Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 00:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2017 21:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jul 2017 19:49
Indlæg: 2
Hey boys and girls.

Jeg får lige nu 50mg metadon udleveret på misbrugscenter. Som mange andre har jeg i perioder haft sidemisbrug af andre opiater coke.mm. Det er jeg røv træt af!!! Så derfor har jeg læst en del om mat, som er den amerikanske model af substitutionsbehandling. De bruger både metadon og suboxone, i et recovery program. og der er en stor gruppe der formår at have familie jobs, osv. udelukkende ved at tage deres medicin og gøre noget recovery orienteret. Mange af dem har fået det i plus 10år, og er læger, skoelærer, skraldemand , advokat osv. det vigtigste er at de lever en normal tilværelse, dog under indflydelse af et af de 2 præparater. nogle trapper ned og vil gerne helt ud. andre ikke. Det jeg gerne vil er netop at leve på den måde og så for mit vedkommende trappe stille og rolig ned. jeg har været clean før i lange perioder, og det er det jeg ønsker at være igen. Så vil høre om der er nogle herinde der får medicin og har lyst til at skrive sammmen for at holde hinanden på sporet når trængen til heroin eller coke whatever kigger forbi.det ville fandme være fedt, da de fleste på mit center tager metadon for ikke at være syg, men stadig lever gadelivet, og bruger alle deres penge på drugs. jeg er 38 år og fra kbh. og jeg vil egentelig bare gerne have fred og ro og et stille og roligt liv.Det kunne være fedt at hooke op nogle stykker og bruge hinandens erfaringer, og ikke mindst motivation til at leve det gode liv. Det blev sku til en hel masse :-)) men er træt af angst dårlig samvittighed osv.hvis der er nogle der er blevet intereseret i at støtte hinanden så pm mig endelig. Sammen kan vi.!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2017 21:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Det er meget meget svært at komme helt ud af sådan et misbrug. Metadon gives vel for at du kan fungere i det daglige.
Jeg har næsten været clean siden januar og savler sku stadigvæk dagligt efter opioider alkohol og benzodiazepiner, jeg tvivler tit på om det er det værd at stoppe.
Men jeg savner ved Gud ikke de tunge abstinenser eller hårde tømmermænd.
Når man i mange år har været afhængig, så er det nok en dom for livet.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team