Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 11:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 nov 2017 08:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Jeg opretter denne tråd i et håb om at gøre det til en ting, der først og fremmest hjælper mig.
- I lang tid har jeg haft et kokain problem, som er vokset og nu må det stoppe. Hver en krone bliver vendt mod denne stimulans. Kriminelle handlinger er nødvendige for anskaffelse og er i konstant gæld. Min glæde er ikke eksisterende og angsten er vendt tilbage på trods af velfungerende medicin. Jeg vil fra i dag komme med en dagligt update i en kommentar til dette emne for at tvinge mig selv til at fordybe mig i hvordan min udvikling faktisk er. Og så kan i jo selv få lov at følge med. Har netop indtaget den sidste ridse for 30 min siden. Mange forsøg og tilbage fald er forkommet tidligere, men håber dette kan hjælpe mig og så har i muligheden for at følge med i processen ud af kokainen. Hvis det ikke går som forventet, kan emnet slettes, men dette fandt jeg som en god idé i forbindelse med min åbenbaring.

- Håber i vil følge med i min rejse og komme med en kommentar på vejen. Krydser fingre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2017 10:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Har du overvejet og få noget hjælp til projektet? Da jeg sad fast i meth tog det en del forsøg både alene og med venner får jeg erkendte at der måtte hjælp til.
Den første tur på misbrugscentret var svær men jeg fik den hjælp der var nødvendig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2017 11:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
I know the feeling, man! Jeg havde samme problem som dig for ~10 år siden, min hovedflugt var dog amfetamin.
Det var lige så meget en hverdagsting for mig, som bongen med bøllehøen var, og jeg ved hvor svært det er at smide en følgesvend på den måde.
Men efterhånden som dagene går vil du føle dig sundere, mere klarsynet og mere frisk og glad.. Man skal dog lige over det hårde bump i starten.
Håber du står det igennem, bliver gældfri og kommer ud på den anden side som en meget bedre udgave af dig selv.
Det kræver beslutsomhed og balls at erkende problemet, og at tage tyren ved hornene.

Og det kan være at en moderator lige kunne flytte din tråd til Medaljens Bagside i stedet, for dit emne er ikke useriøst.
Det er godt du har oprettet tråden, da det kan være en god gulerod for dig, til at holde fast i dit projekt, og folk kan komme med bidrag til dig som man virke støttende, på de dage hvor du er meget tæt på at ringe til snemanden igen.

Stay strong!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2017 14:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Held og lykke til, jeg følger med i din tråd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2017 22:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Dag 1: Første dag her har bestået af søvn, og vil snart ligge mig til at sove igen, men dag 1. er snart overstået. Ikke meget af sige.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2017 14:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Mesterfest skrev:
Dag 1: Første dag her har bestået af søvn, og vil snart ligge mig til at sove igen, men dag 1. er snart overstået. Ikke meget af sige.



Godt gået, de første 3 dage er en kamp, hold ud :shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2017 18:25 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Kæmpe støtte herfra! Husk at drikke en masse vand, evt. cykle en tur, med alt for meget tøj på, for hurtigere at få svedt narkoen ud af kroppen. Husk at opdater ;)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2017 12:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Efter de første par dage har jeg tænkt ekstremt meget på kokainen og gjort et ihærdigt forsøg på at lægge mærke til hvilke episoder trangen opstår. Naturligvis er alkohol også lagt på hylden da disse to ting har en uforløselig sammenhæng. Jeg prøver at hæfte mig ved at trang er noget, der er overstået i løbet af maks 15. min og det fungerer faktisk, men kan mærke at jeg sveden havle, er irritabel og må flygte fysisk i visse situationer for ikke at falde i.

