Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 28 nov 2017 13:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2017 00:03
Indlæg: 6
MrPlanter skrev:
Overvægtig skrev:
Hej

Jeg kæmper med min vægt - ved ikke om det er det rigtigt sted at skriv men, har lyst en del på denne hjemmeside med hensyn til vægttab på amf.
Jeg er 168 høj og vejer de 110 kg , har kæmpet med min vægt hele livet siden Bensbarn , har et lavt stofskift men den er ikke lav nok til jeg må få medicin for det . At jeg er nået til et punkt jeg kan ikke mere . Jeg træner 7 dage om ugen plus jeg går tur om morgen og lever kun af grøntsager men der sker ikke noget . Vil høre om nogen har erfaring med amf og hvor meget man skal tage .. hilsen den knust overvægtige


Hej, Jeg ville ikke bruge amf til vægt. Prøv at undersøg clenbuterol i stedet. Ved du forresten hvor meget du indtage og forbrænder?



Jeg har undersøgt clen og har endda taget den men kunne ikke tåle det , jeg tæller alt hvad jeg spiser , jeg dyrker motion 2 timer næsten dagligt men min stofskift er lavt - jeg er nået til et punkt jeg ikke kan mere , er blevet mobbet af alle de udd jeg har gået på , jeg blev endda tæsket fordi jeg er tyk - jeg vil gerne tage en amf kur på 2/3 uger og håber at det vil hjælpe - det ikke fordi jeg vil spise fastfood eller lignende men forhold mig til sundt mad - jeg vil høre om nogen har erfaring . Ved godt det er en usundt måde af tabe sig på men kan se det som min sidste udvej


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2017 15:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Efedrin kunne være en mulighed fre for amfetamin, da det ikke er så afhængeligheds skabende (min oplevelse) og virker lidt i samme boldbane - mere energi mindre sult.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2017 20:59 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det kommer desværre sjældent til at resultere i et varigt vægttab, hvis man tager korte perioder med stoffer. Man er nødt til gradvist at ændre sit kalorieindtag og spisevaner for at få et varigt vægttab. Du ender med stor sandsynlighed med at tage det meste på igen, hvis du tager en "stimulantkur".

Det ligger jo instinktivt i os mennesker, at spise når der er mad. Så det er meget modstridende at skulle sulte sig selv. Men den mest sikre vej til et varigt vægttab er gradvist at skrue ned for kalorieindtaget. Selvom din forbrænding er lav, vil du nå til et punkt hvor du taber vægt med tilstrækkelig lav tilførsel af kalorier.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2017 21:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg kender så mange folk, der har taget en amf kur og det har da også virket indtil de stoppede. Når de stoppede tog de al vægten på, skulle kæmpe med stimulans nedtur og cravings efter både mere amf og vægttab. Dont do it.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 00:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2017 00:03
Indlæg: 6
Jeg er klar over at hvis jeg spise normalt kommer jeg uden tvivl til at tag det hele på igen , jeg har brug for at se min vægt går ned - jeg er den fed imellem alle , jeg har tænkt mig at forstætte med min træning og sund kost når jeg er færdig med amf kur , er dømt til at træne hele mit liv så jeg ikke bliver til en elefant . Har prøvet alt ( hcg/efedrin/clen/t3 ) intet har hjulpet mig . Jeg er en pige og ingen vil være sammen med en tyk pige. Så har taget min beslutning , og vil bare høre om nogen har erfaring og taber mig sig af amf kur ... :( er klar over det er en usundt måde at tabe sig på , men det er lige så usundt og være fed .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 00:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2017 00:03
Indlæg: 6
Har også tænkt mig at træne imens jeg er på amf kur, både om morgen og aften .
Så mit vægttab går hurtigere , så vil være fysisk aktiv .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 15:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 okt 2010 16:30
Indlæg: 29
Jeg er for nyligt startet med at tage antidepressiv medicin, efter 3 måneders frem og tilbage med psykiatrien. Det gik egentligt meget godt de første 2 dage, men den 3. dag fik jeg nogle underlige bivirkninger. Jeg havde konstant kvalme, svedte igennem mit tøj, og min angst begyndte at blusse stille og roligt op. Indenfor de sidste 5 dage, har jeg så været 2 gange på akut psykiatrisk skadestue med den værste angst jeg nogensinde har prøvet. Efter min første tur på den psykiatriske akutmodtagelse, hvor de gav mig 3 stk Truxal og sendte mig hjem igen, prøvede jeg at ringe til min psykiater dagen efter, men uden held. Det resulterede så i at jeg måtte af sted igen...Jeg får så et opkald fra ham senere på dagen, hvor han spørger hvorfor jeg dog ikke bare stoppede med medicinen, og at jeg under ingen omstændigheder skulle tage de Oxapax jeg havde fået fra skadestuen. Jeg har virkelig ingen idé om hvad jeg skal gøre med mig selv, og føler at alt hvad jeg gør er forkert i deres øjne.

