Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 02:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 17 dec 2017 15:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Jeg kæmper næppe med skizofreni og misbrug, men jeg slås med ensomhed.
Jeg er flyttet til en ny by langt væk, hvor jeg ikke rigtig har en omgangskreds. Jeg træner sammen med nogle guttere, men de er ikke decideret mine venner eller nogen jeg kan tale med på et mere personligt plan. Jeg sagde mit ulidelige "drømme-job" op, så nu lever jeg på dagpenge og tulrer bare herhjemme => mere ensomhed.

Jeg savner sku nogle ligesindede venner i denne by, der kan ryge en joint sammen med mig i ny og næ. Eller nogen at tage stoffer med en sjælden gang i mellem. Jeg havde et 2-cb trip alene for et par uger siden, hvilket såmænd var hyggeligt, men jeg savnede en kompagnon eller to. Somme tider besøger jeg mine venner fra min gamle by, og de besøger mig, men det er bare ikke det samme, når man ikke spontant kan få en kop kaffe sammen, og man ikke jævnligt taler sammen. Jeg ville prise mig lykkelig, hvis jeg bare havde nogen, der kunne se en film sammen med mig.

Juleferien forbinder jeg altid med hygge i form af joints eller ketamin sammen med mine tætteste venner i min gamle by. Nu er det snart juleferie, og jeg er temmelig meget alene, dermed gider jeg hverken ryge eller tage ketamin alene, fordi det er bare ikke det samme. I juleferierne plejede min bedste ven at bo hos mig, og vi fandt altid på at ryge joints, tage 2-cb eller ligge skulder mod skulder i et k-hole sammen. Den slags er sværere nu grundet distancen.

Jeg skriver ikke dette opslag, fordi jeg forventer at få venner af det. Jeg vil egentlig bare ud med det, fordi det er faktisk lidt hårdt at være overladt til sig selv. Specielt i denne tid :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 13:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Tusind tak for de opmuntrende ord Kuashi! Jeg kunne virkeligt relatere til dine ord omkring både speed, keta og den offentlige medicinering. Jeg vil tro du har ret i at jeg skal af medicinen en dag. Men indtil da vil jeg hygge mig, måske med lidt speed ind i mellem, bare for at være klar i hovedet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 13:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Sådan som jeg ser det med amfetamin : Personen tager amfetamin, dette stimulere serotonin, noradrenalin og dopamin, som gør man tror man klar i hovedet og kan tænke bedre eller smartere, man får eufori af at man er ovenpå, men er man det ??? tænker man klart ??? går det hele nu så godt som amfetaminen får bildt en ind, hvorfor er det så nedturen på amf er så hård? er det fordi man indser at sandslottet er væltet, og kun mere amf kan få det bygget igen ??

Min erfaring : folk på amfetamin får aldrig gjort noget ordentligt, bliver altid en omgang pusse nusse tænke tænke, lave noget andet, finde på noget nyt, glemme det første projekt som kun er 35%færdig, starte på nyt projekt som kan gemmes til dagen efter, får så at rende rundt og snakke om 1000 ting som alligevel aldrig bliver til noget, alt imens personen tror verden snurrer rundt om ham eller hende, når så amfetaminen aftager, kan personen ikke overskue noget som helst, og det nemmeste ligger til højrebenet ( mere amf ) da man jo så kan starte forfra på de 500 projekter man har gang i som alle er mellem 20 og 40 % færdige.

Dette er hvad jeg har oplevet og er på ingen måde ment som et angreb på nogen tværtimod :-) kan være jeg er alene med mit syn på amfetamin, kan også være nogle kan relatere til det jeg skriver.
Jeg har personligt set amfetamin ødelægge gode mennesker, så pas på ikke at bruge amfetamin som undskyldning for en eventuel diagnose. ( det kan give bagslag )

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 16:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jordforbindelse skrev:
Sådan som jeg ser det med amfetamin : Personen tager amfetamin, dette stimulere serotonin, noradrenalin og dopamin, som gør man tror man klar i hovedet og kan tænke bedre eller smartere, man får eufori af at man er ovenpå, men er man det ??? tænker man klart ???

Ja.
Jordforbindelse skrev:
hvorfor er det så nedturen på amf er så hård? er det fordi man indser at sandslottet er væltet, og kun mere amf kan få det bygget igen ??

