Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 12:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Det er dagen derpå, man sumper lidt og virker ikke helt optimalt. Det blev ikke særligt vildt, for jeg var hjemme kl. 23, og havde kun taget en enkelt bane coke. Jeg har læst at det tager 4-7 dage, at rense sig selv, men kan ikke finde noget om, hvorvidt mængden af indtaget, har indflydelse på hvor længe det tager. Er der nogen der ved dette?

Det var første ting, dernæst vil jeg bare gerne starte en tråd, med gode råd og tips til at få en lidt sjovere dag, dagen derpå.

Personligt, sidder jeg meget ned, men har fundet ud af man får det meget bedre af at gå en tur. Dernæst kan jeg anbefale bananer, så man får noget magnesium og kalium, der hjælper til at slappe af, og noget tryptofan, der er med til at danne serotonin. Ved ikke lige, hvor meget placebo der er i dette, men jeg synes det virker!

Hvordan forkæler i jer selv, når dagen virker lang?

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke præcis hvad du mener med at "rense sig selv" men jeg går ud fra at du mener hvornår man er sig selv igen 100 %.
Nu oftere du tager cocaina og selvfølgelig nu mere du tager, nu lavere vil din dopamin-balance blive. Tro mig, du har ikke lyst til at få et meget lavt dopamin-niveau. Det er ikke helt så enkelt; https://drugs-forum.com/threads/does-cocaine-decrease-or-increase-serotonin-level.203375/ men heller ikke fuldstændig forkert.

Jeg kan fortælle dig med sikkerhed at nu mere du indtager nu værre bliver comedown og nu længere tid vil det tage dig at komme ovenpå igen.
Jeg har d.1 januar kl. 06 om morgenen og semipsykotisk, prøvet hvor ubehageligt det er at overdrive.

Jeg mener at teorien om tryptofan er ret veldokumenteret.
Check http://www.biosyn.com/tew/tryptophan-pathway-analysis.aspx
Kan ikke lige give dig flere kilder men på mig virker den side ret fornuftig.

Husk at den hvide dame har ødelagt mange mange mennesker, familier og menneskekroppe.

Jeg så dit indlæg fra d.12 august, du er altid velkommen til at skrive mig en privat besked hvis du har brug for råd, støtte eller andet.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Når det gælder om at komme ovenpå igen, er det selvfølgelig altid en god ide, at spise sundt mad og gå nogle ture. Men men men .. i sidste ende - handler det nok om at finde sin egen strategi for hvordan man bedst kommer ovenpå. Jeg er personlig ekstrem doven dagen derpå og magter ikke alle de sundheds tips! Derfor står den ofte bare på junk og Coca cola og film + en enkel smoothie med frugt og 1 vitamin pille. :roll:

Det fungere sku meget godt for mig, det vigtigste er at du laver noget som du finder behageligt, da det at komme sig over en tur på kokain ofte er psykisk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]