Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 20:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 08 sep 2017 17:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg har en klar fornemmelse af at det værste er overstået.....men tiden går godt nok laaaangsomt...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 08 sep 2017 22:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg troede at jeg kunne tage en kold tyrker....men det blev ikke et clean cut....men en meget hurtig nedtrapning....
Søndag tog jeg min sidste normale dosis på 4x20mg...mandag 1x20mg....tirsdag 2x20mg...onsdag ingen og klart den værste dag....torsdag 1x20mg og forhåbentlig den sidste....idag fredag ingen....
Jeg tror at Oxy misbrug har en pris....Den pris kan være stor eller lille alt efter hvor længe og hvormeget man har taget.
Den pris tror jeg ikke man kan gøre så meget ved....man kan trappe langsomt ned og have det halvskidt igennem længere tid eller tage en kold tyrker og være i helvede i kort tid....Men jeg tror på at den samlede sum af pinsler er den samme.
Kan læse herinde at min daglige dosis 80mg igennem 6 måneder er vand iforhold til hvad andre har taget...hatten af for dem som klare en kold tyrker fra høje doser og langt brug/misbrug......
Jeg er ved godt mod og tænker, at når det her en gang er slut kommer jeg stærkere ud på den anden side....
Tusind tak for opbakning og omsorg...Jeg er ikke sikker på at jeg havde klaret mig uden jeres hjælp...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 09 sep 2017 00:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Dejlig opdatering. Bare tag en dag af gangen. Fortsæt i samme spor og du får redet stormen af inden længe.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 09 sep 2017 14:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Sådan, mand! Jeg gruede for at åbne tråden, men virkelig dejligt at du holder stand! Stor respekt herfra! =)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 09 sep 2017 14:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Hvordan går det i dag?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 09 sep 2017 15:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
2 dag helt uden piller. ...Det går langsomt....meget laaaangsomt fremad...men nu er det da til at holde ud...jeg håber at det værste er overstået...Onsdag var godt nok slem....
Jeg sov ikke så meget i nat.....Jeg er helt tappet for energi men slæber mig alligevel ud på små gåture.....lange varme bade hjælper...
Ville ønske jeg havde en sauna jeg kunne sidde og koge lidt i....Det er som om at min hjerne ikke fucker så meget med mig længere...Det er som om at den har accepteret at jeg ikke gir mig...
Hvornår genvinder jeg energien igen?
Jeg må igang med at bygge mig selv op igen efter den her omgang....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 09 sep 2017 19:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Det er sku i orden :) mht energi så tror jeg det er meget individuel, hvor længe det taget, desto mere du invester i at presse dig i gang desto hurtigere går det (er i hvertfald min erfaring med diverse knarkstop)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 09 sep 2017 20:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg har lavet stræk øvelser i dag og jeg var godt nok blevet noget stiv idet... har intet motion lavet de sidste 6 måneder...
Det virker som om min krop har været fuld af gift og det gør ondt at skille sig af med igen...
Jeg må vist bare gi den fuld skrue med opbygning af krop og sjæl...Det giver god mening at presse sig selv igang...
Tak for rådet Fso


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 10 sep 2017 00:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Bestil 400gram kratom søg kratom EU. Jeg kan ikke skrive adressen her, du må gerne maile. Når det er ankommet, så smid rest oxy ud eller æd dem inden du går på Kratom. Det er klart lettest at være på Kratom 1 uge høj dosis så 2-3 ugers nedtrapning. Du er næsten abstinenser fri. Ville virkelig ønske jeg havde opdaget det 5 år før jeg gjorde.
Jo længere og højere dosis oxy du køre, jo mere ondt gør det og jo længere vare de psykiske problemer der følger.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 10 sep 2017 06:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg har besluttet ikke at forlænge processen med flere piller eller Kratom, da jeg nu begynder at mærke fremgang.
Jeg har fået 6 timers sammenhængende søvn i nat, med vilde drømme.....jeg føler mig udhvilet og ved godt mod...
I dag vil jeg presse mig selv med træning...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 10 sep 2017 08:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Fed opdatering og i min verden virker det også som den rigtige beslutning i og med det lader til at gå hurtigt den rigtige vej.
Hvis det bliver for svært kan du jo tage og bruge den viden du nu har fået om kratom :)
Go dag


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 10 sep 2017 09:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Sejt gået....

Jeg klarede den som sagt ikke. Du skal være VIIILDT glad for at være hvor du er. At komme på substitionsmedicin ved kommunen er dælme et formynderi. Som pillemisbruger får man en meget-meget lille dose substitutionsmedicin, som man hverken kan leve eller dø af. Man skal faktisk næsten sidde med en sprøjte i armen før man kan få sine abstinenser ordenligt behandlet.

Så hold for Guds skyld fast i din motivation, du bliver slave hvis du ikke formår at komme ud af det.

Lad os endeligt få nogle updates...

Held og lykke


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 10 sep 2017 10:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Tak hvor er I bare søde
Lige hjemvendt fra 3 km gåtur i rask tempo efterfulgt af stræk...det føles rigtigt godt men nu helt flad....
Tror på at det fremskynder det hele at presse mig selv...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 10 sep 2017 11:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Motion får en pumpet en masse endorfiner rundt i din krop, dejlige bivirkninger der er ved det drug, det tager lidt længere tid om at kicke ind og er ikke helt så intenst, til gengæld er det omkostningsfrit, har ingen rød advarselstrekant og så er du helt til stede...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 10 sep 2017 13:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Hvis du føler dig totalt tappet for energi og nærmest som om din krop ikke vil lade energi og du har ondt i hele kroppen, så går det over igen. Det er sejt gået. Krydser fingre for du klare den.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 10 sep 2017 14:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Tak for opmundringen....Det hjælper mig virkelig meget...
Lige kommet hjem efter dagens anden gåtur 4km....er godt nok flad....men kan mærke at det hjælper...
Tænker at jeg kan presse endnu en gåtur ind i aften og så restituere i morgen med havbad, sauna og meditation....
Jeg ser lyst på det hele....endnu engang tak til jer allesammen


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 11 sep 2017 08:45 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Det er satme stærkt gået. Hold fast i den positive udvikling.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 11 sep 2017 20:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
4 dag uden piller.....Det værste er manglen på energi....jeg skal tvinge mig til alt....jeg vil helst bare ligge under dynen.
Men jeg ved at det hjælper at presse mig selv....idag har jeg været ude at bade...siddet og svedet i sauna og gået 4 km.
Jeg mærker en laaaaaaaaaaaaaangsom fremgang i energi niveau.....hvis det forrsætter så langsomt går der jo måneder før jeg er helt på toppen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 11 sep 2017 21:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Ro på mester energien skal nok komme hurtigere når der er gået lidt mere tid, du gør det rigtige og du gør det godt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 11 sep 2017 22:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Jeg fik fat på nogle lykkepiller efter min nedtrapning. De hjalp meget efter en uges tid. De tager den værste trang.

Jeg får Setralin 50mg 1 1/2 pille 1x dagligt (75mg/dag). Det giver også en bedre søvn.

Man kommer til at mangle signalstoffer i hjernen efter sådan en røvtur. Lykkepiller skulle hjælpe en hurtigere til kræfter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team