Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 07 aug 2017 22:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Hejsa alle sammen. Jeg har nu taget Morfin de sidste 2 år, hvor jeg så til tider også kunne anskaffe Kodein/dolol/tramadol/Tradolan, og tog det så sammen med morfinen. Jeg var alt i alt oppe på 150MG Morfin plus et par andre af de ovenstående piller. Det gjorde jeg i en længere periode og havde så ikke de samme ressourcer til og skaffe så mange, så dosis blev mere eller mindre, mindre. Men dog stadig højt, til tider 40-60-70. Tilsidst så 30, og ligesiden så har det svinget, alt efter abstinenser. Om det var 30mg, 40 eller 50, det var forskelligt.

Sagen er at jeg den seneste måned, ikke havde mere morfin, og kunne ikke anskaffe det længere. Jeg havde 1 bøtte Kodein 25mg, og tog så 200-400mg af det, men her de sidste 1-2 uger har jeg ikke haft så mange, og jeg blev tvunget af mig selv, til og spare og trappe ned, så jeg kunne bruge dem i så lang tid som muligst. Idag D 6/8/17 klokken 5 i morges, tog jeg 50mg, da jeg kunne mærke at jeg begyndte og få abstinenser, og nu havde lagt søvnløs og villet sove. Jeg faldte så i søvn, og vågnede godt og vel 3-4 timer efter. Jeg har nu ikke taget nogen som helst piller siden da, og kan mærke en smule uro og en smule muskelkramper af meget lille grad. Følelsen jeg har er nærmere en forkølelse/lille influenza.

Det her er den første dag, og jeg tænker jeg godt kan holde ud i de ubestemt dage, HVIS det bare er sådan her jeg har det. Men jeg er utrolig bange for det kun bliver værre.

Har læst mig så mange steder, frem til at folk søger læge. Men jeg ønsker bare ikke og blive stemplet ind på min journal som misbruger, eller om det vil påvirke mit liv, at jeg har været det, hvis jeg nu kommer ind i et misbrugssystem.

Jeg lider af diskusprolaps, og er bange for at hvis jeg søger læge efter jeg nu forhåbenligt bliver "clean", at de så ikke gider og udskrive mig noget som er stærkt nok til og fjerne smerterne i ryggen, for jeg har altså en høj smertegrad. Er det muligt det kan ske? Og bliver man som menneske, sat i en gruppe så man får svært ved fx arbejde og andre ting?

I hvertfald vil jeg gerne holde jer opdateret i mit forløb på og stoppe opiatforbrug.

Jeg vil gerne have svar på de ovenstående ting hvis muligst, og støtte har jeg sku brug for.


Må i have en dejlig dag.

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 08:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det bliver helt sikkert værre, hvilket du nok er klar over nu.
Mht at søge læge og så senere at kunne få udskrevet medicin til dækning af smerter, så tror jeg ikke du skal være så bekymret i og med du har en rygskade, men det må være op til dig selv og vurdere om du vil.
At det står i din journal er vel ikke så slemt?
Hvordan går det i dag?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 09:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Update: I dag D 8/8, har jeg været clean og klokken er 9.39, i det jeg skriver. Jeg har haft det så slemt, at jeg måtte springe ud i det med og søge hjælp hos en læge. Så jeg har en tid om ikke mange timer, også må vi se hvordan det går.

Jeg har ikke sovet, hvilket jeg vidste vil ske, men det værste er ikke at man føler sig syg som i influenza/forkølet. Det er det lort som får musklerne i arme og ben til og hoppe og kramperer. Det er så en forfærdelig oplevelse, slog mig selv tit på armene for og få det til og stoppe, hvilket det selvfølgelig ikke gjorde. Mine nattetimer har føles utrolig lange, til tider sad jeg bare og kiggede i jorden, havde så meget uro og lort, at jeg var ved og blive skør. Men man må jo vel selv æde den lort man har lagt på sin tallerken.


Jeg skal nok Update yderligere, ligeså snart jeg har snakket med lægen.

