Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 08:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 aug 2017 05:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 aug 2017 05:35
Indlæg: 2
Hejsa.

Jeg har taget lidt ekstra medicin, og har misbrugt alle mulige former for opioder/opiater sammen med benzoer i 8 år nu.
Det er simpelthen det eneste det virker. ( for at kunne skrive dette indhold så korrekt, og uden fejl osv) min koncentration er dårligere end en med adhd.Af dem jeg har mødt, pga alt uroen.
Får PT. 6 x 2 mg rivotril af en overlæge ved distriktpsykiatrien. Mærkelige de enlig hedder dis... De burde hedde striktpsykiarien. Da jeg tror jeg er en af de få i danmark der får denne dosis ved en distriktpsykiatri.
Så slem er min tilsand fakisk. Og så er det ikke engang nok. Hvis jeg holdte pause et år med det, så ville det nok tage 50-60 procent af det.
Jeg er erklæret 2/3 eller mere ud af 100 syg, til at kunne arbejde.

Min tilsand opstod da jeg var 18 år gammel, og og ez og amf.
så oplevede jeg noget raumaisk, og de var triggeren.
Jeg blev dårlig, fordi jeg så min kammerat blev dårlig der havde taget det samme.
Og her er jeg idag. Stadig kronisk syg.

12 år senere. Jeg har noget konstant kamp og flugt i mig. Angst/stress. Lyde irritere mig grænseløst ved jeg ikke hvor de kommer fra. Jeg har også dødsangst, som de fleste andre danskere har. Ellers fungere det sgu fint nok øverst.

Men det har FULDSTÆNDIG ødelagt mit liv. Jeg skal leve i et misbrug on og off, og off perioder er fucking ubehagelige. Det hele er sindsygt ubehageligt. Jeg har skubbet ALLE venner væk,da jeg ikke kan magte dem, Jeg havde ellers UTROLIG mange venner da jeg voksede op, og var populær.

Det jeg vil frem til er. Er det en herinde, der har udviklet noget lignende mit? Hvis ja, vil jeg meget gerne, hvis du vil, snakke lidt omkring tingene. Jeg har papire på der er udtømt behandlingmuligheder. Og, tror faktisk den eneste grund til jeg ikke blev pensioneret, var jeg ikke var færdig ved psykiatrien da jeg var oppe ved det rehabiliterende team.
Jeg fik 5 års resourceforløb.


Senest rettet af Doomed 04 aug 2017 05:59, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2017 05:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 aug 2017 05:35
Indlæg: 2
Der skulle have stået ex. Og lidt syns, da man aldrig ved hvad der er i kiks.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2017 13:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Det lyder ikke ret sjovt..

Er selv lige blevet trappet af 25mg diazapam/dg..

Har kæmpet med at komme af opiater også, men må foreløbig stille mig tilfreds med at jeg får 1 mg buprenopine om dagen.

Det med lydende kan jeg sagtens følge. Har stadig benzo-spøgelser og hader høje lyde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2017 17:30 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Den med de høje lyde slipper man vist aldrig helt af med igen. Det har været noget af det sværeste ved st bliver far, men vidste det jo allerede inden så har taget de forholdsregler der har været mulig. Ørepropper har været guld.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2017 15:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2017 10:16
Indlæg: 6
jeg blev f20 paranoid skizofren efter 7 års misbrug plus 3 år på ritalin. når du hører ting der iikke er der skal du stoppe med det du har gang i og tage en lang pause. det er den eneste mulighed for at undgå at blive skizofren, så du ikke "hører" ting længere, tro mig det re der mere livskvalitet i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2017 20:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvad med at forsøge et misbrugsbehandlingstilbud i døgnregi?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team