Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 03:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 jun 2017 23:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2006 02:16
Indlæg: 64
Geografisk sted: Storkøbenhavn
"Simpelt" spørgsmål.

Er det ufarligt, eller helt tosset, at snuppe en benzodiazepin efter en aften på coke, når man lægger hovedet på puden og skal til at sove, hvis man har problemer med at falde i søvn?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 02:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Det kommer an på om du har drukket alkohol ved siden af. Hvis du har drukket mere end et par genstande er det en dårlig ide. Er du (udover coken) ædru burde der ikke være noget problem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 02:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2006 02:16
Indlæg: 64
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Lille Rødhætte skrev:
Det kommer an på om du har drukket alkohol ved siden af. Hvis du har drukket mere end et par genstande er det en dårlig ide. Er du (udover coken) ædru burde der ikke være noget problem.


Hvem har ikke drukket når de er på coke? :D

Er klar over at kombinationen af benzodiazepin og alkohol er en dum cocktail, men tænker her specifikt ift. coken? Min bekymring går på påvirkningen af det cardiovascular system? Generelt er det vel en dum idé at kombinere stimulanser med depressanter?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 04:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2012 23:06
Indlæg: 110
Coke virker i så kort tid at virkningen af benzo og alkohol tager over meget hurtigt, og sandsynligvis i et omfang der tager røven på dig. Lad være.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 13:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Altså helt ufarligt er det jo nok ikke, men har altid gjort det hvis jeg har haft benzoer på hånden da jeg altid (hvem har ikke?..) svært ved at sove efter sådan en rustur. Gør det med måde og det skal nok gå, men det sikreste er jo nok IKKE at gøre det.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 13:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Jeg ville nok undlade det, jeg synes en joint en times tid eller to efter sidste streg gør tricket for mig, prøv skaf en dyrere coke/ bedre kvalitet, der føler jeg at jeg får bedst søvn når der ikke er mere :)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2017 09:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Helt klart gør som Jordforbindelse foreslår. Snup en joint, eller gå en god lang tur. Alt andet end Benzo er nok at foretrække. Better safe :wink:

Evt. Sæt den kedeligste film på du kender til, hør noget beroligende musik - tag en spiller What ever!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team