Flere stoffer vil nok gøre dig endnu mere forvirret og få dig endnu længere ned med humøret.
Undskyld jeg siger dette på en lidt hård måde, skal ikke fortås negativt, men du burde da godt kunne klare lidt uddannelse uden at tage stoffer, lad vær at brug en eksamen som undskyldning for at tage et eller andet stof.
Stoffer som kokain og MDMA skal du jo kun indtage når der er fest og ballade, det er vanvittig dårlig HR at tage stoffer for at klare nogle hårde dage med eksamen eller lektier. Når du så er færdig med uddannelsen, så kan du bruge tilsvarende tid på at komme ud af det misbrug der kunne blive bygget op med sådan en rutine der.
Godt du er i behandling, har selv været det for nogle år siden, tro mig det hjælper, og Håber du bliver clean og kommer ud af det, stofferne vil kun gøre det værre, jeg har fået mine bedste karakterer uden brug af stoffer, ( røg lidt hash ) men kun når opgaven var skrevet, eller lektierne var lavet, alt er nemmere ædru...
Dyrk motion, spis sundt, dyrk sex, masser af sex, så bliver du clean før du ved det