Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 maj 2024 12:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 11 sep 2017 23:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Jeg er fast besluttet på ikke at tage flere eller andre piller.....jeg er bange for at starte et nyt misbug.....jeg ved at det værste er overstået. Håber virkelig snart at jeg genvinder min energi.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 11 sep 2017 23:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Hey Familiefar.

Har fulgt dig lidt her i tråden, og må sgu tage hatten af for dig - du klarer den bedre, end du nok selv i virkeligheden er klar over, når man tager dine indlæg i betragtning.
Det med gåture - fantastisk at du er i stand til det. Ikke bare giver det ro i krop og sind, men det får også hjernen igang. Jeg prøvede også at bemærke de smukke omgivelser så meget som muligt, det hjalp mig rigtig meget i forhold til at få hjernen stimuleret på en god måde også.
Du er kommet langt allerede (og så alligevel ikke) misforstå mig ikke.. du er allerede ovre det værste, og har gjort det rigtig godt. Det er ikke sikkert, at du bliver ramt af det. Det er der mange, som ikke gør, men der kan godt vente en lidt tung depression forude, som vil gå op og ned i en periode. Det er bl.a. her at rigtig mange falder i, så det er vigtigt, at gøre hvad man kan for at imødekomme depressionen.
Motion/styrketræning, gåture, sund kost, sex, meditation, finde/udføre en hobby osv. er er/kan være de bedste våben i denne situation. Sauna hjalp også mig rigtig meget, og man får også svedt en masse af de her stoffer ud af kroppen.
Jeg ved ikke om du er beskæftiget til hverdag. Men har læst, at flere har haft gavn af at være beskæftiget for konstant at have fokus på noget andet end hvor ondt i de har i sjælen.
Husk også at være fyldt godt op med vitaminer og mineraler, særligt vitamin c, d, og magnisium om aften. En dosis på 300 - 400mg om aften taget på tom mave får mig til at falde hurtigere i søvn og sove som en sten.
Der findes også nogle gavnlige urter og andet natur medicin (Rhodiola rosea, bacopa, cacao, sortkommen olie, l-tyrosine, kanna (sceletium tortuosum) som virker antidepressiv, og kan sætte skub i både dopamin og serotonin aktiviteten igen
Vigtigst er at du holder fast, og set i mine øjne ser det lyst ud for dig. Du har lige været ude og gå flere km. og være i stand til at foretage en masse andet. Da jeg blev afgiftet sidst fra benzoer og opiater kunne jeg næsten ikke gå på 3-5 dagen, og jeg var
simpelthen så ufattelig syg.
Skriv lige så tosset du har lyst/brug for herinde - vi er med dig :)
Fortsat god kamp imod friheden!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 12 sep 2017 08:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Tak for råd...tror jeg vil tage et skud vitaminer.....Solen skinner og der er lys forude.....idag lange gåture, stræk og meditation.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 13 sep 2017 11:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Holder du ud Familiefar? Husk på der altid er blomster, for dem der vil se dem ;)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 13 sep 2017 13:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Yep..jeg holder skam ud....5 dag uden piller....jeg har lige været ude at bade og sidde længe i sauna....
Det værste er stadig manglen på energi....men jeg er ved godt mod og ser lyst på fremtiden....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 13 sep 2017 13:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Du er en af de seje.. de fleste chrasher i opiat nedtrapning. Jeg læste et sted at 97% ikke klarer den.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 13 sep 2017 14:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Det er sgu dejligt at høre!
Keep up the good work! :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 13 sep 2017 14:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Familiefar skrev:
Yep..jeg holder skam ud....5 dag uden piller....jeg har lige været ude at bade og sidde længe i sauna....
Det værste er stadig manglen på energi....men jeg er ved godt mod og ser lyst på fremtiden....


Her omkring hvor du er nu, der kommer en dag hvor du føler dig godt tilpas og tror det er helt slut. Så falder man i når der dagen efter er tilbagefald af medium abstinenser. Det går over igen, så det er nu du skal vise udholdenhed.

Det værste er overstået.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 13 sep 2017 19:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Stadig 5 dag uden drogs....men det er godt nok tungt at have minus energi....jeg har ingen motivation overhovedet og skal virkelig presse mig selv til alt...helst vil jeg bare ligge under dynen...
Men klart en mærkbar fremgang og når jeg presser mig selv til aktivitet går det laaaangsomt fremad.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 13 sep 2017 19:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2749
Det er stadig godt gået og energien skal nok komme :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 14 sep 2017 08:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
6 dage...stadige uden dope....men hold nu kæft jeg savner den energi og eufori som pillerne gav mig....
Men jeg holder fast og håber at der er lys for enden....nu vil jeg gå mig en lang tur ud i solen og hører fuglene synge....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 14 sep 2017 08:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Smukt! Du er dopere end dope!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 14 sep 2017 17:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Husk på at det altid vil give et negativt resultat at tage pillerne. Meget få minutter efter de er indtaget får man alligevel mindre energi end man havde haft hvis man havde ladt pillerne blive i glasset.

Nyd at du er fri og alting føles, smager og dufter bedre.

Vær glad for du slap for angsten.

Gid jeg kunne - jeg må blive på karrusellen et stykke tid og samle kræfter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 14 sep 2017 18:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Når du begynder at blive rastløs og tænker for meget, så er mit råd til dig at begynde at arbejde igen.
At gå hjemme og spekulerer gør det kun svære. Selvfølgelig er den første uge nødvendigt at du går hjemme, måske også to uger, men så igang igen.
Du klare det bedre end de fleste. Er selv dumpet i mange mange gange, det er ikke lykken.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 14 sep 2017 19:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Stadig still going....jeg tænkte osse at begynde så småt at arbejde i næste uge....håber bare at få lidt mere energi....det går 1,1 skridt frem og så 1 skridt tilbage...laaaangsomt...
Idag har jeg fået en healing behandling, tror det virkede udrensende.....I morgen yoga og gåtur....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 15 sep 2017 16:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Har nu været en uge uden piller.....er lige kommet hjem fra min første yoga time....jeg er glad i låget og ser lyst på det hele...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 15 sep 2017 17:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Fungerer yoga/healing ? - jeg mistede evnen til at meditere da jeg prøvede at komme ud af misbruget..

Synes det er vildt svært at finde ro. Men kan dog meditere igen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 15 sep 2017 17:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2749
Det er satme iorden opdatering igen :) optur


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 15 sep 2017 17:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Det er min første yoga time nogensinde....jeg måtte slæbe mig derhen, men gik derfra med fornyet energi....
Jeg fik en healing behandling igår som jeg tror virkede udrensende...bruger osse en masse tid på vejrtrækningsøverser og positive tanker.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Oxy stop
Indlæg: 16 sep 2017 08:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2017 14:45
Indlæg: 59
Mit nye mantra er: "Jeg er fri af morfin og har 100% positiv energi" det siger jeg højt til mig selv foran spejlet flere gange om dagen.
Jeg har klart fået det bedre og en smule mere energi....jeg er frisk på endnu en dag uden piller.
Sover stadig ret dårligt om natten, selvom det aldrig tidligere har været et problem for mig...håber at min gamle søvnrytme vender tilbage...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 133 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team