Fordi at den ændring i hjernekemiens ligevægt som amfetamin (og ethvert andet stof) medfører, kræver tid for at stabilisere og indstille sig på ny. Efter stoffet er metaboliseret, og genoptagelsen og udskillelsen i receptorene af stoffet (som det indtagede stof bandt til) igen ligger stabilt, vil hjernefunktionen igen være normal.
Med andre ord kan dagen derpå være hård fordi man har taget for meget, og kroppens autonome processer overbelastes for at genoprette dens balance.
Jordforbindelse skrev:
Min erfaring : folk på amfetamin får aldrig gjort noget ordentligt, bliver altid en omgang pusse nusse tænke tænke, lave noget andet, finde på noget nyt, glemme det første projekt som kun er 35%færdig, starte på nyt projekt som kan gemmes til dagen efter, får så at rende rundt og snakke om 1000 ting som alligevel aldrig bliver til noget, alt imens personen tror verden snurrer rundt om ham eller hende, når så amfetaminen aftager, kan personen ikke overskue noget som helst, og det nemmeste ligger til højrebenet ( mere amf ) da man jo så kan starte forfra på de 500 projekter man har gang i som alle er mellem 20 og 40 % færdige.

Det er noget vrøvl det der, og kan generelt siges om alle mennesker, uanset om de tager stoffer eller ej.

Amfetaminer er meget veludforskede stoffer med meget veldoumenterede virkningsprofiler, hvilket er årsag til at det anvendes så bredt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 17:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Det jeg lige skrev er et uddrag af en samtale jeg havde præcis om dette, med en som havde været afhængig af amfetamin i mange år, jeg citerede nærmest hvad han selv sagde, og hvad han har oplevet amfetaminen har gjort ved ham, derefter snakkede vi om alle dem vi kendte med amfetamin misbrug og en ting havde de alle til fælles, 10000000 projekter og hvis personen er heldig bliver 2 af de projekter til noget, jeg skrev MIN ERFARING, derfor er jeg egentlig ligeglad med om du synes det er noget vrøvl, og dit argument for hvorfor jeg tager fejl kan jeg bruge til endnu mindre end vrøvl. tænk hvis nu det var dig som tog fejl ? siger ikke jeg har ret, jeg beretter stadig kun om min egen erfaring og ikke den evige sandhed, som jeg igen ikke tror eksistere da alle reagere forskelligt på stoffer, der er dog nogle fællestræk.
jeg snakker om sindet og ikke signalstoffer, der er forskel på disse to.

veldokumenteret virkningsprofiler ? så bare husk ikke at blande medicin og narko sammen, jeg snakker om amfetamin som bliver taget af normale eller psykisk syge personer der godt kan lide at feste, snakker ikke om børn med ADHD der får speed i microdose.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 18:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jordforbindelse skrev:
Det jeg lige skrev er et uddrag af en samtale jeg havde præcis om dette, med en som havde været afhængig af amfetamin i mange år, jeg citerede nærmest hvad han selv sagde, og hvad han har oplevet amfetaminen har gjort ved ham, derefter snakkede vi om alle dem vi kendte med amfetamin misbrug og en ting havde de alle til fælles, 10000000 projekter og hvis personen er heldig bliver 2 af de projekter til noget, jeg skrev MIN ERFARING, derfor er jeg egentlig ligeglad med om du synes det er noget vrøvl, og dit argument for hvorfor jeg tager fejl kan jeg bruge til endnu mindre end vrøvl. tænk hvis nu det var dig som tog fejl ? siger ikke jeg har ret, jeg beretter stadig kun om min egen erfaring og ikke den evige sandhed, som jeg igen ikke tror eksistere da alle reagere forskelligt på stoffer, der er dog nogle fællestræk.
jeg snakker om sindet og ikke signalstoffer, der er forskel på disse to.

veldokumenteret virkningsprofiler ? så bare husk ikke at blande medicin og narko sammen, jeg snakker om amfetamin som bliver taget af normale eller psykisk syge personer der godt kan lide at feste, snakker ikke om børn med ADHD der får speed i microdose.


Okay - Jeg snakker om mennesker og amfetamin.. Du behøver ikke at tro mig, du kan undersøge det selv, jeg ved bare at hvad jeg siger det er sandt.
Og der er ingen grund til at blive sur, jeg forsøger ikke at træde dig over tæerne. Og jeg betvivler da heller ikke din vens erfaring, da som du selv siger; ingen oplevelser er identiske.

Hvad angår sindet og signalstofferne så er de to unægteligt koblet sammen, derfor må du hjertens gerne uddybe hvad du mener når du siger at de ikke er.