Håber nogle af jer kan relatere, og evt. komme med nogle råd da jeg virkelig er på bar bund...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 19:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Overvægtig skrev:
Jeg er en pige og ingen vil være sammen med en tyk pige .

Hvor har du dog det fra? Kender mange der er til store tøser

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 19:40 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Buttkraken skrev:
Overvægtig skrev:
Jeg er en pige og ingen vil være sammen med en tyk pige .

Hvor har du dog det fra? Kender mange der er til store tøser

Det er nemlig rigtigt, der er mange som tænder på “store” kvinder. Prøv og søg lidt på nettet eller opret en ærlig profil og søg efter mænd som tænder på plus size.
For mig og se er den største fare ved en tidsbegrænset amf-kur afhængeligheds potentialet, men derudover kommer til og belaste dit hjerte ekstra og endnu mere under din planlagte træning.
Hvilket er vejen til et hjertestop.
Har misbrugt amfetamin og elskede jeg kunne holde mig slank, men det gør min ryg ikke i resten af mit liv. Hadede det amfetaminens daglige indtag gjorde ved min psyke så det kan ikke anbefales.
Hvad med en gastrisk bypass (staves?) jeg tænker du ligger i målgruppen pga stofskifte problematikken.

Edit har du alligevel tænkt dig og gøre det så hold dosis nede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 20:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Harster skrev:
Jeg er for nyligt startet med at tage antidepressiv medicin, efter 3 måneders frem og tilbage med psykiatrien. Det gik egentligt meget godt de første 2 dage, men den 3. dag fik jeg nogle underlige bivirkninger. Jeg havde konstant kvalme, svedte igennem mit tøj, og min angst begyndte at blusse stille og roligt op. Indenfor de sidste 5 dage, har jeg så været 2 gange på akut psykiatrisk skadestue med den værste angst jeg nogensinde har prøvet. Efter min første tur på den psykiatriske akutmodtagelse, hvor de gav mig 3 stk Truxal og sendte mig hjem igen, prøvede jeg at ringe til min psykiater dagen efter, men uden held. Det resulterede så i at jeg måtte af sted igen...Jeg får så et opkald fra ham senere på dagen, hvor han spørger hvorfor jeg dog ikke bare stoppede med medicinen, og at jeg under ingen omstændigheder skulle tage de Oxapax jeg havde fået fra skadestuen. Jeg har virkelig ingen idé om hvad jeg skal gøre med mig selv, og føler at alt hvad jeg gør er forkert i deres øjne.

Håber nogle af jer kan relatere, og evt. komme med nogle råd da jeg virkelig er på bar bund...


Er din psykiater i det sydjyske ?
For der sku vist være en gusten svensker ansat.
Skadestuen har vel vurderet hvad der er bedst for dig og benzoer som jeg formoder oxapax er virker kortsigtet og kan være en løsning for en uge max to.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 20:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2017 00:03
Indlæg: 6
Buttkraken skrev:
Overvægtig skrev:
Jeg er en pige og ingen vil være sammen med en tyk pige .

Hvor har du dog det fra? Kender mange der er til store tøser





Har det fra at alle kalder mig for kun bedste veninde , og hør hvordan de omtaler andre tykke piger - har aldrig oplevet at ikke bliv mobbet pga min vægt , ingen vil forstå hvad jeg har været igennem . Selv min far siger at jeg er en ko og ingen kommer til at tænd på en ko eller bliv gift med hende .
Har på et tidspunkt lært en fyr at kende , efter jeg gav ham alt hvad han pegede på gik han fra mig til en slank pige og sagde , jeg brugt dig kun til at få de ting jeg manglede og at jeg squ kun betale hans regning .

