Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 13:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jul 2017 15:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jul 2017 14:57
Indlæg: 2
Tog i weekenden MDMA for første gang med nogle kammerater.
Vi tog det som bombs og var 5 personer. Ud af de 5, var 3 af dem "erfarne" indenfor området, hvor vi andre var helt grønne, udover at have læst om det herpå Psychedelia.
(Tak for nogle gode indlæg forresten.)
Den af mine kammerater der holdt styr på hvor meget vi fik, sagde at jeg fik omkring ca. 0.4g ialt, forskudt over hele natten.
Havde det fedeste trip nogensinde, bedre end jeg overhovedet kunne forestille mig. Men da jeg så snakkede med mine kammerater dagen efter, indså jeg at vi ikke havde haft samme "slags" trip. Jeg hallucinerede en del på mit trip, og så ting såsom planter der kom ned fra loftet, og generelt bare ting der ikke var der.
Nød hele trippet og havde ikke frygt for noget af det jeg så. Men hele denne uge efter, har jeg lidt af mareridt om natten. Fik en god lang søvn natten efter trippet, men herefter er det gået ned af bakke. 5 nætter i træk har jeg nu lagt med mareridt. Første nat lagde jeg og kunne fornemme "skygger" der gik rundt på mit værelse, og mærkelig mønstre der formede sig på væggen, selvom rummet var helt mørkt. Vågner også op en morgen, hvor jeg føler at en person kommer løbende forbi mig på mit værelse, hvorefter jeg vender mig for at se den anden vej og falder i søvn igen.
Jeg begyndte at læse om sleep paralysis herinde på siden, men problemet er bare at jeg har følt at jeg har haft fuld kontrol over min krop, imens dette er sket. Udover lige en enkelt morgen hvor jeg virkelig følte at jeg ikke kunne bruge min krop. Jeg kunne kun åbne mit ene øjne, og kunne ikke bevæge min mund. Jeg så en person "stikke" ud af væggen, og da jeg så ville prøve at række ud efter den, føltes min arm helt utrolig tung. Det jeg prøver at spørge om i mit nok alt for lange indlæg er, er om det er noget jeg kan regne med der snart går væk? Og om jeg kan gøre noget for at slippe for disse nætter?

- Mvh en noget nervøs 20 årig knægt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2017 15:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Giv det lidt tid, spis en masse bananer (rig på 5-HTP som din krop mangler lige nu) og du vil snart få det bedre igen :) Det var en ret stor dosis du tog, en hvis forstyrrelse er ikke sært.

Det lader til at du er mere sensitiv over for MDMA end dine venner, næste gang vil jeg anbefale en lidt mindre dosis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2017 16:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jul 2017 14:57
Indlæg: 2
Lille Rødhætte skrev:
Giv det lidt tid, spis en masse bananer (rig på 5-HTP som din krop mangler lige nu) og du vil snart få det bedre igen :) Det var en ret stor dosis du tog, en hvis forstyrrelse er ikke sært.

Det lader til at du er mere sensitiv over for MDMA end dine venner, næste gang vil jeg anbefale en lidt mindre dosis.


Men hvor lang tid er "lidt tid", tror du? For glæder mig virkelig til at jeg kan få en ordentlig nats søvn igen, uden at blive "bange" hele tiden... :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2017 17:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det lyder til at du har fået alt alt for meget mdma. 400mg første gang er imo alt for meget. 200mg burde være mere end rigeligt der. At hallucinere og se visuals på mdma er ikke en god ting, det er et klart tegn på overdosering.

Prøv at dyrke noget motion og spis godt og meget, det burde hjælpe på søvnen.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 12:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Buttkraken skrev:
Det lyder til at du har fået alt alt for meget mdma. 400mg første gang er imo alt for meget. 200mg burde være mere end rigeligt der. At hallucinere og se visuals på mdma er ikke en god ting, det er et klart tegn på overdosering.

Prøv at dyrke noget motion og spis godt og meget, det burde hjælpe på søvnen.


WORD!! 200 mg er endda også ret meget første gang, det kan selvfølgelig være svært at styre når man ikke kender bivirkninger ved at overdosere.
Huskede du at drikke vand i løbet af trippet???

