Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 07:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 26 jun 2017 19:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Hey igen venner

Har det rigtigt godt. Har ikke haft det så godt i 4 år.

Har fået pakket ud og ryddet lidt op - sidste havde jeg aldrig fået taget mig sammen til efter 1½ times køretur. Har pænt meget energi og sveder ikke helt vildt bare man slæber en kuffert op ad trappen.

Hvis energien holder, har jeg nogle huslige ting jeg skal i gang med i morgen. Sover uden sovemedicin også.

Eneste som nager lidt er jeg mødte nogle spændende mennesker som var i behandling - det kan godt være jeg kører ned og siger hej til dem om et par dage (hvis centeret giver lov)

Det har generalt været en meget positiv oplevelse at være 4-5 dage på opholdsstedet. Bryder mig ikke om det guddommelige aspekt - men holder det for mig selv, fordi nogle sikkert har brug for den dimmension.

Selv om man gør sig den ALLERSTØRSTE umage er det en ufattelig bedrift at komme af diazapam/oxycodon - får dog blot en smule kvalificeret hjælp kan det lade sig gøre, men man kommer virkelig til at kæmpe for det. Gevinsten er mere energi end noget stof ever kan give dig på den lange bane. Så er man hooked og bivirkningerne bliver større end fordelene, så kan man kun forlade stoffet, man har ikke noget valg.

Håber ikke det bliver videre svedigt at komme af Buprenorphine. Det var en embedslæge/misbrugsekspert der udleverede det. Han sagde at det ikke var forbundet med videre ubehag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2017 20:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Går det stadigt godt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2017 18:21 
Hey Trappen hvordan går det nu?


Top
  
 
Indlæg: 29 jun 2017 19:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Det går super...

2 x 200 mikrogram buprenorphine om dagen.

Er der nogen der har prøvet at trappe af den type medicin ?

Ved godt det næsten er en symbolsk lille dose. Men er åbenbart ret sensitiv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017 18:39 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
:) går det stadig godt ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2017 09:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Heeeej trapz! :)
buprenorphine er ca. ~50 gange så potent som morfin..
pas din udtrap.!!
-jeg sidder selv fast i bup-behandling på 3 år..
er oss sensitiv, kastede op på 70mikrogram, da jeg i sin tid var opi-naiv.. nå men..
bemærk at bupe har en form for antidepressiv effekt.. så det ka godt blive/føles lidt sort når man kommer af..
-bemærk osse den laaaange halveringstid på stoffet
alt det bedste herfra, som altid
vh Stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 17:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Det går fint - er ved at kæmpe mig af 2x 0,2 mikrogram - lige nu.

Håber der lykkes for mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 17:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Forresten.. ville løkkepiller ikke være smart oven på denne tur ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 17:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Virker som en god ide, men ved ikke lige hvordan de virker sammen med den anden medicin, men tag en snak med lægen om det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2017 21:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
trappen skrev:
Forresten.. ville løkkepiller ikke være smart oven på denne tur ?


Det er umuligt at sige om du har en behandlingskrævende depression, ud fra dine posts, så det ville klart være en fordel at få det vendt med en psykiater, hvis du går med de tanker.

Hvad jeg synes er smartere, er at få gang i noget terapi. Kognitivt adfærdsterapi, samtale terapi, det er mere eller mindre ligegyldigt hvad du vælger, bare så længe at du opsøger noget indsigt og forståelse i hvorfor du har haft behov for at indtage benzodiazepiner.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2017 18:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jul 2017 18:32
Indlæg: 1
Nogen der får/har prøvet lyrica og venlaflaxin sammen?
- har en veninde der får 225 mg venla om morgenen for angst, hun vil gerne prøve at spise et par lyrica med mig og sumpe lidt på dem, men er i tvivl om det er ok at blande?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2017 15:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Hey igen...

Jeg kan ikke komme af brupenopinen.

Har måttet updose til 5 x 0,2 mg dagligt for at få en hverdag til at hænge sammen.

Har stadig nogle senabstinenser fra benzonedtrapninfen. Bliver nødt til i første omgang at stille mig tilfreds med resultatet.

