Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 okt 2017 09:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2017 04:33
Indlæg: 12
Hej,

Nu har jeg ikke taget coke et stykke tid, men så endte jeg med at gøre det lørdag aften!. Tog måske 0,7g over aftenen. Jeg ved godt man får det skidt og det har måske ikke været det reneste coke jeg har taget, men nu sidder jeg her på 4. dagen og jeg har det som om jeg har 40 i feber, er vildt træt og kan mærke mit hjerte arbejder for at holde kroppen igang, og synes ikke rigtigt der er sket så mange bedringer.

Er der nogen der har erfaring med en så langsommelig Healingsproces? Har ikke oplevet det før :S


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2017 11:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg har haft en del omgang med snudegas de sidste 14 år, både kokain og amfetamin, og på kokain mindes jeg ikke at jeg nogensinde har været influenzasyg 4 dage efter, MEDMINDRE det er fordi at jeg oprigtigt er blevet smittet med noget på selve aftenen (læs: en hel forsamling der deler seddel/rør).
Selvom jeg heller ikke sidder og tager noget direkte ud af Bolivia, så får jeg det nu heller ikke dårligt af de gængse fyldstoffer (her tænker jeg ikke på Levamisol), men ting som kreatin og hvad der ellers er blevet blandet i.
Som nævnt har jeg prøvet at være forkølet/influenzasyg enkelte gange, hvor jeg er blevet smittet på aftenen og sikkert også har haft et dårligt immunforsvar som følge af de ting jeg har indtaget om aftenen, men det har ikke føltes anderledes end at være syg på andre tidspunkter.
Var I mange om at dele rør?
Hvis den er helt gal så tag helt klart forbi doktormanden til et tjek, det skader ikke og det kan være at det giver dig noget klarhed og ro.
Og ellers er de gængse råd med noget sundt at spise og let motion stadig gode, medmindre det er så slemt at du ikke kan forlade hjemmet.
En ting jeg plejer at gøre når jeg er syg eller ingen appetit har, er at blende. Sådan en shake med forskellige sunder sager i er nem at slynge ned, og det hjælper helt gevaldigt.
Har du tjekket om du vitterligt har 40 i feber? Og var I flere i selskabet der har indtaget fra samme pose, eller sad du og solosniffede? For hvis I var flere, så er det jo nærliggende at spørge de andre hvordan de har haft det siden i lørdags.

God bedring med det! Og overvej seriøst lige det med doktormanden, hvis du er bekymret. Også hvis du er bekymret for hvad det er du har indtaget!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2017 12:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du har overdoseret! Det er en vanvittig mængde du har taget, medmindre det er meget uren kokain fra gaden. Det ville jeg sgu også blive syg af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2017 14:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Jeg tror du er blevet syg. Almindeligt syg. Jeg har enkelt gang prøvet at have en form for betændelsestilstand i næse og svælg. Det var noget rigtig lorte stof købt som coke. Det gav influenzalignende symptomer on/off i små 14 dage indtil en betændt slimklump endelig løsnede sig mellem næse og svælg og kom ud igennem munden. Fucking klamt.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2017 14:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Enspænderen skrev:
Du har overdoseret! Det er en vanvittig mængde du har taget, medmindre det er meget uren kokain fra gaden. Det ville jeg sgu også blive syg af.

:D ah spis lige brød til - 0,7 g=vandvittig mængde. Nej vel uanset om det var 99 % rent ville det ikke give sygdom 4 dage efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 okt 2017 15:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2017 04:33
Indlæg: 12
Nej det var kun mig der tog af det og jeg tager det altid af rene overfalder! Hygiejne er vigtigt :) Jeg har taget mere end 0,7 g tidligere uden problemer.. men det ligger lidt i fortiden.. Jeg har overvejet doktoren, men jeg kan se det tager 4-7 dage for stoffet at forlade kroppen, så giver det i hvert fald til i morgen.. har ikke taget min temperatur, for har meget lidt lyst til at stikke noget op i numsen og det virker elendigt når man tager det i munden! ... ret klam sætning.. nå

tak for info :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2017 00:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Kan ikke se hvorfor lægen skulle teste dig for coke hvis du tager til lægen fordi du er syg. Synes synes det er en meget dårlig ide at lade være med tage til lægen af den grund.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2017 00:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Tag temperaturen i armhulen. Der er ingen grund til, at involvere bagdelen i den slags.

Som andre skriver, lyder du til bare at være syg. Hvis det skulle være noget fysiologisk fra kokain indtag, er der nok næppe noget lægen kan eller vil gøre på 5. dagen alligevel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2017 17:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
De kalder det miami forkølelse :nus:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2017 18:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bandit420 og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team