Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 dec 2017 03:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
Slettet


Senest rettet af psytaihai 03 feb 2018 07:21, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2017 08:56 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Prøv og kontakte dem her https://tuba.dk/ jeg mener der noget med psykologhjælp til voksne børn af alkoholikere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2017 04:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Vær dig selv så meget som muligt omkring hende, vis egne sårbarheder, og hyg dig med hende. Hun er sikkert inderst inde også træt af at hun drikker, så vis hende at du kan se igennem fingre med det, og tag med hende ned og handle selvom hun skal have alkohol, og prøv at se igennem fingre med det. Adfærdsændringer kommer indefra, ikke udefra, så spejl de sider af hende og grundende til hun drikker, med dig selv (du kender det også lyder det til), og så vil hun måske kunne acceptere sig selv nok til at tage hånd om problemet så småt. Men det er en langvarig process.

Tror også det er de færreste der misbruger for andres skyld, da det jo er en ret "egoistisk" handling, og hvis hun startede før hun fik dig så..

Og husk vand, tag et glas med hende så ofte du kan, dehydrering kan gøre at man drikker mere, og man ligger ikke altid selv mærke til det. Især hvis hun også ryger smøger.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2017 13:53 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
+1 på tuba, der kan du få noget kvalificeret rådgivning ifht. de problemstillinger du bokser med.

Citat:
Hver gang jeg ser hende, tænker jeg at jeg er en del af problemet, hvis jeg havde behandlet hende bedre da jeg var yngre havde hun måske været mere frisk nu?


Det er ikke din skyld, at din mor drikker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2018 07:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
slettet


Senest rettet af psytaihai 24 feb 2018 00:57, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2018 09:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Godt at høre. Det er godt at du kan få tilbragt noget tid med hende, og at du kan mærke hvornår det er 'nok'.
Håber du finder en at snakke med, så du kan få nogle solide input. Også selvom det er inde i byen.
God vind :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team