Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 17:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 sep 2017 19:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2017 21:57
Indlæg: 154
Hey

Overalt påståes det at man ikke udvikler tolerance overfor Subutex/burprenopine.

Alm praksis er at man starter en opiatmisbruger op på 8-16 mg Subutex/burprenopine- derefter "skruer" de fleste Subutex-brugere ned og ender med at ligge på 2-4 mg (nogle i årevis) - de fleste skuer deres forbrug ned for at slippe for "Subutex-hoved" (hovedpine) og andre bivirkninger ved Subutex.

Jeg er lige startet på en Subutex-kur. Slås stadig med kommunen om at få behandlingen hos dem (og dermed få dem til at betale)

Det er mig selv der betaler for medicinen og derfor vil man jo gerne spare.

Synes bare stadig der er betydelige "cravings" (trang) ved 6 mg. Synes det et vildt man skal højere op. Men det kan selvfølgelig være det bliver bedre med tiden. På et tidspunkt må dosen da være passende.

Hvordan har det været for andre at være på Subutex ? Kommer man til at leve "halv-abstinent"?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2017 15:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hejsa trappe! :]
overalt¿ -hvor lœser du dêt henne?..
det var grunden til at jeg i din første udtrap-tråd skrev at du sku bruge buprenorfin så kort tid som muligt!.. sidder selv fast på den pretty longtime..
buprenorfin i temgesic,suboxone eller subutex er et opoid!!
klippet fra: https://da.m.wikipedia.org/wiki/Buprenorphin --> Buprenorphin er som alle andre opioider stærkt vanedannende.
vh Stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team