur, men at du finder ud af du godt kan når den friske vind rammer dit ansigt!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 16:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Heysan
Så var det da godt jeg ikke gik på Kratom, det var ellers i overvejelserne. Desværre gik jeg efter kongen og fandt den.

HS. Jeg er egentlig meget enig i dine observationer, det er bare noget lettere end sagt. Min motivation og geist er bekymrende dårlig. Dog er at falde i ikke en option foreløbigt.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 20:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Glad for jeg kunne få en latter frem i en træls tid :)
Måske mikro dosering ville være mere aktuelt for at løfte humøret og give lidt energi.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 20:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg er vidst nok ikke tilfreds med små doser. :D


Hvis man som behandler ikke ved hvordan man håndterer en overdosis så Lad være med at tro man kan ride den af. Bedste chance er ophævende modgift i blodet pga lang halveringstid på fibf. Der er to andre sidste sommer (har ikke hånden på pulsen mere. De to andre var acryl fentanyl og furanyl (fuf 30 min halveringstid) har kun prøvet acryl en gang, ikke god. Fuf var hellere ikke mig. Før det var den bedste pfbf (langt bedste til dato) før da. Bf og af. Google.
Der kommer flere.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 22:26 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Lige præcist Gone :) fik udtrykt mig uklart tak for uddybningen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 23:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
LSD har jeg aldrig ture røre. Meget dobbeltmoralsk når man prøver at lave sin egen fentanyl næsespray.(Næsten dræber sig selv flere gange) Glad for jeg aldrig har delt eller solgt noget som helst. Derimod skyllet lortet ud, det jeg ikke kunne bruge.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 10:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Ved mikrodosering tages så små dosis at man kun mærker et løft i energi og humør, måske med lidt mere farveskarp syn. Det giver et mærkbart humørboost på dagen og de næste dage, hvorefter man tager en mikrodosis mere.
Har kun prøvet det en gang, men det får et skud igen søndag eller mandag.
Bruger sn ca 0,1 g


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 12:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Fso.
Jeg takker dig for dine input. Jeg tænker dog at det ville være dumt pt at eksperimentere med noget nyt. Bliver nød til at tage livet som det er clean indtil videre.
Jeg har næsten slået mig selv ihjel og budt mig selv alt for mange abstinenser, det orker jeg ikke mere.
En dag af gangen.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 17:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Mr. Gone skrev:
Jeg tror Fso mener mikrodosering med psykedeliske stoffer - Altså doser der er under det direkte mærkbare. Det har i mange tilfælde en opløftende effekt, en forbedring af humør, energiniveau, motivation og kreativitet. Jeg nyder selv at mikrodosere ETH-LAD (det kunne ligeså vel være LSD), i perioder hvor jeg gør det hver 3. - 4. dag er jeg gladere, mere udadvendt og får simpelthen bare tingene gjort uden at det virker uoverskueligt eller er anstrengende.


Anyways, godt gået!



Hvad så når dine ting ikke virker mere, falder du så ikke længere ned ?

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team