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 11:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Du har en hård kamp forude, men hæng i for pokker! Vil gerne anbefale motion for at slippe af med noget af alt det krildr man har i kroppen med abstinenser. Men det er sgu også en snørklet situation når du har diskusprolaps, hvor du jo nok har brug for medicinen til at tage smerten. tænker bare det er noget lægerne burde have hjulpet med? Er lidt nysgerrig på detaljerne i din situation, så ser frem til updates

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 16:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Jeg har idag D 8/8, været ved min nye læge, må ærlig indrømme at jeg var dybt skuffet over hendes hjælp. Hun havde aldrig oplevet det, og selv de andre læger, vidste heller ikke noget om hvad man skal stille op med en som mig. Så i sidste ende gav hun mig et nr til et misbrugscenter, nu er det så bare sådan at de først gav mig en tid på Mandag, altså næsten om en hel uge. Jeg har tænkt meget, men vil se om jeg kan holde ud og holde den kørende sådan her, for selv på et center eller whatever, vil de give noget erstattende, også er man faldet i igen. Et varmt bad hjælper lille smule, men virkningen forsvinder hurtigt igen (varme bad).

Jeg har endnu ikke sovet, eller har nogen appetit. Har stadig influenza følelsen, og muskelkramper og en helvedes masse uro.

Updater imorgen igen. - PS, vil sætte stor pris på hvis nogen skrev eller viste støtte, har det ikke helt så godt, og det vil hjælpe mig enormt meget.

Tak indtil vidre

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 16:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Kære alouch82.
Først, rigtig smukt at høre at du søger hjælp. Dog er jeg ked af at du er gået fra lægen med en skuffet følelse.
Må jeg høre om hvad du havde håbet på at opnå ved at snakke med lægen? :)

Dine problemer med søvnløshed, manglende appetit, muskelsmerter og generelle influenza symptomer er helt normale og forventelige symptomer i forbindelse med en kold tyrker.
Det er noget kroppen desværre skal igennem for at kunne stabilisere sig igen, så at du oplever det er et tegn på at du er på rette vej; Også selvom din hjerne skriger at du er ved at kravle ud af dit gode skind.

Lykke til!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 16:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Khazim skrev:
Kære alouch82.
Først, rigtig smukt at høre at du søger hjælp. Dog er jeg ked af at du er gået fra lægen med en skuffet følelse.
Må jeg høre om hvad du havde håbet på at opnå ved at snakke med lægen? :)

Dine problemer med søvnløshed, manglende appetit, muskelsmerter og generelle influenza symptomer er helt normale og forventelige symptomer i forbindelse med en kold tyrker.
Det er noget kroppen desværre skal igennem for at kunne stabilisere sig igen, så at du oplever det er et tegn på at du er på rette vej; Også selvom din hjerne skriger at du er ved at kravle ud af dit gode skind.

Lykke til!



Tusind tak for det! - havde egenligt bare håbet på og få akut hjælp. Men da hun ikke kan give mig det, så har jeg ikke rigtig noget valg

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 20:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hæng i, det bliver kun bedre desto længere ind i forløbet du kommer. Substitutionsbehandling er altid en mulighed hvis tingene bliver for hårde, og det gør slet ikke noget, blot et lidt længere forløb der gør turen lidt længere og mindre voldsom.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 22:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
fudge skrev:
Hæng i, det bliver kun bedre desto længere ind i forløbet du kommer. Substitutionsbehandling er altid en mulighed hvis tingene bliver for hårde, og det gør slet ikke noget, blot et lidt længere forløb der gør turen lidt længere og mindre voldsom.



Vil bare have det overstået. Jeg har hverken trappet ned eller noget, sprang bare i det, og det er altså utroligt hårdt og smertefuldt.

Spørgsmålet er så bare hvornår jeg kan blive mig selv igen

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 23:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2017 23:36
Indlæg: 4
Først så held go lykke med alt, det skal nok gå! Husk altid på at vi også altid kommer os over en influenza. :)

Når der bliver sagt substitutionsbehandling skal du vide, at det er en anden form for medicin som tager abstinenserne.
- Det kan du få udskrevet eller det får du også højst sandsyndligt udskrevet hvis du går derned.
Jeg tror dog at du inden mandag vil føle dig bedre igen og ligesom en influenza få det bedre og bedre.
Jeg bruger det selv pga rygsmerter som er konstante og jeg oplever også disse symptomer når jeg ikke tager dem.
De kan dog undgåes på mange forskellige måder, som feks "sub" som det også kaldes.
Er dine smerter væk fra ryggen? De vil ihvertfald muligvis virke forstærket når du stopper samt andre led, men det forbedres.
Din læge burde have afvænnet dig langsommere så dine abstinenser blev mildere, altså en form for et forløb.
Jeg har faktisk hørt af dem som giver de værste abstinenser er tramadol og dolol, selvom de langtfra er de stærkeste.

