Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2017 13:56 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
fedt fedt E-M!!
luft dine tanker og problemer herinde hvis du føler for det.. det hjælper tit
@Vectra pisse godt at høre fra dig! -jeg er glad for at det går dig godt <3
Vh S

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 13:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2016 07:01
Indlæg: 41
Nu er set 3 døgn siden og det har været en hård, hård weekend! Men jeg kom igennem :-) Jeg er stadig lidt abstinent, men ikke værre end jeg kan holde det ud. Til gengæld, så har jeg absolut INGEN kræfter i min krop, det er hårdt at gå to skridt. Jeg nyser 4-8 gange i træk en gang i timen. Det griner min familie meget af :-) Jeg er sku så stolt af mig selv!! Aldrig mere morfin. Jeg startede nedtrapningen i August og har været mere eller mindre abstinent i alle disse måneder. Det har været rædselsfuldt for at sige det mildt :-(
Til jer der påstod, at jeg ikke kunne lade al den morfin være som jeg har liggende, æd jeres ord i jer igen! Jeg sagde, at det ikke ville blive er problem og jeg har ikke en eneste gang snydt og taget mere og her i min kolde tyrker weekend, har jeg heller ikke været det mindste fristet :-)
Nu skal jeg lige blive et menneske igen og kravle op til overfladen igen. Det har været hårdt for min addison sygdom og jeg har ligget meget de sidste to måneder pga udmattelse. Så der venter en seriøs optræningsperiode nu, så jeg kan blive klar til min planlagte el camino pilgrimstur i Spanien til sommer. Over 800 km vil jeg gå hvis alt går godt. I har været skønne herinde, tak for jeres gode råd og opbakning <3

Til sidst er det vel bare at sige, tag ikke stoffer, livet er så meget bedre uden! :-) Glædelig jul til jer alle fra en meget udmattet men glad E-M :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 13:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2016 07:01
Indlæg: 41
En sidste ting, aldrig har tiden gået så langsomt som i denne weekend! Hvert minut føltes som en evighed og jeg har grædt meget fordi det gjorde ondt i hele kroppen. Jeg har aldrig været så ren som jeg er nu, tror jeg har badet 15 gange denne weekend, da det var det eneste der hjalp på uroen og det først døgn sov jeg nærmest ikke. Sex var også fantastisk til at tage abstinenserne, min stakkels mand hehe ;-) Så nu må jeg heller give ham lidt fred haha :-)
Bare lidt gode råd, hvis andre skulle igennem det samme


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 13:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hvor er det ufattelig dejligt at høre! De sværeste skridt lyder til at være taget, så er det bare at hænge i! :)

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 14:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Kæmpe tillykke du er simpelthen for sej :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 17:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
E-M skrev:
Nu er set 3 døgn siden og det har været en hård, hård weekend! Men jeg kom igennem :-) Jeg er stadig lidt abstinent, men ikke værre end jeg kan holde det ud. Til gengæld, så har jeg absolut INGEN kræfter i min krop, det er hårdt at gå to skridt. Jeg nyser 4-8 gange i træk en gang i timen. Det griner min familie meget af :-) Jeg er sku så stolt af mig selv!! Aldrig mere morfin. Jeg startede nedtrapningen i August og har været mere eller mindre abstinent i alle disse måneder. Det har været rædselsfuldt for at sige det mildt :-(
Til jer der påstod, at jeg ikke kunne lade al den morfin være som jeg har liggende, æd jeres ord i jer igen! Jeg sagde, at det ikke ville blive er problem og jeg har ikke en eneste gang snydt og taget mere og her i min kolde tyrker weekend, har jeg heller ikke været det mindste fristet :-)
Nu skal jeg lige blive et menneske igen og kravle op til overfladen igen. Det har været hårdt for min addison sygdom og jeg har ligget meget de sidste to måneder pga udmattelse. Så der venter en seriøs optræningsperiode nu, så jeg kan blive klar til min planlagte el camino pilgrimstur i Spanien til sommer. Over 800 km vil jeg gå hvis alt går godt. I har været skønne herinde, tak for jeres gode råd og opbakning <3

Til sidst er det vel bare at sige, tag ikke stoffer, livet er så meget bedre uden! :-) Glædelig jul til jer alle fra en meget udmattet men glad E-M :-)

