Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 01:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 dec 2017 18:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Hey folks.

Jeg er netop kommet i behandling for alkoholmisbrug og har derfor taget risolid i omkring 4 dage (omkring 75mg dagligt). Jeg har samtidig taget methylphenidat (en del højere doser end før, pga. risolidens modvirkning (60-80mg dagligt).

Jeg er nu løbet tør for methylphenidat og oplever ret negative effekter ved risoliden; dårlig motorik, deppresivitet, snøvnler, husker dårligt, etc.

Nogen gode råd til, hvordan jeg skal håndtere situationen? Jeg tager på misbrugscentret igen i morgen for at høre, om de har andet at hjælpe med end at sige, at jeg bare skal slappe af og holde mig fra alt. Jeg har bare vigtige studiemæssige ting, jeg skal have lavet!

Overvejer dumme ting som at købe cokain eller MDMA for at tage det i små doser, for at komme over de næste par dage, indtil chlordiazepoxidkoncentrationen i blodet er til at arbejde med.

Andre ideer?

PS.
Jeg undskylder den dumme post, der egentlig bare er en: "Fuck jeg har det nederen lige nu, hvad skal jeg gøre?"-post

Men måske der kunne komme nogle gode råd ud af det.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2017 20:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Flere stoffer vil nok gøre dig endnu mere forvirret og få dig endnu længere ned med humøret.

Undskyld jeg siger dette på en lidt hård måde, skal ikke fortås negativt, men du burde da godt kunne klare lidt uddannelse uden at tage stoffer, lad vær at brug en eksamen som undskyldning for at tage et eller andet stof.
Stoffer som kokain og MDMA skal du jo kun indtage når der er fest og ballade, det er vanvittig dårlig HR at tage stoffer for at klare nogle hårde dage med eksamen eller lektier. Når du så er færdig med uddannelsen, så kan du bruge tilsvarende tid på at komme ud af det misbrug der kunne blive bygget op med sådan en rutine der.

Godt du er i behandling, har selv været det for nogle år siden, tro mig det hjælper, og Håber du bliver clean og kommer ud af det, stofferne vil kun gøre det værre, jeg har fået mine bedste karakterer uden brug af stoffer, ( røg lidt hash ) men kun når opgaven var skrevet, eller lektierne var lavet, alt er nemmere ædru...

Dyrk motion, spis sundt, dyrk sex, masser af sex, så bliver du clean før du ved det :)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2017 22:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Enig med Jordforbindelse!

Suck it up! Når man har festet, er der en regning der skal betales. Og ved at proppe andre stoffer i kroppen udskyder du bare den regning. Du kan jo eventuelt spørge om ikke du kan få en lavere dosis risolid. Det er vel for at tage de værste abstinenser? Tror måske at du også kan opnå de abstinens reducerende effekter ved gabapentin. Er dog ikke sikker.

Men under alle omstændigheder, super flot du er gået i behandling for alkohol. Pas nu bare på at du ikke udvikler et erstatnings misbrug, det er set så mange gange før at man substituere et stof med et andet.

Husk på at det bliver bedre! Og så længe skal du jo altså heller ikke være på risolid. Det er jo kun til at de værste abstinenser har lagt sig.

Alt held og lykke herfra.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team