Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Har du oplevet dette før?
Ja i mens jeg var på mdma 17%  17%  [ 1 ]
Dagene efter et mdma trip 33%  33%  [ 2 ]
Aldrig 50%  50%  [ 3 ]
Afgivne stemmer : 6
Forfatter besked
Indlæg: 23 maj 2017 00:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2017 00:48
Indlæg: 5
Hej allesammen, var her i weekenden på mdma både fredag og lørdag, tog dog væsentligt mere om lørdagen.
Så her idag (mandag) sov jeg en eftermiddagslur og vågnede badende i sved 2 gange, og havde haft de mest realistiske og mærkeligste drømme nogensinde, og jeg kan huske det hele.
Nu ligger jeg så igen her i min seng klokken 00:52 og hver evig eneste gang jeg lukker øjenene, går der 30 sek og så er det som om jeg begynder at drømme, altså mens jeg stadig er vågen, jeg får et ordentligt sus igennem kroppen og nærmest et hedeslag.
Har prøvet dette før med at lukke øjnene og så nærmest drømme mens jeg stadig var vågen, da jeg var påvirket af mdma, men aldrig dagene efter?

Nogle der har prøvet dette før? :?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 01:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Hvor meget MDMA tog du i løbet af weekenden?

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 01:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2017 00:48
Indlæg: 5
Ca omkring 1-1,5g meget kraftigt mdma, det er første gang jeg tager det i lang tid. Har også bare haft det meget mærkeligt i kroppen siden, mange svedeture, konstant rysten i kroppen osv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 01:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2017 00:48
Indlæg: 5
Leah skrev:
Hvor meget MDMA tog du i løbet af weekenden?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 02:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2017 00:48
Indlæg: 5
Faldt lige i søvn i 10 min, og så slle mulige skøre ting, blandt sndet ting inde på det værelse hvor jeg ligger og sover....Og så varder som om jeg vågnede og hverken kunne bevæge mig eller sige noget og så gik der lige tid og så vågnede jeg brat


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 02:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Du er vel godt klar over det er alt for MDMA ikke? Jeg tror det der sker er at din hjerne er helt oppe at køre, så du ikke kan nå ned i de dybere lag af søvnen, og derfor slukker hjernen ikke og du bliver i drømme laget. Prøv at slå søvn paralyse op.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 09:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Anbefalet dosis er 120 mg hver 3 måned. Du har taget over 10 gange så meget på en weekend. MDMA er ikke et stof der skal vare hele natten. Tag en dosis, vent et par timer og redoser evt. en gang. Men så når denne dose ikke virker mere, så skal man holde fingrene fra kagebøtten i mindst 2 måneder (helst flere). Det ville du have vidst hvis du ikke hovedløst havde hoppet ud i et stof uden at læse op på hvad det egentlig er for en omgang kemi. Håber du snart er oppe på hesten igen, men du skylder dig selv en laaaang pause fra alle former for stoffer (herunder alkohol og cannabis inkluderet). Dyrk noget motion, spis sundt og hvis du har en partner så dyrk noget sex. Det skulle i hvert fald være den bedste kur mod din tilstand. Der er dog stadig en risiko for at du har skadet din hjerne permanent, så hvis du ikke har det bedre inden for en uge så gå til lægen.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 11:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2017 00:48
Indlæg: 5
Well har taget den dosis virkelig mange gange


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 12:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
AndersXZ skrev:
Well har taget den dosis virkelig mange gange

Så har du opført dig hovedløst uansvarligt virkelig mange gange. Bare fordi overdoserer tit, gør det det ikke bedre :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 13:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
AndersXZ skrev:
Well har taget den dosis virkelig mange gange


Prøv at læs den her:

https://rollsafe.org

Skrevet af kloge hoveder til folk der har tænkt sig at dosere MDMA. Ikke en skræmmekampagne men info om hvordan man tager MDMA på forsvalig vis. Den omgang du har med stoffer er nok den største grund til at politikerne kan blive ved med at forbyde det. Så vil du ikke gøre dig selv og dine pårørende den tjeneste at lytte på vores råd? Du skulle jo gerne forblive glad og normal oppe i din hjernekemi. Hjernen er det der adskiller dig fra mere primitive dyr, så prøv lige at brug den og pas på den!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2017 17:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
AndersXZ skrev:
Well har taget den dosis virkelig mange gange


Det er godt nok en lortet retorik.
Hvis man dummer sig mange gange, bliver den seneste gang man dummede sig så mindre dumt?

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team