Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 13:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 feb 2017 15:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Kære opioider venner time 72. Jeg håber dette bliver sidste gang jeg prøver dette igen. Denne gang er alle indkøb muligheder stoppet. Coinbit afmeldt. Osv.

Det blev igen fentanyl og oxycontin. Jeg var så høj på fentanyl at oxycontin i alle doser ikke havde nogen effekt.
Den fibf fentanyl har jeg meget ros for hvis man kan styre den, den er så potent, at når jeg læser om dødsfald i aviserne,
Så er jeg ikke i tvivl om hvad de har indtaget fra Kina. Men man løber jo tør, jeg fortyndede ud til det ikke virkede mere og landede på et par hundrede oxy og slutter nu uden.

Kære nybegynder. Hold jer fra opioider, man kan ikke styre lortet.

Nu håber jeg snart kroppen starter op igen. Opkast diarre rysten. The name of the Game when you Play with opioid.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2017 18:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
De fleste af os kender at det tager overhånd med den ene eller anden type knark, og vi kender prisen det koster.
Det gør du ihvertfald og du har klaret det før :)

Pøj pøj med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2017 19:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Hej vectra. Det er længe siden du har været herinde, er det ikke? Held og lykke med stoppet.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2017 20:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Puha, kan sagtens sætte mig ind i, hvad du skal til at gennemgå - inden længe er det også min tur. Er i øjeblikket på kratom, burprenorphine og clonazepam dagligt. Startede på burprenorphine x 1,4mg dagligt i håb om, at jeg kunne stoppe med kratom. Det kunne jeg desværre ikke, da jeg stadig fik abstinenser fra k, men er i gang med at trappe ud på det og holder stabilt på de andre to, indtil jeg kommer i døgnbehandling indenfor den næste måneds tid.

Har du ikke overvejet døgnbehandling?

Når "the honeymoon session" med opioder er forbi, kan det hurtigt blive konverteret til noget der minder om et helvede. Man tager det kun for at undgå abstinenserne, og du har fuldstændig ret i, at det er klogest at holde sig væk fra opioder, hvis man har let tendens til afhængighed.

Jeg ønsker i hvert fald alt form for held og lykke herfra. Det er pisse sejt, at du har taget beslutningen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2017 00:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Puha noget af en tur lyder det til! Selvom det er kontroversielt og mange ikke mener det virker så er der masser beskrivelser af folk som har brugt loperamide iform af immodium imod de værste symptomer. Måske hjælper det ikke meget i de doser du røg op på, men når det værste er ovre kan det give noget søvn og fjerne de urolige ben om natten. Husk dog at det kun er noget som anbefales at tages short-term, da det i sig selv kan være yderst afhægighedsskabende samt kan skabe hjerterytmeproblemer ved længere tids brug. Nogle sværger til at potentiere det med div andre midler for at det nemmere krydser blood-brain-barrier, men det vil jeg ikke komme mere ind på her. Når du får mulighed søg på loperamide for opiatewithdrawel. Hang in there!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2017 09:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 14:59, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2017 22:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvis du vil noget andet med dit liv, så bliver du nødt til at gøre nogle andre ting end dem du plejer at gøre!

Når det er sagt, så ved jeg af dyrtvundet personlig erfaring hvor svært det er at vende op og ned på liv og tilværelse - hvilket var nødvendigt for mig.

Hvis du vil fri af opioiderne, så kunne det måske være tid til at prøve at søge hjælp hos fagfolk, og her tænker jeg ikke på andre der også tager stoffer, men den slags der hjælper folk med at stoppe med det. Misbrugsbehandling, NA fællesskabet, ambulante samtaler, noget i den dur.

Send endelig en PM hvis du har brug for at få røven ud over dørtærsklen for at få fat i noget hjælp. Ved hvor svært det er og hvordan jeg selv følte det for 3 år siden da jeg lagde stofferne på hylden.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2017 09:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg takker jer for jeres indput. Jeg er i bedring clean nu. Dog var det en mother fucking ond omgang og der langt hjem endnu.