Jeg blander ikke medicin og narko sammen, men taler på baggrund af min indsigt i dets meget udbredte anvendelse. Det findes i alle former for erhverv vi kan tænke os; F-16 piloten på nattemission, overlægerne og kirurgerne på nattearbejde, dørmanden på crazy daisy osv. Foreksempel, blandt så mange andre, brugte verdens mest publicerede matematiker, Paul Erdős, amfetamin og meget andet i vel over 20 år.(http://www.untruth.org/~josh/math/Paul% ... o-rev2.pdf) side 4).

Det er altså langt mere udbredt end du umiddelbart tror.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 20:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Alf'n skrev:
Okay - Jeg snakker om mennesker og amfetamin.. Du behøver ikke at tro mig, du kan undersøge det selv, jeg ved bare at hvad jeg siger det er sandt.
Og der er ingen grund til at blive sur, jeg forsøger ikke at træde dig over tæerne. Og jeg betvivler da heller ikke din vens erfaring, da som du selv siger; ingen oplevelser er identiske.

Hvad angår sindet og signalstofferne så er de to unægteligt koblet sammen, derfor må du hjertens gerne uddybe hvad du mener når du siger at de ikke er.


Hvordan er det lige sindet og signalstofferne er unægteligt koblet sammen ? Jeg ser på ingen måde nogen sammenhæng mellem disse, tværtimod, alle signalstofferne forstyrre os i at opleve hvem vi virkeligt er, signalstofferne er fundamentet i vores reptil hjerne, hvor sindet ligger langt udenfor denne kategori, sindet er det du oplever med, som et kamera der ikke kan dømme det den ser man kan kun se og opleve det, signalstofferne kan så fortælle din hjerne om de kan lide det de ser, hjernen og signalstofferne høre sammen, sindet er noget for sig selv.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 20:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jordforbindelse skrev:
Alf'n skrev:
Okay - Jeg snakker om mennesker og amfetamin.. Du behøver ikke at tro mig, du kan undersøge det selv, jeg ved bare at hvad jeg siger det er sandt.
Og der er ingen grund til at blive sur, jeg forsøger ikke at træde dig over tæerne. Og jeg betvivler da heller ikke din vens erfaring, da som du selv siger; ingen oplevelser er identiske.

Hvad angår sindet og signalstofferne så er de to unægteligt koblet sammen, derfor må du hjertens gerne uddybe hvad du mener når du siger at de ikke er.


Hvordan er det lige sindet og signalstofferne er unægteligt koblet sammen ? Jeg ser på ingen måde nogen sammenhæng mellem disse, tværtimod, alle signalstofferne forstyrre os i at opleve hvem vi virkeligt er, signalstofferne er fundamentet i vores reptil hjerne, hvor sindet ligger langt udenfor denne kategori, sindet er det du oplever med, som et kamera der ikke kan dømme det den ser man kan kun se og opleve det, signalstofferne kan så fortælle din hjerne om de kan lide det de ser, hjernen og signalstofferne høre sammen, sindet er noget for sig selv.


Hokus pokus jeg puster til dit korthus. Det er sådan set meget simpelt.
Det enkelte atom, har få, dog konstante kvaliteter, hvoraf de enkeltvist ikke er særligt signifikante, men kombineres de alle, udgør de en helhed, denne helhed kan reagere med sin modsætning (nukleofil/elektrofil), og producere både lys, varme og en mere kompleks struktur i sin rumgeometriske udformning, med få eller ingen af sine tidligere egenskaber, men derimod med nye, der tillader yderligere kombinationer med endnu flere muligheder, med endnu mere komplekse strukturer til følge. Dette, disse og alt hvad det er, er koblingen, sindet om du vil.
Alt er forbundet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 21:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Amfetamin forandre dine signalstoffer med en forøgning, og derefter det modsatte, som skaber en ubalance derefter vil dine signalstoffer reagere med din kognitive del af hjernen som gør du tænker eller føler det som amfetamin gør ved dine signalstoffer, dit sind reagere alt afhængig af hvordan du har trænet dit sind til at opleve hvad dine signalstoffer siger, så dit sind er ikke i direkte forbindelse med din hjerne eller signalstoffer, sindet er bare det som oplever, hvordan sindet oplever er individuelt og bestemt ikke noget man lave et regnestykke på eller en formel.

