Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 22:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 14:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Fuck fuck fuck....jeg blev desperat og ledte hele huset igennem og fandt til sidst en enkelt 20mg Oxy, som jeg lige har spist....
Nu mega dårlig samvittighed og mine hjerne fucker med mig om at skaffe mere....
Jeg skal sgu bare holde fast og fortsætte kampen i morgen uden flere piller.....hvormeget har det mon at sige at jeg har spist en enkelt...er det hele spildt og starter jeg så helt fra bunden igen ?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 14:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Nej, det er det ikke - og lad være med at have det for dårligt over det - men hvorfor prøvede du ikke med tramadolen i stedet for?

Jeg ville klart hoppe i bøtten med det muskelafslappende... Kan godt forstå, at din hjerne fucker med dig - du er abstinent og mennesker er derudover vanedyr som ind i helvede...

Blev du helt abstinentfri at de 20mg - er det oxynorm eller oxycontin - altså depot eller instant release?

Men, tilbage på hesten med dig - og lad vend dit tilbagefald til, at det var lige en tiltrængt pause for dig i stedet for at køre dig selv ned over det! Du er stadig sej!! Men det er lige nu, at du virkelig skal tænke dig om og distrahere dig selv når du bliver desperat, for din hjerne vil kreere de mest fantastiske undskyldninger for at få dig til at lave krumspring... Hold ud, makker - du er stadig rigtig godt på vej! =)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 15:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Du er for god Familiefar. Bare hæng i man, du er der næsten! Efter alt oxycodone har forladt kroppen står de værste abstinenser kun på i de første to dage. Derefter aftager det hurtigt. Når det hele snart er overstået, så har du sejret og er en fri fugl igen.
Nede i det nærmeste supermarked kan du købe en æske kamillete og et glas Baldrian. Begge virker berolignende. Æder man en håndfuld kan man klart mærke en reducering i uroen.
Fortsæt endelige med at trave nogle ture. Jo længere, jo bedre. Motivationen er næsten ikke-eksisterende, men det er simpelthen bare noget man skal påtvinge sig. Belønningen er virkelig god. Hjerne og krop får en chance for, at blive mere afslappet og hjernen "heler", så din process bedres og på en måde fremskyndes. (som du også selv er inde på).
Og aller vigtigst husk mad og drikke! Undtaget kaffe - det giver mere uro.
Bare klø på, det er super flot, det du har gang i. ;)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 15:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg er bange for at begynde at tage dolol....var lige ind og læse og det ser ud til at det er temmelig vanedannende....
Vil det ikke bare udskyde det hele hvis jeg tager dolol når det bliver for slemt ?
Det var oxycontin jeg fandt men jeg knuste den for at få hurtig effekt og føler mig nogenlunde rask på 20 mg...nu frygter jeg bare når effekten aftager lidt senere....
Tusind tak for støtten....I er virkelig en kæmpe hjælp...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 15:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Dolol er vaedannende, ingen tvivl om det, men lave doser(50-100mg) i en kort periode ser jeg ingen problemer i, der er en krydstollerence, men hvor stor den er må jeg være svar skyldigt - men hellere dét, end mere oxycodone..

Prøv med det muskelafslppende næste gang lokummet brænder - en roligere krop kan sagtens dulme en del af hele abstinensspekteret hvis det giver mening, derudover skal man ikke kimse af det psykiske aspekt i denne sammnhæng!

Ser frem til en opdatering - du har fuld støtte herfra, det er helt sikkert! =)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 15:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg tænker at nu har jeg kun taget 80mg de sidste 4 dage som indtil i søndags var min daglige dosis...så jeg er vel godt på vej og håber lidt at det værste er ved at være overstået....
Jeg skal bare holde ud....jeg gider ikke at være slave af de piller....men hold nu kæft min hjerne prøver at fortælle mig noget andet...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 15:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg tog den sidste pille kl 14 idag....Hvorlænge går der før at det er helt ude af kroppen ?
Jeg tror jeg prøver med det muskelafslappende hvis der kommer for meget uro i kroppen... vil helst ikke begynde med tramadol...
Endnu en gang tusind tak for jeres støtte....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 15:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Kopieret direkte fra www.pro.medicin.dk :