Jeg æder ikke mine ord ven. Inden for de næste uger kommer der voldsom psykisk trang efter det, et svagt moment og du er på pillerne igen. Få dem langt væk, i wc eller noget familie langt fra dig. Din psykisk kamp bliver hård men gør ikke ondt fysisk.
Godt gået, har du råddent lugte sans og ondt i benene ? Det går over efter nogle dage måske en uge. Du er over det værste, i morgen kan du få tilbagefald dag 5 men så slipper det helt fysisk.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2017 14:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2016 07:01
Indlæg: 41
Ja tilbagefald i dag, jeg ryster og har uro igen :-( Men stadig ingen trang til at tage morfin. Ikke fanden om det møg skal vinde! Nu kravler jeg ud i det kolde vejr med mit Kari Traa uldundertøj og så vil jeg prøve at gå en lang tur, lytte til Maroon 5 som giver så meget glæde og lyst til livet :-) Gå en tur og tænke over hvor godt det hele skal blive om en måneds tid. Fuck morfin, fuck alt andet end livet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2017 15:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Se at få smidt de piller så langt væk som muligt, så du undgår den kæmpe risiko for tilbagefald, som det altså medfører at have de piller liggende! Ud over det, kæmpe godt og sejt kæmpet!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2017 17:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Som Obama lidt siger, hvad skal du bruge de piller til ...... Tænk over det... Hvis du går og spare dem sammen og får udskrevet samme mængde, så går det galt igen. Tro mig jeg har fejlet så mange gange, mindst 100. Hvis du vil af morfin, så er første regel, ikke have adgang.
Der er noget at arbejde med der.
Alle mennesker er ikke ens, du er stærk, indtil videre. Glem alt om at spare piller op og tage af og til. Det er umuligt. Har prøvet mange gange.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2017 23:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2016 07:01
Indlæg: 41
Jeg ved godt, at I mener at man ikke kan have det liggende, men jeg er altså ikke enig. Jeg har ikke en gang taget mere end jeg “måtte” siden jeg begyndte min nedtrapning. Vi snakker om 4 måneder med svingende abstinenser. Den eneste pause jeg fik, var en uge på Gran Canaria, hvor jeg steg 10 mg for at få ro i kroppen og lade op til det sidste ryk. Mok ikke jeg ville være faldet i pilleglasset, hvis trangen havde været der. Jeg har aldrig haft lysten til at blive påvirket, jeg bryder mig ikke om det. Lægen startede mig udelukkende op i det pga kroniske smerter. Hvilket i øvrigt var fuldstændigt tåbeligt, for det hjalp nærmest ikke alligevel. Jeg har aldrig røget så meget som en cigaret, jeg har aldrig taget stoffer før morfinen og jeg har kun drukket ved festlige lejligheder. Jeg har virkelig ikke trangen til at tage mere nu. Det er bare ikke en mulighed for mig og jeg er MEGET stædig :-) Men jeg lytter til jer og kommer lysten, er min mand den første der får besked og så ryger de. Hvorfor gemmer jeg dem så? Min mand blev opereret i foråret og dee kunne vi virkelig have brugt morfinen. Han havde ulidelige smerter og lægern ville kun udskrive tramadol, hvilket ikke battede specielt meget for ham. Så det er faktisk kun derfor, hvis der skulle ske noget i samme stil. Jeg har ingen planer om at tage det selv, uanset hvor ondt jeg får. Måske er jeg naiv, men jeg mener virkelig ikke at jeg har et psykisk misbrug, ikke i den forstand at jeg bare MÅ have mit fix. Jeg kunne ikke være mere ligeglad! Der er kæmpe forskel på at være psykisk afhængig og fysisk afhængig. Det eneste tidspunkt jeg har lyst til at tage noget, er når jeg skal ud og være social, men det kan jeg sagtens abstrahere fra og så taler min mand og jeg om hvordan takler det. Så jeg er altså helt afklaret og rolig hvad dette angår


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2017 00:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Du er rigtig heldig hvis du kan slippe for trangen, det er nemlig være ind de fysiske abstinenser og min fjende nummer et. Det ser ud til du klare det.

I øvrigt alle mine råd, er slemme erfaringer og jeg er da elendig til selv at følge dem. Jeg håber bare ikke du ender så galt som jeg og jeg vil ønske for dig du kan leve uden.