Hvis du er til andre sjove sager, uden at opfordre til noget og du har kontakterne vel go mærke. Så kan man faktisk tage andre ting som tager abstinenserne.
Det skal dog siges at det ikke altid er lovligt, men så kan man få en sjovere oplevelse samtidig med man undgår abstinenser af en helt speciel grund, jeg ikke vil uddybe eller fortælle mere om her. Det skal også siges jeg slet ikke regner med du ønsker det, men derimod bare vil videre i livet. Jeg informerer og støtter dig kun.

Et lille godt råd vil også være at aktivere dig selv. Lad være og sid stille selvom det måske er svært, og hvis du sidder stille så aktiver dine øjne og ører med film og musik. Altså noget du nyder at høre, eller som du elsker at se og dermed følger med i. Gå nogle ture, eller løb. Det vil ALTID hjælpe at svede ting ud. Mad der sætter forbrændingen op, svømmehal, sauna og andre lignende ting vil også kunne hjælpe og aktivere dig. Nok ikke imens du får kramper, men når de ophører. Prøv en sovepille, eller ryg en fed, så burde du ku falde i søvn. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 23:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Thr8 skrev:
Først så held go lykke med alt, det skal nok gå! Husk altid på at vi også altid kommer os over en influenza. :)

Når der bliver sagt substitutionsbehandling skal du vide, at det er en anden form for medicin som tager abstinenserne.
- Det kan du få udskrevet eller det får du også højst sandsyndligt udskrevet hvis du går derned.
Jeg tror dog at du inden mandag vil føle dig bedre igen og ligesom en influenza få det bedre og bedre.
Jeg bruger det selv pga rygsmerter som er konstante og jeg oplever også disse symptomer når jeg ikke tager dem.
De kan dog undgåes på mange forskellige måder, som feks "sub" som det også kaldes.
Er dine smerter væk fra ryggen? De vil ihvertfald muligvis virke forstærket når du stopper samt andre led, men det forbedres.
Din læge burde have afvænnet dig langsommere så dine abstinenser blev mildere, altså en form for et forløb.
Jeg har faktisk hørt af dem som giver de værste abstinenser er tramadol og dolol, selvom de langtfra er de stærkeste.

Hvis du er til andre sjove sager, uden at opfordre til noget og du har kontakterne vel go mærke. Så kan man faktisk tage andre ting som tager abstinenserne.
Det skal dog siges at det ikke altid er lovligt, men så kan man få en sjovere oplevelse samtidig med man undgår abstinenser af en helt speciel grund, jeg ikke vil uddybe eller fortælle mere om her. Det skal også siges jeg slet ikke regner med du ønsker det, men derimod bare vil videre i livet. Jeg informerer og støtter dig kun.

Et lille godt råd vil også være at aktivere dig selv. Lad være og sid stille selvom det måske er svært, og hvis du sidder stille så aktiver dine øjne og ører med film og musik. Altså noget du nyder at høre, eller som du elsker at se og dermed følger med i. Gå nogle ture, eller løb. Det vil ALTID hjælpe at svede ting ud. Mad der sætter forbrændingen op, svømmehal, sauna og andre lignende ting vil også kunne hjælpe og aktivere dig. Nok ikke imens du får kramper, men når de ophører. Prøv en sovepille, eller ryg en fed, så burde du ku falde i søvn. :)



Sovepiller er også vanedannende, vil slet ikke ind i det, vil bare have lortet overstået. Er i 3 dag når vi kommer ind i onsdag. Min krop er sådan set den samme, og angående ryge fed, så ryger jeg desværre ikke. Men det virker til at du har oplevet det før, hvor lang tid går der til jeg cirka vil være abstinensfri? Eller bare så lidt at man kan sove normalt og være normal. Har intet sovet siden søndags D 6/8, og er ved og kradse helt af. Har prøvet Baldrian, men håbløst.


Tusind tak for støtten

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2017 23:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2017 23:36
Indlæg: 4
prøv om der er andre urter som hjælper? Har du slet ikke forsøgt dig med at drikke nogle bajere? Det virker sku altid lidt.