Farmakokinetik:
Biotilgængelighed efter oral indgift er 60-87%.
Maksimal plasmakoncentration efter ca. 1 time.
Metaboliseres i tarmen og leveren til hovedsageligt inaktive metabolitter.
Plasmahalveringstid ca. 3 timer.
Ca. 5% udskilles uomdannet gennem nyrerne.
Virkningsvarighed 6-8 timer.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 15:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Føler allerede at jeg bliver halvskidt igen....men det var en tiltrængt pause fra det her helvede....
Nu skal jeg så bare holde skansen de næste par dage....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 16:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Det skal være skidt før det bliver godt, du er allerede godt på vej, som hopifjorden skriver lad vær med at slå dig selv i hovedet over den pille du fandt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 17:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg tager det som en fortjent pause og får mig lidt mad og samvær med kone og unger.....nu ser jeg fremad og skal bare overstå de næste par dage....lige nu er jeg ved godt mod.....men det er godt nok vildt som det skifter....det ene øjeblik tror man at det værste er overstået og så rammer abstinenstoget dig igen med 1000km i timen....
I morgen vil jeg tvinge mig til at gå nogle lange turer....selvom det er svært at kæmpe sig ud af døren....men jeg tror på at det fremskynder processen med motion, sund kost og positive tanker....
Jeg er meget taknemmelig for alt den omsorg og alle de gode råd. I er allesammen en stor del af at jeg holder modet oppe....tusind tak!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 17:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Prøv med små doser Kratom i stedet. Det kan virkelig hjælpe folk i din situation da det modvirker det jerngreb opiaterne får på hjernen, da det også har alkaloider som agerer som antagonist på opiodesystemet. Det er ulovligt i Dk, ja, men det er det også at anskaffe sig receptpligtigt medicin uden recept. Du virker som en som virkelig ønsker at komme ud af det, og det er derfor det også er sikkert at bruge en Kratom-kur da det ellers også kan virke vanedannende i stedet. Men ja, det er brugt til at få folk ud af årelange Metadon og heroin misbrug som det eneste som der kunne hjælpe dem. Brugte det selv engang jeg havde haft en lidt for lang dans med stærke opiater. Kom ud uden mindeværdige abstinenser da jeg skiftede direkte til Kratom og langsomt trappede ud. Søg lidt rundt, der er masser af gode historier. Det er bedre end at falde i igen, eller substituere med andet som Suboxone imo.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 18:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Tak men inden jeg kan få skaffet mig kratom tror jeg at de værste abstinenser er væk...men tak for rådet...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 18:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Har lige søgt lidt på kratom...det findes åbenbart i flere variationer.....grøn....rød....hvid....hvad skal man vælge og hvor meget skal man índtage?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 07 sep 2017 21:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Rød er som hovedregel mest bedøvende og flest bruger den til nedtrapning. Jeg ville vælge at starte med 4-6 gram blandet med juice lige inden søvn så du får en rolig nat. Dagen efter vil jeg mærke efter hvor slemme abstinenserne er og evt. tage en lille dosis på 2.5 gram til at tage kanten af, og igen senere og så slutte af med en større dosis inde søvn igen.Men mest af alt kun bruge det når det er værst, så du får noget ro. Efter et par uger afhængigt af hvor slemt det har været, vil du kunne nøjes med en minimal dosis inden du skal sove.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 08 sep 2017 07:46 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Hvordan går det i dag? Har du fået sovet lidt?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 08 sep 2017 09:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Yep....jeg er kommet frem til at det var okay at tage den pille igår....jeg har fået spist lidt og sovet hele natten og er vågnet med mod på de næste dage....lige nu har jeg det fint og ser lyst på hele....men er bestemt klar over at jeg formentlig lidt senere igen bliver ramt af toget...Det svinger godt nok meget op og ned....jeg vil prøve at klare resten af turen uden nogle piller overhovedet...
Nu vil jeg gå mig en tur i regnvejret og mærke at jeg lever lidt igen...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 08 sep 2017 10:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Stærk opdatering! =)

God tur i gajolvejret!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 08 sep 2017 11:36 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Ja feed opdatering <3


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 08 sep 2017 13:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Det ene øjeblik danser jeg rundt i stuen til høj musik...grædende af taknemmelighed over at kunne mærke livet igen.....det næste øjeblik ligger jeg under dynen helt energiforladt og tung i sindet....
Men er ved at få en fornemmelse af hvad jeg dealer med....når jeg har det værst ved jeg at det går over igen....
Ingen piller til mig tak


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team