Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 00:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
Indlæg: 12 jan 2018 16:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Så godt gået!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2018 23:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Hey igen

- og tak for de venlige ord.

Jo jeg skal bare skide på alle der mener, at “støttemedicin” er noget lort. Men sandt at sige, er der ikke andre end familien der ved det + få venner som ikke har ondt i røven.

Efter jeg har været i terapi, kan jeg faktisk godt forstå hvorfor jeg udviklede et misbrug. Jeg var selv taget til fange af nogle omstændigheder, som jeg ikke kunne handle mig ud af. På det tidspunkt var eneste måde at dulme smerterne på, at gå i pilleglasset. Jeg kunne også ha’ drukket en masse alkohol. Men pillerne var nemmest at skjule.

Sådan som jeg ser det nu, var min “røvtur” simpelthen givet. Jeg bærer selvfølgelig ansvaret for min skæbne. Jeg kunne ha’ flygtet fra omstændighederne - det gjorde jeg også, men det blev bare en flugt via piller.

Godt det er ovre. Og godt jeg lærte rigtigt meget om mig selv. Elsker stadig at sige det omtrendt har været som at få hjernen genstartet..

Well - hyg jer derude !!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team