Prøv at forstå mig lidt.

Jeg kommer ikke til at tage baner igennem næsen , kun 3 mg igennem munden . Og har aldrig i mit lov taget stoffer hverken det en eller anden hellere aldrig prøvet af ryg hash.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 21:10 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Lyder som en fornuftig dosis når nu det er du vil prøve det.
Lange gåture fremfor motionscenter har jeg en ide om er sundest.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 21:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 nov 2017 00:03
Indlæg: 6
Fso skrev:
Lyder som en fornuftig dosis når nu det er du vil prøve det.
Lange gåture fremfor motionscenter har jeg en ide om er sundest.




Det nemlig det jeg vil gøre. har ikke tænkt mig at tag i baner og meget , det er i mg vi snakker om for at tabe mig og have energi .
Og så vil jeg træne to gang dagligt , det nemt sagt af andre at man skal spis sundt og dyrke motion men det har jeg gjort længe og kan ikke mere . Har hele mit liv været tyk og kun mobbet . Uanset hvis jeg taber mig 2/3 kg er det aldrig godt nok ..
Håber alle dem der har svaret kan forstå mig , er klar over at i svar mig for kun i vil mig det bedste men ingen kan gå i de sko jeg går i dagligt og hvor meget jeg skal gøre .. :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2017 23:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
@Overvægtig: Jeg har læst, hvad du har skrevet, og jeg vil gerne knytte nogle kommentarer, fordi du fortjener at blive sendt afsted med god karma og positiv energi.

Det er fanme en tarvelig bemærkning af din far. Den bemærkning skal altså ikke forme dig eller pille dig ned. Det er typisk, at vi får en eller anden bemærkning i vores liv, som præger os negativt. Det fængsel skal du bryde ud af, fængsler har altid vinduer.

Din drøm er at tabe dig, så nu skal du lægge en plan. Hvor meget skal du bruge på at realisere din drøm? Vores typiske hindringer er ofte penge, lokation eller alder. Hvad vil din drøm koste? Få noget hjælp fra en personlig træner uanset, hvad det koster dig. En person, der kan give dig den opbakning og velsignelse, som du fortjener. Derudover lav en tidsplan og nogle konkrete mål, som er opnåelige.

Ja, du er blevet mobbet som barn, og det er helt klart et traume, men nu skal du videre. Det var under din barndom, og heldigvis kommer den ikke tilbage.

Det er en fordel at være uperfekt. Tykke kvinder har et ry for at være vilde i sengen, fordi de skal arbejde for at få et slag pik. Nogle kønne piger er kedelige i sengen, fordi de kan nemt få sex, og gør sig ikke en skid umage i sengen.

Husk, det er dine egne forventninger, der skal indfries og ikke andres! Det skal være helt egoistisk, det du gør under dit vægttab. Du skal bære dig selv med respekt og ikke lade dig slå ud, at du har været overvægtig i lang tid og fuck hvad de andre siger. Prøv at stråle så vidt som muligt og husk, at piger som jer er gode i sengen. Og ellers lyt til de andres gode råd :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 10:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 okt 2010 16:30
Indlæg: 29
Fso skrev:
Harster skrev:
Jeg er for nyligt startet med at tage antidepressiv medicin, efter 3 måneders frem og tilbage med psykiatrien. Det gik egentligt meget godt de første 2 dage, men den 3. dag fik jeg nogle underlige bivirkninger. Jeg havde konstant kvalme, svedte igennem mit tøj, og min angst begyndte at blusse stille og roligt op. Indenfor de sidste 5 dage, har jeg så været 2 gange på akut psykiatrisk skadestue med den værste angst jeg nogensinde har prøvet. Efter min første tur på den psykiatriske akutmodtagelse, hvor de gav mig 3 stk Truxal og sendte mig hjem igen, prøvede jeg at ringe til min psykiater dagen efter, men uden held. Det resulterede så i at jeg måtte af sted igen...Jeg får så et opkald fra ham senere på dagen, hvor han spørger hvorfor jeg dog ikke bare stoppede med medicinen, og at jeg under ingen omstændigheder skulle tage de Oxapax jeg havde fået fra skadestuen. Jeg har virkelig ingen idé om hvad jeg skal gøre med mig selv, og føler at alt hvad jeg gør er forkert i deres øjne.