Jeg vil fortælle jer hvor potent de fentanyl analoger er.
Ca 1000 gange så potent som morfin. 0,2 gram blandet op i en halv liter vand, 50 10ml næse Spray. Første gang på den dosis to skud i værd næsebor, min hvilepuls gik fra plus 110 til 47. Og jeg var væk 30 minutter.(fibf fentanyl).
Der er døde tusinde af mennesker verden over af det.


Pas på jer selv.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2017 10:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg glemte lige at tilføje at en 10ml næsespray giver ca 100 skud. Så det lyder jo helt utroligt, det er bare rigtigt.
Så det er jo ikke mærkeligt at folk dør som fluer når pushere putter lidt pulver i en kapsel blandet med andet eller de putter pulveret sammen med kokain eller heroin...

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2017 12:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Obama skrev:
Hvis du vil noget andet med dit liv, så bliver du nødt til at gøre nogle andre ting end dem du plejer at gøre!

Når det er sagt, så ved jeg af dyrtvundet personlig erfaring hvor svært det er at vende op og ned på liv og tilværelse - hvilket var nødvendigt for mig.

Hvis du vil fri af opioiderne, så kunne det måske være tid til at prøve at søge hjælp hos fagfolk, og her tænker jeg ikke på andre der også tager stoffer, men den slags der hjælper folk med at stoppe med det. Misbrugsbehandling, NA fællesskabet, ambulante samtaler, noget i den dur.

Send endelig en PM hvis du har brug for at få røven ud over dørtærsklen for at få fat i noget hjælp. Ved hvor svært det er og hvordan jeg selv følte det for 3 år siden da jeg lagde stofferne på hylden.


Jeg bliver igen nød til at advare mod at benytte sig af NA. Det er en organisation med stærke religiøse undertoner, som ikke har en dokumenteret effekt. De hjælper nogen mennesker ja, men de er mere interesseret i at gøre dig stoffri, end de er i at give dig det liv du ønsker. Jeg har i hvert fald mødt flere misbrugere, der har fået slemme tilbagefald efter en periode hos NA. Fordi NA ikke giver deres medlemmer ordentlige metoder til at håndtere tilbagefald, fordi de fordømmer tilbagefald.

Jeg synes i stedet du skal opsøge brugernes akademi http://brugernesakademi.dk/. De har en helt anden tilgang, hvor de finder ud af hvordan du får det liv du ønsker! Istedet for blot at fokusere på at gøre dig clean og give dig selv til de højere magter (det er den terminologi, NA benytter).

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2017 23:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
@Hector

NA kan man have sine meninger og holdninger om. Det NA kan, er at skabe rammerne for at ligesindet mennesker kan mødes med hinanden og se de problemer i øjnene som enhver der vil ud af et misbrug har. At der så er nogle dømmende folk der føler sig "bedre end" i nogle grupper, det er ikke nogen hemmelighed. Men det ændrer bare ikke på at det er de mennesker der kommer til møderne der er med til at skabe den omsorg der er nødvendig for at man kan få hjælp til selvhjælp.

Når jeg møder gamle venner og bekendte der har været ude i overhalingsbanen giver jeg dem et kæmpe kram når jeg møder dem til et møde igen, uanset om de stadig er på, nyclean eller clean gennem en periode - præcis som det skal være.
Det er ikke fordi at jeg på nogen måde lovpriser NA og dets program. Men jeg har bare fundet ud af, at når lokummet er ved at brænde på og jeg er ved at eksplodere indvendig, så hjælper det at komme ned og blive mindet om at jeg sgu egentlig gør det meget godt.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 00:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Na virker for nogen.
Når NA ikke virker så forstærkes den skam som følger med at tage et tilbagefald og den efterfølgende søgen efter den bund, som man kva tilbagefaldet ikke har nået, kan være livsfarlig.
Men det var nu befriende og have et sted hvor jeg ærligt kunne Læsse af, i det år jeg kom i AA.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 19:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Alt det der Jesus fis bider ikke her, kender det udmærket fra AA. Vi er ikke andet ind grise der har lært at tale, der er ikke nogen højere magter.

