Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 14:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 dec 2017 17:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2017 04:33
Indlæg: 12
Nu er det så mandag og jeg har da haft det lidt besynderligt siden onsdag, så slemt som idag. Idag har jeg gået rundt i en bobbel. Jeg er sløv, jeg kan ikke koncentrere mig, jeg taler langsomt, tænker langsomt og har i det hele taget en uvirkelighedsfølelse. Så spørgsmål:

1. Kan man være påvirket af hash i 5 dage og kan det ligge latent og så blusse op igen. Jeg har læst at HTC kan blive i kroppen i op til fire uger, men kan det ligge i blodet uden at påvirke og så blive frigivet senere? For det er vel det der påvirker?

2. Er der nogle erfaringer med hvor længe man kan ventes at være ramt, eller er det et individuelt biologisk spørgsmål?

3. Er der nogen måder man kan få det til at gå over hurtigere?

På forhånd tak for svar og kæmpe applaus til folk herinde der hjælper andre


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 18:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
1. Tag den med ro, placebo effekt kan tage røven på en. og ja du kan måske ved fysisk aktivitet forbrænde noget fedt hvor der er thc i, men det kan ligesåvel være de endorfiner du udskiller i hjernen som gør dig høj. Man er kun skæv i 4 timer, derefter er man bare træt.

2. Ja man er påvirket i noget tid efter man stopper, alt afhængig af hvor meget og hvor længe man har røget. ( psykisk, og små fysiske abstinenser som koldsved )

3. ja dyrk motion, spis sundt og få nok søvn.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 21:12 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 nov 2017 05:02
Indlæg: 27
John Snow skrev:
Nu er det så mandag og jeg har da haft det lidt besynderligt siden onsdag, så slemt som idag. Idag har jeg gået rundt i en bobbel. Jeg er sløv, jeg kan ikke koncentrere mig, jeg taler langsomt, tænker langsomt og har i det hele taget en uvirkelighedsfølelse.



Det lyder tilnærmelsesvis som psykotiske symptomer. Hvor meget hash har du indtaget? Hvor hyppigt har du indtaget det op til i onsdags? Hvordan har du indtaget det?

Du siger du har en osteklokkeoplevelse, en uvirkelighedsfølelse. Dette er et psykotisk symptom. Kan du forklare nærmere hvordan denne følelse kommer til udtryk?

Du kan ikke koncentrere dig, du taler langsomt og du siger du er sløv. Dette tyder på kognitiv funktions nedsættelse.

Jeg skal ikke male fanden på væggen, dette kan i mildeste tilfælde godt være noget totalt urelateret, hvad jeg går ud fra det er, er en forbigående hashpsykose af mild grad. I værste tilfælde kan du have udløst latent skizofreni.

Hvor gammel er du? Har du familiehistorie med psykiske lidelser?
Hvordan har du det ud over du symptomer du beskriver?


Jeg bliver en smule bekymret. Jeg vil råde dig til at konsultere en læge omkring det.


Hvis der er nogen der mener jeg er way off, så set mig endelig lige på plads.

God speed,
KUASHI


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 21:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2017 04:33
Indlæg: 12
Jeg røg det, og jeg røg ikke særligt meget. Et par sug af en bon, der vidst nok var meget stærk, men er pænt modtagelig overfor sådan noget. Alting går lidt langsomt, føler alting lidt hmm.... lidt som at alt går lidt langsommere og min hjerne ikke helt følger med, ja, det er svært at forklare. Tænkte godt på det kunne være en psykose, for ja jeg har nogle psykotiske tilfælde i familien. Det er meget svært at beskrive tilstanden, jeg er ret sikker på det ikke er skizofreni - jeg har ikke vrangforestillinger, jeg ser ikke ting der ikke er der og min mor var forbi idag og bemærkede ikke ændringer i min personlighed.. Jeg ved ikke om det så kan være et tidligt stadie, har ikke så meget styr på det.. Håber sgu det bedste, men det har været en lang dag! Tænker måske lige jeg giver det et par dage inden jeg går til lægen. Ved ikke... Men tusind tak for et ærligt svar, jeg må jo være klar på hvis det ikke går væk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 22:19 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 nov 2017 05:02
Indlæg: 27
Hashpsykoser kan udløses hvornår end det skal være, om det så er første gang, tiende gang, gang nr hunred and so on. Hvis bongen var mere krads end normalt, kan det godt være det er dét der kan mærkes. Meget THC-holdig hash kan accelerere psykose hos individer der er pre-disponeret til det. Der findes to måder man kan gå ned med en psykose. Den type der kommer sig snigende og den type der vælter ned over hovedet på en ud af det blå. Hvis det bliver værre, hedder det afsted til lægen med det samme. Hold en lang pause med hash, skal du absolut ryge igen, vil jeg anbefale dig at ryge CBD holdig skunk frem for hash. THC er psykosefremmende hvorimod CBD er antipsykotisk.

Håber seriøst du får det bedre, psykose er satme ikke for sjov. Hold os endelig opdateret med hvordan det går.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2017 22:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
RO PÅ, prøv lige og træk vejret inden i kaster med diagnoser som skizofreni og psykoser, du har røget dig skæv, det vil sige at du har indtaget stoffet THC, THC er et Psykoaktivt stof, og fordi dette er Psykoaktivt vil det virke forskelligt fra person til person, det du skriver har mange oplevet, dette er ganske normalt, at du er sensitiv og muligvis lidt overfølsom overfor den Psykoaktive virkning ved store doser THC, dette skal du være opmærksom på og handle på, ryg kun joints, ryg pot og ikke sort hash, udendørs dyrket pot prøv det.

Bedst ville jo være hvis du slet ikke brugte THC, da som du siger at du er disponeret for det som ligger genetisk i familien, sørg for at få masser af CBD, dette er modvirker den Psykoaktive effekt THC har.

lad der gå lidt tid også skal du nok få det bedre, forudsat at du undlader at ryge alt med THC involveret .

Hav en god dag, og tag den med ro

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team