Halose skrev:
I know the feeling, man! Jeg havde samme problem som dig for ~10 år siden, min hovedflugt var dog amfetamin.
Det var lige så meget en hverdagsting for mig, som bongen med bøllehøen var, og jeg ved hvor svært det er at smide en følgesvend på den måde.
Men efterhånden som dagene går vil du føle dig sundere, mere klarsynet og mere frisk og glad.. Man skal dog lige over det hårde bump i starten.
Håber du står det igennem, bliver gældfri og kommer ud på den anden side som en meget bedre udgave af dig selv.
Det kræver beslutsomhed og balls at erkende problemet, og at tage tyren ved hornene.
Og det kan være at en moderator lige kunne flytte din tråd til Medaljens Bagside i stedet, for dit emne er ikke useriøst.
Det er godt du har oprettet tråden, da det kan være en god gulerod for dig, til at holde fast i dit projekt, og folk kan komme med bidrag til dig som man virke støttende, på de dage hvor du er meget tæt på at ringe til snemanden igen.
Stay strong!
Jeg har prøvet at stoppe et utal af gange, men man finder oftest en god eller dårlig undskyldning for at falde i igen.
- Kender efterhånden ikke ret mange mennesker som ikke har været i eller har samme problem, og mange af dem er et godt billede af hvordan jeg ikke har lyst til at ende. Vi ser hvordan det går. Jeg kæmper hvertfald videre.