Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 18:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2017 09:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jun 2017 09:04
Indlæg: 1
Hej.

Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted at poste det her hvis det ikke er så må i gerne slette den.

Jeg er såmen bare nysgerrig efter at vide hvad jeg har udsat mig selv for og om jeg egentligt var i fare.

Det her skete for cirka 7 måneder siden

Vægt 75kg
Højde 1.76
18 år.

Så jeg har lidt af depression og angst i mange år, og på et tidspunkt blev det så meget at jeg besluttede mig for at tage nogle piller. Så vidt jeg husker tog jeg fire DAK ikke stoppende Kodimagnyl og cirka fem Panodiler fordi jeg gerne ville glemme min smerte lidt. Det jeg oplevede var svimmelhed, kvalme og ondt i maven, jeg har siden ikke haft nogle symptomer.

Opsummering: Jeg tog 4 Kodimagnyler og 5 Panodiler. Kan dette potentielt have været farligt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2017 11:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 10:15, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2017 11:38 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Det er ikke decideret livsfarligt, men det er absolut ikke sundt for kroppen. Din mave og især din lever er blevet belastet hårdt, men jeg tror ikke skal være bekymret for varige skader, så længe du ikke gør det igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2017 11:42 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Kodimagnyler indeholder acetylsalicylsyre, og det er formentlig det som har givet dig forgiftningssymptomer, da det er levertoksisk. Du har kun taget 2 g af stoffet (500 mg pr pille) og man siger at 4 g og derover kan være toksisk, hvis det kombineres med for eksempel alkohol. Hvis man intager 8-10 gram kan det være decideret livsfarligt.

Du kan være helt rolig siden du ikke har haft symptomer, og pga. de lave doser.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team