Jeg takker jer for jeres råd, men i kan jo nok regne ud at jeg har prøvet dette og andet mange gange. Jeg kender timerne ud og ind, det eneste jeg ikke ved er
om der er lys og glæde ved hverdagen uden opioider i længden. Jeg ved ikke hvordan jeg skal fungere i længden. Når man lever så meget i abstinenser så bliver man hurtigt mæt af dage. Nu nærmer jeg mig to uger clean og jeg kan ikke lide hvad jeg ser.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 19:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Det er vist de færreste som kan lide hvad de ser, når den trygge verden stofferne giver forlades. Det ene der er og gøre er at holde fast i de tanker/følelser som beslutningen er truffet på baggrund af.
Prøve og aflede sig selv med hobby, mad, sex whatever der virker for en og så prøve at huske og rose sig selv dagligt for at gøre det rigtige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 20:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg forstår hvad du siger Fso. Problemet denne gang er at jeg virkelig har fucket tolerancen og min krop og sjæl. Den blanding ovenover var jo kun i starten, den var nok 100 gange stærkere før aftrapning. Jeg er gået iggenen 30 gram af den fentanyl på et år og der er nok permanente skader denne gang. Jeg er følsesløs flere steder på kroppen, abstinenser bliver ved langt længere ind fra oxy. Den fentanyl har lang halveringstid,.. Jeg må tage en dag af gangen.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 21:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg skal tilføje at jeg trappede humant ned over en hel måned og det er over en månede siden at fentanyl blev indtaget. Jeg landede som sagt på et par hundrede af de brune oxy. Så det hele er ude af systemet. Hvad der er skadet må tiden vise.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 21:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Humørmæssigt er den ihvertfald svær og kravle op af, men som du selv skriver en dag af gangen.
Hva med at tage et trip for ligesom og få nogle input/overblik over vejen frem.
Der er nok for tidligt endnu, men det er da en tanke og have med sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2017 22:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Fso skrev:
Humørmæssigt er den ihvertfald svær og kravle op af, men som du selv skriver en dag af gangen.
Hva med at tage et trip for ligesom og få nogle input/overblik over vejen frem.
Der er nok for tidligt endnu, men det er da en tanke og have med sig.



Det er første gang i et par måneder jeg har grinet Fso :eyes: :shock: :P
Tak for det... Jeg skal ikke have noget forløbligt. Hehe

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 14:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hvis jeg lige skal følge op så går det bedre fysisk, der er stadigvæk små abstinenser. Følesansen er tilbage bortset fra en lillefinger på venstre side der halv sover. Psykisk er der stadigvæk langt hjem man ved simpelthen ikke hvordan man skal leve. Der er aldrig nogen historie om folk bliver glade i en clean tilværelse.
Men det håber jeg at kunne skrive med tiden.
Bortset fra det kan man ikke sove eller slappe af, man er kort og godt rastløs.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2017 15:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Du er sej vectra!!! Hvis du fortsætter med den her indstilling, er jeg sikker på du en dag bliver glad for din beslutning!! Jeg kan godt forstå du er rastløs. Prøv at find noget at bruge den energi på. Træning hjælper for mange, men det kan også være mere kreativt. Personligt er jeg begyndt at bruge meget tid på at lære at programmere. Det kræver ikke andet end en computer, og hver gang man løser et programmerings problem får man en lille glæde. Det er lidt ligesom matematik, bortset fra at man kan skabe kunst, spil, musik og lign. med det.

Jeg tror sgu også det er lige tidligt nok med et trip, men du kan jo begynde at forberede dig ved at meditere og lave playlister. Jeg får meget glæde ud af at gennemrode spotify for tripperen musik. Gå en tur og sæt spotifys discover weekly på. Jeg kan personligt få følelser lignende dem jeg har på trip, af et godt elektronisk musik nummer og en gå tur!

Jeg synes sgu bare det er sejt at du forsøger at gøre noget godt for dig selv og dit liv!!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team