Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jul 2017 20:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jul 2017 19:49
Indlæg: 2
Halløj,
Er på 60mg metadon om dagen, grundet smerte, angst, og afhængighed. har kørt det stille og roligt et års tid.Har nogle gange taget lidt mere end jeg skulle men har ligget jævnt på de 60 eller under.Nu vil jeg gerne smide dem hvis jeg kan.Tænker ikke at nedtrappe på doner, da min erfaring er det kræver døgnbeh.
Det har jeg prøvet før, og ønsker at skaffe noget morfin og så hoppe på dem en tre ugers tid, og nedtrappe stille og rolig på dem.Tror i ikke at jeg så kan komme uden om de lange sejlivede metadonabstinenser?
Da jeg ikke kan over skue at skulle være syg i tre uger, mener morfin er væsentlig mildere og kortere at komme ud af i forhold til abstier. Lyder det ikke meget fornuftigt? eller helt ude i skoven....
God weekend til her all


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2017 00:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Du skulle prøve med Kratom og langsom nedtrapning på Metadonen. Det er en af de mest effektive måder der findes pt. for at drosle ned samtidig med at man slipper for abstinenser. Prøv at google "Kratom for Methadone withdrawel" osv. Der er mange som er sluppet udenom de ofte årevis lange abstinenser man kan rende ind i på den måde. Det er bl.a. fordi Kratom både er en opiod aganist såvel som en antagonist, så en slags Nalaxone som gør dig høj eller noget i den stil ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2017 00:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Kratom vil hjælpe på abstinenser men vil på ingen måde gøre dig høj, ikke på di doser af metadon. Kratom vil du også stille og rolig blive afhængig af, men det er små ting i forhold til metadon.
Jeg vil foreslå en nedtrapning af metadon i tæt samarbejde med misbrugscenter eller special læge og evt indlæggelse.
Kratom kan du bruge når du er langt nede på metadon og er stoppet og abstinenser ,så er u udholdelige, så kan du tage store doser Kratom. Du skal nok have mindst 10 gram Kratom 3 gange daglig de første dag og så stille og rolig trappe den ned over en måned. Husk Metadon er længe i dit system i forhold til oxycodone.
At skifte fra Metadon til oxycodone er ikke let , du vil skulle have ordentlig lager og det vil tage tid, samtidig vil du have mere og mere oxycodone. Det tænker jeg du bør droppe. Abstinenser der er også røvsyge.
Hvis du vil gøre det selv,så er kratom nok den letteste vej. Du skal dog stoppe med det også. Efter afrusning kommer lang krise psykisk.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team