_________________
even dwarves start small


Senest rettet af Bo Dega 22 jul 2017 14:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 14:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
200mg er også for meget imo, men slet ikke så galt som 400mg. Klart at man blive deprimeret af at tæske sin hjerne så hårdt første gang

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 19:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Ja hvis det er første gang med MDMA og du ikke tager andre Serotonerge stoffer regelmæssigt så var de 400mg nok lige på den edgy side. Også selvom du ikke tog det inden for et kort tidsrum.
Jeg kan forstå at trådstarter ikke føler sig deprimeret, men i stedet lider under tilbagevendende meget livagtige mareridts drømme. Det er helt normalt hvis man har gået hårdt til den med Serotonerge stoffer.
Fik selv disse drømme for en måneds tid siden efter en 3 dages festival. Hvis man ikke kender til det så er det ubehageligt, men det mest trælse er den dårlige søvn. Jeg synes disse Vivid Dreams er sjove og vil hellere have dem end de stødende Brainzaps man kan få når man er ved at tage afsted til drømmeland. De kan holde en vågen med tilfældige krops spasmer krydret med en elektrisk lyd i hjernen. Dem kan du også nemt få PsychNoob hvis du fortsætter med MDMA'en i seriøse doser.

Du kan ikke gøre noget for at få disse drømme til at forsvinde på en hurtig og fornuftig nem måde. Benzodiazepiner med kort halveringstid eller decideret sovemedicin med Zolpidem og Zopiclone virker. Næste gang så skal du bare tage en lavere startdosis og overveje størrelsen på dine redoses og timing af dem. Undgå at binge det fører aldrig noget godt med sig, husk at hold en god pause mellem dine rolls. Så er det sjovt hver gang og ikke så takserende på krop og sind.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2017 18:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Enig med alle de andre. Prøv at læs lidt op på stoffet her https://rollsafe.org/. Den vigtigste regel er maks 200 mg (80-120 er nok til et normalt trip også kan man vælge at redose 50-80 en enkelt gang) på en aften og hold en pause på 2-3 måneder mellem hver tur. Der er forskellige suplementer man kan tage, som gør at nedturen gøres mere overkommelig. Desuden kan man også sænke kæberaslen ved magnesium indtag.

Håber du snart er ovre det her, men tag det som en lærestreg. Det er langt fra alle der har styr på deres stofindtag blot fordi de har gjort det mange gange. Næste gang du skal prøve et nyt stof, så læs op på det selv!!! Jeg vil mene man mindst skal bruge 10 timer på erowid, psychedelia osv. før at man har en forståelse for hvilke risiko og forholdsregler der er ved et stof.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2017 12:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Prøv at skrive dine drømme ned. Hav papir og blæk parat på sengebordet, og skriv materialet i drømmen ned på papiret. Drømme prøver ofte at meddele noget vigtigt til os, også selvom det er et mareridt og "induceret". En utydet drøm er lidt som et uåbnet brev. Jeg er selvfølgelig med på, at det ikke er rart vel, men hvorfor ikke prøve at gøre det til noget konstruktivt?


Senest rettet af AlTeza 25 jul 2017 16:19, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2017 14:47 
E.B.E skrev:
Prøv at skrive dine drømme ned. Hav papir og blæk parat på sengebordet, og skriv materialet i drømmen ned på papiret. Drømme prøver ofte at meddele noget vigtigt til os, også selvom det er et mareridt og "induceret". Utydet drøm lidt som et uåbnet breve. Jeg er selvfølgelig med på, at det ikke er rart vel, men hvorfor ikke prøve at gøre det til noget konstruktivt?


+1


Top
  
 
Indlæg: 25 jul 2017 15:27 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Min kammerat prøvede for første gang MDMA her forrige weekend, han fik 90mg og han blæste en hel del.
Som sagt så har du ganske enkelt taget alt for meget MDMA. Less is more, de negative bivirkninger ved høje doser er for mig ikke det værd til almindeligt sjov og spas.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2017 19:13 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Jep du tog for meget. At se så mange visuals på mdma er ikke godt. Hvis du vil se fede visuals så prøv et ægte psykedelisk stof, frem for at overdoser din emma.

Hvordan har du det nu?

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team