Du kan ikke med lidt naturvidenskab kortlægge hvor sindet er og hvor det er forbundet til eller om det er styret af signalstoffer eller ej, dine tanker og følelser er heller ikke forbundet til dit sind.
Sindet er bare det du oplever med, intet andet, og hvordan din oplevelse er, er noget du er programmeret til siden fødslen. og kan kun ændres af dig selv og viljestyrke

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 22:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Jordforbindelse skrev:
Du kan ikke med lidt naturvidenskab kortlægge hvor sindet er og hvor det er forbundet til eller om det er styret af signalstoffer eller ej, dine tanker og følelser er heller ikke forbundet til dit sind.
Sindet er bare det du oplever med, intet andet, og hvordan din oplevelse er, er noget du er programmeret til siden fødslen. og kan kun ændres af dig selv og viljestyrke


Jeg gider egentlig ikke blande mig i diskussionen, men det du skriver her, er godt nok en gang vrøvl. Prøv at se tingene med nye øjne og læs det Alf'n skriver igen, han siger faktisk nogle rigtig sigende ting.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 00:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
I afsporer tråden drenge, her taler vi om hvor dårligt vi har det!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 00:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Når vi dør eller får en nær døds oplevelse og vi oplever vi forlader kroppen, eller bare generelt får en ud af kroppen oplevelse, hvad skyldes dette, hvis sindet var forbundet til legemet med atomer, hvordan kan man så få en ud af kroppen oplevelse, foregår denne oplevelse udelukkende inde i ens hoved, eller kan man rejse med sindet ? ja hvad er jeres erfaring, ikke hvad i tror på, men hvad er jeres erfaring, det fint i kan teoretisk læse jer til alt muligt men hvad har i selv oplevet, hvor føler i sindet er henne hvis i mener det sidder fast til nogle atomer i vores krop ? jeg siger ikke det det alfn skriver ikke giver mening, jeg er bare ikke enig....

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 04:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Ikke for at deraile tråden endnu mere, men hold nu kæft det er noget vrøvl det du skriver jordforbindelse.

On topic: For tiden kæmper jeg med at vende med til en tilværelse uden at være konstant påvirket af cannabis. Har røget 2 gange i december og begge gange har jeg fortrudt det. Det har som sådan været nemt nok at undvære joints, men jeg ved inderst inde også godt at det kun er fordi jeg har været udenbys og brugt al min tid med min nye kæreste som ikke ryger. Ligeså snart jeg kommer hjem igen, så er fristelsen der foran mig også falder jeg i. Men til gengæld kan jeg virkeligt mærke mig selv fortiden og mærke, hvordan 8 års cannabis overforbrug har påvirket mig og hvordan et lettere overforbrug af stimulanser også har påvirket mit humør, her tænker jeg hovedsageligt på MDMA. De sidste gange jeg har taget MDMA har jeg virkeligt kunne mærke nedturen ekstra hårdt, sidst lå jeg i flere dage bare og stirrede tomt ud i luften og var på randen til at græde konstant, det skal dog også lige siges at jeg gik imod alt HR og indtog både for meget MDMA, men også en god gang Amfetamin, Kokain og Alkohol oveni, hvilket bestemt ikke gjorde det bedre. Efter det prøvede jeg at love mig selv at jeg ville tage en god pause fra knarken, men 3 uger senere bingede jeg på 4 gram Amfetamin i et par dage og dagen efter kørte jeg på 2-FDK.
Heldigvis har jeg nu fået mig en mega sød kæreste, som er med på at slappe af og tage en pause fra at være på narko. Så nu ser jeg bare frem til en stille og rolig nytårsaften, hvor jeg bare skal slappe af med nogle nære venner, min kæreste, lidt drinks og ikke noget vildt.

Udover det kæmper jeg også med en døgnrytme, som er så langt ude at skide, at jeg for det meste først går i seng ved 7-8 tiden om morgenen og jeg kan virkeligt mærke at det er skidt for mig, for jeg når ikke engang at se sollys, da det allerede er mørkt igen når jeg vågner. Jeg ved at det er både på grund af cannabis, gaming og at jeg er ekstremt plaget af mareridt og hypnagogia for tiden, hvilket gør at jeg næsten er angst for at lægge mig til at sove. Jeg tør simpelthen ikke lægge mig i sengen og lukke øjnene før jeg er så træt og udmattet at jeg bogstaveligt talt ikke kan holde mig vågen mere.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 11:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Damn Mr. Gone, kan sku godt forstå du kæmper så - noget af en omgang du har været igennem på kort tid. Husk at ingen følelser/tilstande er konstante, det skal nok vende!
Må 2018 bringe dig massere af glæde og gode oplevelser :)