Sovepiller er vanedannende, men slet ikke pga en dag og heller ikke fed. Men det er kun fornuftigt at undgå dem selvom det virker.

Jeg har oplevet det, men jeg har heller ikke noget imod at tage dem. Jeg kan styre det, og jeg er igang med nedtrapning igen. Jeg tager bare nogle piller som gør mig lidt sløret i et par dage, eller noget sub. Det virker helt fint og man kan så stoppe stille og roligt. Men jeg tror det går væk og hvis du har klaret 2-3 dage så skal det nok gå. det største problem er vel begyndt at være søvnen. Så mon ikke et par elefant bajer hjælper.

Det lyder til du vil holde dig helt clean, så fuck misbrugscenteret og tro på det! Køb et par bajere og se om det hjælper, måske med sugerør hvis du ryster :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2017 02:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Prøv evt. at finde nogle Papaver Rhoeas eller kornvalmuer. De gror overalt for tiden og har sat frøkapsel. Den har ikke alkaloider som Opiums valmuen (Papaver Somniferum) men den er blevet brugt til at give ro ved udtrapning har jeg læst mig frem til flere steder. Ellers har jeg flere steder hørt godt om kombien Ashwhaganda, Bacopa, Rosenrod, som faktisk også står nævnt i denne tråd som jeg kan anbefale dig at tjekke ud http://www.longecity.org/forum/topic/76 ... pplements/ Kratom, Loperamid, Tianeptine eller Birkes-te hvis den bliver akut og der ønskes instant relief. Ellers ligger jeg tilfældigvis inde med en del Ashwhaganda, Bacopa og Rosenrod samt noget Citronmelisse, og jeg kender selv til det helvede det kan hurtigt kan blive, så sender gerne en håndfuld kapsler mod dig hvis du er interesseret?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2017 10:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Update 9/8: I nat har det stået slemt på, med kramperne og diarré og opkast. Det der har dæmpet abstinenserne i en kort tid, var et bad med kogende vand for at være ærlig, nu har jeg er badekar, så hele kroppen lå og slappede af. Det resulterede i at jeg åbenbart faldte i søvn da jeg kom ud af badet, fortalte et familiemedlem, dog kun de 15-20 min, og har så taget bad 2-3 gange mere i løbet af midnatten til morgen, og faldte i søvn lidt igen, uden overhovedet og vide det. Men fik vidst en 1.5 times søvn i alr, måske mindre.

Her til morgen klokken 10.02, som er nu, synes jeg at jeg kan mærke en forskel. Kan ikke rigtig mærke kramperne, men har stadig kuldegysninger og opkast en smule. Jeg håber for Guds skyld at jeg om nogle timer får det endnu bedre, og at jeg måske kan få sovet i nat på en normal måde. Det har været hårdt uden søvn. Jeg håber bare ikke kramperne kommer. Det er 3 dag som clean idag.

Har købt noget Grønt te, da det renser affald i kroppen, samt tomat juice. Nu må vi se hvordan det går.

Tak for alle der støtter, det betyder meget mere end man lige går og tror. Det giver mig et boost og lyst og vilje.

Updates kommer i aften

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2017 13:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det er en hård kamp men der er ikke andet og gøre end klø på, hvilket du gør :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2017 14:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2017 23:36
Indlæg: 4
Hvis det føles som om du får det bedre, så hold ved de tanker, og tro altid på det.
Hjernen kan meget mere end man lige tror, som feks placebo effekten har bevidst.
Der vil komme op og nedture, men det er som en kurve der peaker og går ned igen.

Det skal siges til mine tidligere indlæg at jeg ikke tager så meget og højst kommer op på 100mg. Gode dage kun 40mg. INGEN tramadolhydroclorid/morfin præperater!
Da det underligt nok er dem som giver de værste abstinenser som feks kramperne. Dem har jeg kun oplevet ved også at bruge tramadol, hvilket jeg gjorde da jeg heller ikke havde nok morfin. Jeg tog enda mindre oxy, men alligevel kunne det mærkes meget kraftigere. Specielt Tramadol i depot 200mg skal man holde sig fra. Mange læger giver det da det ikke går ind under stærk morfin. Men abstinenserne er dog værre og et mareridt for folk der ikke kender til det eller er advaret af lægen. Et par dages forbrug af dem så er kroppen afhængig. Jeg har taget morfin i 2 år. Det første 1,5 år har jeg faktisk taget dem on og off uden specielle abstinenser, så længe jeg ikke tog dem over en uge.