Håber nogle af jer kan relatere, og evt. komme med nogle råd da jeg virkelig er på bar bund...


Er din psykiater i det sydjyske ?
For der sku vist være en gusten svensker ansat.
Skadestuen har vel vurderet hvad der er bedst for dig og benzoer som jeg formoder oxapax er virker kortsigtet og kan være en løsning for en uge max to.



Nej, jeg er i Nordsjælland. Jeg er meget opmærksom på mit forbrug af benzoer, og har kun brugt dem i absolutte nødsituationer. Jeg blev forresten ikke informeret om bivirkningerne af det antidepressive medicin forinden, så jeg føler mig virkelig svigtet af ham, da jeg ikke har andre muligheder end at selvmedicinere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 10:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Er du stoppet med den nye medicin?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 13:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 okt 2010 16:30
Indlæg: 29
Jeg er på den halve dosis. 10mg Paroxeten hver dag. Jeg har det alligevel ikke skide godt. Jeg spiser ingenting, har kvalme og generel utilpas. Grunden til at jeg ikke stopper er at indlægsedlen siger at man ikke må stoppe behandlingen uden en læges accept. :/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 16:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Harster skrev:

Nej, jeg er i Nordsjælland. Jeg er meget opmærksom på mit forbrug af benzoer, og har kun brugt dem i absolutte nødsituationer. Jeg blev forresten ikke informeret om bivirkningerne af det antidepressive medicin forinden, så jeg føler mig virkelig svigtet af ham, da jeg ikke har andre muligheder end at selvmedicinere.


Harster: Jeg synes det er rigtig vigtigt at du vender dine tanker med din læge/psykiater, så i kan få snakket om en holdbar løsning.
Det ville være en skam at stoppe med din behandling, udelukkende fordi du er nervøs for potentielle bivirkninger. Der må jo være en grund til at du har opsøgt psykiater i første omgang.

Om det så er medicin der er det optimale valg for dig, er svært at sige. Derfor er det vigtigt at få snakket med dine behandlere omkring hvordan du har det med medicineringen og hvorfor du har det sådan :)

Nu er det ikke kotume at psykiatere (og ej heller læger) fortæller om alle tænkelige og utænkelige bivirkninger ved en given behandling, når de starter op.
Jeg kan til dels godt forstå at du føler dig svigtet, men jeg tror bestemt ikke at han har gjort det for at snyde dig.

Hvad mener du med at du ikke har andre muligheder end at selvmedicinere?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2017 18:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
I forhold til indlægssedlen så er det hvis du har indtaget medicinen over længere tid at du ikke må lave et direkte stop. Din psykiater har jo sagt go for at du stopper med at tage medicinen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2017 22:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 okt 2010 16:30
Indlæg: 29
Khazim skrev:

Nu er det ikke kotume at psykiatere (og ej heller læger) fortæller om alle tænkelige og utænkelige bivirkninger ved en given behandling, når de starter op.
Jeg kan til dels godt forstå at du føler dig svigtet, men jeg tror bestemt ikke at han har gjort det for at snyde dig.

Hvad mener du med at du ikke har andre muligheder end at selvmedicinere?


Jeg forstår godt at læger ikke skal informere om alle bivirkninger. Før jeg startede medicinen bragte jeg netop dette på banen, at jeg havde set at ens angst kunne blive forværret. Det fik jeg at vide at jeg ikke skulle tænke på, og at det var meget sjældent. Den anden læge jeg talte med på skadestuen sagde at de mødte mange mennesker hvor netop deres angst/depression blev forværret efter SSRI.

Mht selvmedicinering, var det ikke for de benzoer jeg fik på skadestuen, havde jeg nok gået været nødsaget til alkohol/cannabis etc. Heldigvis har jeg fået det bedre pt. og skal til samtale med min læge igen om en uge :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team