God energi sendt din vej!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 14:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
@mr Gone mega nedderen håber du får et bedre 2018 - som barn var jeg af den overbevisning at ulykker kommer i antallet 3. Jeg håber at dette gør sig gældende for dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 21:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jordforbindelse skrev:
Når vi dør eller får en nær døds oplevelse og vi oplever vi forlader kroppen, eller bare generelt får en ud af kroppen oplevelse, hvad skyldes dette, hvis sindet var forbundet til legemet med atomer, hvordan kan man så få en ud af kroppen oplevelse, foregår denne oplevelse udelukkende inde i ens hoved, eller kan man rejse med sindet ? ja hvad er jeres erfaring, ikke hvad i tror på, men hvad er jeres erfaring, det fint i kan teoretisk læse jer til alt muligt men hvad har i selv oplevet, hvor føler i sindet er henne hvis i mener det sidder fast til nogle atomer i vores krop ? jeg siger ikke det det alfn skriver ikke giver mening, jeg er bare ikke enig....


Jeg puster, du stikker.
Du modsiger dig selv i at påstå at kroppen og sindet ikke er koblet, men samtidigt nævner nærdød og ud af kroppen oplevelser. Altså hvis sindet ikke var koblet til kroppen, hvordan kan man så nogensinde opleve en ud af kroppen oplevelse?

Jeg føler ikke rigtigt at du forstår hvad jeg rent faktisk skriver, og synes ikke du byder mig den samme respekt som jeg møder dig med. Så for at omformulere det jeg tidligere sagde, på en mindre universel måde:
Jeg betragter sindet og bevidstheden som en ladning, der er koblet, og genereret gennem kombinationen af de milliarder af komponenter som vores krop udgøres af. Generelt, jvf. bindings teorien og orbital teori, kan et elektron betragtes i en superpositions tilstand, hvor det kan iagttage mere end et af dets teoretiske kvaliteter, og samtidigt befinde sig uendelig langt væk fra den kerne det teoretisk er bundet til.
Hvorfor jeg betragter ud af kroppen oplevelser som at sindet kobles til noget andet, nær døds oplevelser lige så. Energien frigives dog i sidstnævnte og fusionerer med altet..

Hvad er din erfaring?
Bare send den i en pb.

Sorry for at deraile, gøjes. Jeg har kæmpet de sidste (om en måned) 6 år, med dette.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2017 10:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Mr. Gone skrev:
Kæmper med at få hver enkel time til at gå, indtil der er gået en dag, så jeg kan sove. Jeg er så fucking pisse træt, den her verden og det her liv kan ærlig talt sutte en kæmpe beskidt fed pik.
Troede det var slemt da jeg mistede min bedste ven sidste år.. så mistede jeg min kat sidste måned, og det blev bare så meget værre da jeg også mistede min kæreste for halvanden uge siden..
jeg er så træt

:hjerte:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2017 18:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Med et speciale jeg snart har været 1,5 år om, og som har fastholdt mig i et stimulans- og alkoholmisbrug.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2017 19:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
the-red-pill skrev:
Med et speciale jeg snart har været 1,5 år om, og som har fastholdt mig i et stimulans- og alkoholmisbrug.


Hvad hulen er det for en slags speciale?? Et om de effekter et længerevarende misbrug har på kroppen eller??

OT:
Kæmper med forberedelse til to meget tunge naturvidenskabelige eksamener. :nus: :eyes:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2018 12:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 nov 2013 02:35
Indlæg: 4
Jeg er lige flyttet ud af min lejlighed hjem til den gamle, da min økonomi knækkede efter jeg havde synet min bil til 6.000 og den så dernæst døde et par dage efter. har desuden en del gæld jeg er igang med at få barberet ned hvilket også var medvirkende til den fornævnte beslutning.
Jeg har desuden startet 30 days challenge med tjald, da jeg har røget siden jeg var en 17-18 år fast og aldrig har ment at jeg har haft et problem med det. Men det kunne være dejligt at få syn for sagen så at sige.

Det eneste der kører for mig pt er at jeg har et fuldtidsarbejde som jeg har haft i lidt over 1 år, men prøver bare at fixe en masse personlige problemer & dertil økonomiske problemer når jeg ikke arbejder. Håber bare at jeg kan komme med igen i løbet af de næste måneder, men det bliver en stram tid. Og en evt plan for fremtiden, ifht udd og job er sat på pause. Det samme med damer, har jeg simpelthent ikke overskud til lige nu :p.

Håber at i får løst jeres problemer og kommer stærkere ud på den anden side. :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team