Jeg kommer til at kæmpe med opioder resten af mit liv, og efter som jeg selvfølgelig har adgang til de ting, så kommer jeg til at få flere kolde tyrkere, men der går forhåbentligt nogle måneder endnu. Min tolerance må være godt nede efterhånden. Hej hej.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 05:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2016 07:01
Indlæg: 41
Nu er jeg over det værste :-) 10 dage siden jeg tog min sidste pille. Jeg har stadig perioder med lidt uro i kroppen, men jeg kan mærke en forbedring dag for dag. Jeg smed al den depotmorfin ud jeg har og fentanyl plastre. Det var faktisk ikke svært. Jeg har absolut ingen trang eller lyst til at tage morfin, så det er jeg glad for. En ting er ihvertfald sikkert, aldrig mere morfin, THC (hvilket også er smidt ud, brugte det kun til at tage de værste abstinenser) Så fra nu står den på Panodil og ibu hvis jeg får smerter. Thats it :-) Det har været 4 måneder i abstinent helvede. Var på ml 220-280 mg morfin dagligt og trappede ned, det har virkelig været noget af det hårdeste jeg har prøvet!! :-( Jeg har fået stor respekt for hvor negativt og voldsomt sådan et stof har på ens krop. Det overtager det hele og man kan ikke mærke sig selv. Jer der har kommet ud af et misbrug, I er sku seje!! Husk hvor godt man har det uden det lort, hvis trangen skulle opstå. Det er ikke det værd at tage stoffer, det ødelægger ens liv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 08:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Sejt gået - det er en voldsom og langtrukket omgang du har været ude i! Jeg tager hatten af =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 10:19 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
HopIFjordeN skrev:
Sejt gået - det er en voldsom og langtrukket omgang du har været ude i! Jeg tager hatten af =)

Tilslutter jeg mig - go ferie :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2017 10:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2016 07:01
Indlæg: 41
Hold da op det er en lang sej kamp det her!! :-( Har stadig problemer med uro i kroppen efter 13 dage uden morfin. Hvor lang tid går der før ens nervesystem er normalt igen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2017 13:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Det tager gerne en 4-5 ugers tid inden du er helt ovenpå igen.
Får du gabapentin eller anden medicin?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2017 22:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2016 07:01
Indlæg: 41
Jeg får dixarit for at tage det værste. Jeg var tæt på en addison krise i går, da min krop har været så stresset (jeg producerer jo ikke stresshormon kortisol og får det tilført via piller, men det kan ikke opveje det naturlige hormon som jeg ikke har) Jeg må bare holde ud, jeg vil ikke have noget der kan skabe afhængighed igen :hjerte: Men åh hvor jeg savner at kunne sove mere end et par timer af gangen! I morgen tidlig er det 15 dage siden jeg stoppede, så jeg er langt. Men det er vildt så lang tid det tager :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2017 19:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Sgu godt kæmpet!
Jeg kan huske fra de gange jeg er blevet trappet ud af opiater at der gik omkring de her 4-5 ugers tid inden at søvnen begyndte at blive nogenlunde regelmæssig igen.
Men det bliver bedre! Husk det!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2017 22:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 dec 2016 18:38
Indlæg: 35
Sejt gået og utrolig godt klaret. Du skal nok komme igennem det. Min sidste pille tog jeg d 7/8/17, hvilket er 5-6 måneder siden, og jeg vil lige noterer at jeg på ingen måder har/ eller får trang til noget som helst. Hverken psykisk eller noget andet.

Jeg har stadig mulighed for at begynde, da der er morfin og andre præpareter i samme kaliber, liggende hjemme. Men ikke engang en panodil pille tager jeg hvis jeg får hovedpine eller andet.

Så til jer der siger hun ikke kan komme af det helt, det rent sagt ligeud bullshit.

Hæng i og hav tanken i baghovedet at du bliver den rigtige dig igen.

_________________
Timendi causa est nescire


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2017 00:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
alouch82 skrev:
Sejt gået og utrolig godt klaret. Du skal nok komme igennem det. Min sidste pille tog jeg d 7/8/17, hvilket er 5-6 måneder siden, og jeg vil lige noterer at jeg på ingen måder har/ eller får trang til noget som helst. Hverken psykisk eller noget andet.

Jeg har stadig mulighed for at begynde, da der er morfin og andre præpareter i samme kaliber, liggende hjemme. Men ikke engang en panodil pille tager jeg hvis jeg får hovedpine eller andet.

Så til jer der siger hun ikke kan komme af det helt, det rent sagt ligeud bullshit.

Hæng i og hav tanken i baghovedet at du bliver den rigtige dig igen.


Hvad har du liggende af A klasse morfin, du frit kan lade ligge ?
Du har ikke begreb om at være rigtigt afhængig og vær du lykkelig for det. Du har næppe oxycodon 20-80mg liggende uden at kunne røre det. Ellers er du en sjældenhed som jeg aldrig har mødt. Jeg sidder sku og savler uhæmmet ved tanken om at æde sådan nogle og jeg har snart 6 måneder clean. Mentalt vil jeg lige så meget have det skidt som da jeg var på det.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team