- Udover dette er min erfaring at jeg først er ordentlig frisk efter en tur 4-5 dage efter(medmindre jeg fortsætter) og så er jeg rigtig klar til en ny tur, så jeg er spændt på at se hvordan det går de næste dage.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2017 12:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Halose skrev:
I know the feeling, man! Jeg havde samme problem som dig for ~10 år siden, min hovedflugt var dog amfetamin.
Det var lige så meget en hverdagsting for mig, som bongen med bøllehøen var, og jeg ved hvor svært det er at smide en følgesvend på den måde.
Men efterhånden som dagene går vil du føle dig sundere, mere klarsynet og mere frisk og glad.. Man skal dog lige over det hårde bump i starten.
Håber du står det igennem, bliver gældfri og kommer ud på den anden side som en meget bedre udgave af dig selv.
Det kræver beslutsomhed og balls at erkende problemet, og at tage tyren ved hornene.

Og det kan være at en moderator lige kunne flytte din tråd til Medaljens Bagside i stedet, for dit emne er ikke useriøst.
Det er godt du har oprettet tråden, da det kan være en god gulerod for dig, til at holde fast i dit projekt, og folk kan komme med bidrag til dig som man virke støttende, på de dage hvor du er meget tæt på at ringe til snemanden igen.

Stay strong!


Jeg har prøvet at stoppe et utal af gange, men man finder oftest en god eller dårlig undskyldning for at falde i igen.
- Kender efterhånden ikke ret mange mennesker som ikke har været i eller har samme problem, og mange af dem er et godt billede af hvordan jeg ikke har lyst til at ende. Vi ser hvordan det går. Jeg kæmper hvertfald videre. :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2017 13:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Mesterfest skrev:
Jeg kæmper hvertfald videre. :rocking:

Det er godt at høre!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2017 13:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Dag 6: - Jeg vågnede i går op tidligt om morgenen og fik indtil kl. 12 om formiddagen sådan nogle nærmest stød fra midten af kroppen og ud i gennem armene, som om min krop var chokeret over at have travl uden hjælp. Jeg endte med at tage hjem og få mig noget CBD-olie og røg mig en bette for at falde ned, men tankerne vendte ind over mig igen og besluttede mig for at jeg måtte stille min trang med en heftigere stimulans. Så endte med at tage mig en god MDMA-burner og der blev oven i købet sagt nej tak til kokain i løbet af aftenen(meget stolt).

- Men jeg kan ikke gå uden at bruge andre stimulanser, for så falder jeg i. Så måske kunne det være i havde nogle gode idéer til sjove erstatninger, der ikke er i en grad så skadelig og vanedannende for at gøre det nemmere for mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 21:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 nov 2017 20:31
Indlæg: 26
Har ikke opdateret i nogle dage, men jeg er nået længere end jeg havde regnet med, dog med et enkelt tilbagefald. Jeg har prøvet at finde ud af hvordan jeg skal forholde mig til tilbagefaldet da det ikke har involveret dårlig samvittighed overfor mig selv(hvilket det plejer). Jeg synes min crawing er blevet en del mindre. Så har taget mig selv i flere succes oplevelser med at sige fra overfor stregen, men når trangen er værst kunne jeg stadig slå en ihjel for en streg, men prøver bare andre stimulanser af og ser hvad der bedst stiller trangen. Håbet om at kunne få et fornuftigt forhold til kokainen og ikke skulle lægge det væk for altid begynder at se mere realistisk ud for mig. God payday derude. :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 10:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvilke stimulanser er det du substituere med? Umiddelbart tror jeg sgu ikke rigtig på at man kan stoppe et cokemisbrug ved at bruge andre stimulanser istedet for. Amfetamin er såvidt jeg har forstået ca. ligeså vannedannende og et MDMA misbrug er slet ikke noget at spøge med!

Jeg synes du burde overveje at tage på en lang ferie hos nogen venner eller noget familie som ikke anvender narko. Det er jo klart du hele tiden falder i når du både er abstinent og færdes i miljøer hvor narko er ligeså normalt som en kop kaffe.

Det lyder selvfølgelig godt at dit kokain forbrug er faldet. Men hvis du ender ud i et misbrug af en anden stimulans istedet for er du vel samme sted?

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 10:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Amfetamin misbruget vil selvfølgelig være billigere, men det slider i den grad på krop og psyken.
Så som Hector skriver tag en timeout i en knarkfri zone.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team