Vil meget gerne ud af det sidste, men bliver nødt til at flytte det freakshow ud af huset og væk fra familien.

Ellers har jeg det fint. Selvfølgelig ærgerligt jeg ikke blev helt stoffri.

Håber jeg finder ud af pillerne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2017 16:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
"Vil meget gerne ud af det sidste, men bliver nødt til at flytte det freakshow ud af huset og væk fra familien."

Det er helt sikkert vejen frem, vær glad for hvor langt du er nået. Brug tiden på at samle kræfter (nyd livet) læg en plan for det videre forløb og gør det hjemmefra når det skal være.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2017 18:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Takker

Har fået en ide omkring nedtrapning - laver et opslag...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2017 09:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Har opdaget at jeg har en førsøg mere på min sundhedsforsiking - jeg kan faktisk tage i døgnbehandling to gange med min sundhedsforsiking.

Nogen der kender et godt døgnbehandlings-sted hvor det IKKE er Minnesota-modellen som bruges... gerne med bad og toilet på værelset (det koster immervæk ca. dobbelt så meget som Hilton)

Og i øvrigt - her efter at man er blevet lidt mere sig selv, kan jeg se at der i tråden er givet VILDT mange gode råd. Må indrømme at min hjerne åbenbart ikke forstod dem - for der er da mange oplysninger om burenopine som er meget nyttige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 21:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Sikke en fantastisk tråd og støtte til trappen! Håber det stadig går godt med en sidste ned/udtrapning?

Selv er jeg smertepatient på oxynorm - med en stor kærlighed til rekreativ brug af oxynorm.

Blev idag ramt af stor sorg da en gammel familiekonflikt kom op igen.

Nu er klokken 20 og jeg trænger til pause og har poppet lidt valium og lidt oxy. Bare for hyggens skyld og pausen.

Jeg har ellers lige brugt tre nætter på at overstå oxy abstinenser med restless legs og søvnløshed. Øv.

Det er første gang jeg blander valium og oxy og går varsomt frem med 20 mg valium og 10 mg oxy. Burde være ok.

Alt det bedste til alle og dejligt med støtter og venlige stemmer derude i natten :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 21:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Still living.....

Og stadig benzodri og på Subutex.

Benzospøgelserne er for alvor ved at være ude af hovedet og livet er atter ved at være “normalt”

Nogle dage kan man så galt glemme at tage Subutex pillerne, hvilket jeg ser som et sundhedstegn.

Har taget en del kurser og er ret sikker på at starte i job midt i marts

Og vil påstå at man nemt kan tage en uddannelse på Subutex. I det daglige mærler man virkeligt ikke burprenopinen.

Så altså er tilbage på 100% vil jeg sige. Måske endda bedre end jeg var før. Har godt nok lært et og andet af røvturen. Tror aldrig jeg kommer i et misbrug igen.

Mht at stoppe Subutex, så gider jeg overhovedet ikke beskæftige mig med det nu - på et tidspunkt bliver jeg nok træt af Subutex og stopper. Intens psykoterapi har også flyttet mig meget. Har lige afsluttet.

Så - wish me luck. Kigger forbi nu og da.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 00:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Hej Trappen. Det var dejligt med en så positiv update. Fedt at høre. Og held og lykke med fremtiden! :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 20:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
FUCK HVOR FEDT TRAPPE!! :rocking:
-det er sku godt at høre!
& GOOD LUCK! :D

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2018 22:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Fedt du lige melder ind. Der er jo flere i situationer lignende din som bruger forummet her til inspiration. For dem tror jeg sgu at succeshistorier som din betyder al verden! Endte du med døgnbehandling eller klarede du ærterne selv? Tænker også det er bedre at være på et substitutionsmiddel og klare sit liv helt fint, end at smide det på hylden og få det ad helvedes til. Har i hvert fald hørt om andre, som dig der har været "clean" for de hårde opioder i mange år og kan klare sit liv fint på lignende midler. At nogen i samfundet måske stadig dømmer, det skal du bare være pisse ligeglad med!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team