Det er nu 4 timer siden dit indlæg og jeg er sikker på du har det bedre nu. :)

Du føler vi støtter dig, men husk også at du har åbnet op for et tabu som nogle måske går og brænder inde med.
- Det vil også sige at mange kan søge på feks morfin og se denne "debat". Det er støtte og at give andre troen på de kan.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2017 14:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 aug 2017 23:36
Indlæg: 4
Fso skrev:
Det er en hård kamp men der er ikke andet og gøre end klø på, hvilket du gør :)


Lidt ironisk du siger "klø på", for en af de mest normale bivirkninger er at kroppen klør.

Så tro på det, men lad være og klø mere, for det er slut nu. hehe :)

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2017 14:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Nafets skrev:
Prøv evt. at finde nogle Papaver Rhoeas eller kornvalmuer. De gror overalt for tiden og har sat frøkapsel. Den har ikke alkaloider som Opiums valmuen (Papaver Somniferum) men den er blevet brugt til at give ro ved udtrapning har jeg læst mig frem til flere steder. Ellers har jeg flere steder hørt godt om kombien Ashwhaganda, Bacopa, Rosenrod, som faktisk også står nævnt i denne tråd som jeg kan anbefale dig at tjekke ud http://www.longecity.org/forum/topic/76 ... pplements/ Kratom, Loperamid, Tianeptine eller Birkes-te hvis den bliver akut og der ønskes instant relief. Ellers ligger jeg tilfældigvis inde med en del Ashwhaganda, Bacopa og Rosenrod samt noget Citronmelisse, og jeg kender selv til det helvede det kan hurtigt kan blive, så sender gerne en håndfuld kapsler mod dig hvis du er interesseret?



Jeg vil helst ikke indtage nogen former for piller eller noget, er simpelthen alt for rædselslagen for det hele nu. Vil bare af med mine abstinenser, men tusind tak for at du gad og skrive mate

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2017 14:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Thr8 skrev:
Hvis det føles som om du får det bedre, så hold ved de tanker, og tro altid på det.
Hjernen kan meget mere end man lige tror, som feks placebo effekten har bevidst.
Der vil komme op og nedture, men det er som en kurve der peaker og går ned igen.

Det skal siges til mine tidligere indlæg at jeg ikke tager så meget og højst kommer op på 100mg. Gode dage kun 40mg. INGEN tramadolhydroclorid/morfin præperater!
Da det underligt nok er dem som giver de værste abstinenser som feks kramperne. Dem har jeg kun oplevet ved også at bruge tramadol, hvilket jeg gjorde da jeg heller ikke havde nok morfin. Jeg tog enda mindre oxy, men alligevel kunne det mærkes meget kraftigere. Specielt Tramadol i depot 200mg skal man holde sig fra. Mange læger giver det da det ikke går ind under stærk morfin. Men abstinenserne er dog værre og et mareridt for folk der ikke kender til det eller er advaret af lægen. Et par dages forbrug af dem så er kroppen afhængig. Jeg har taget morfin i 2 år. Det første 1,5 år har jeg faktisk taget dem on og off uden specielle abstinenser, så længe jeg ikke tog dem over en uge.

Det er nu 4 timer siden dit indlæg og jeg er sikker på du har det bedre nu. :)

Du føler vi støtter dig, men husk også at du har åbnet op for et tabu som nogle måske går og brænder inde med.
- Det vil også sige at mange kan søge på feks morfin og se denne "debat". Det er støtte og at give andre troen på de kan.


Ja, man kan på en måde åbne sig op herinde, fordi alle på en måde er relateret til tingene på den eller anden måde. Du har været støttende og det sætter jeg pris på.


- Har ikke selv taget Tramadol fornyeligt, det gjorde jeg for mange måneder siden, men da jeg også tog morfin, så kunne de ikke "skade" mig.

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 aug 2017 17:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Har lige taget samme tur som dig. Jeg klarede den ikke og endte med at komme på substitutionsmedicin som holder abstinensernerne væk.

Men det skal jeg også af engang og det er endnu hårde en at trappe af morfin.

Gad vide om man kan springe over på morfin inden man skal trappes ud og derved komme nemmere ud ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team