Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 23:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2018 16:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2018 16:46
Indlæg: 5
Hej.
Nu har jeg i et års tid nu været paranoid/stum når jeg ryger eller suger kokain. Måske en klog mand kan måske pege ud nogle grunde?
Nu ved jeg det er psykisk og det kan man ikke bare sige sådan og sådan men er virkelig nysgerrig.

Selvom jeg sammen med en af mine gode kammerater, så når jeg ryger fx: Så bliver jeg helt "in my mind". Jeg siger ikke rigtig meget, og føler mig lidt paranoid. Slet ikke social worth.
Det sådan set pænt træls, når jeg kunne ryge bonghoved efter bonghoved for 2½ år siden ca.

Er det Pga. Jeg måske har fået angst? Eller ADHD? Eller måske jeg er stresset?
Føler ikke for at snakke så meget hvis jeg meget skæv, ellere brændt på kokain.

Ville være fed nok hvis der også var en med samme ting, så jeg ikke er alene om det :|

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2018 17:43 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
1. Er der en mod der kan flytte dette emne til medaljens bagside?
2. Stum er måske lige at overdrive, hvis du spørger mig haha. Det er jo ikke fordi din stemme forsvinder og det er fysisk umuligt at snakke, det er alt sammen psykisk.

Jeg kender det selv meget godt, førhen blev jeg slet ikke asocial af at ryge hash eller tage stimulanser, men nu havner jeg nemt i "boksen", som mange kalder det. Man ender simpelthen med at sidde og tænke alt for meget og det hæmmer ligesom en fra at deltage i samtalen. Og det bliver kun sværere jo længere man sidder i det. Det er meget nemmere at komme ud af "boksen" de første 10 minutter fremfor 2 timer inde i det, når man bare er ham den mærkelige, der sidder og ikke siger noget. Det kan godt tyde på lidt mild social angst og usikkerhed, hvis du spørger mig, det er i hvert fald sådan jeg selv har det. Det kan også tyde på at du måske bare ikke er den rette stemning i øjeblikket og så er der jo ikke så meget at gøre ved det.

Måske du skulle prøve med en lille pause fra hashen og stimulanserne og så også holde dine doser lavere, når det er, for det bliver kun sværere med tiden, hvis du ikke gør noget ved det. For det ender hurtigt med at blive en "vane" og så bliver det hurtigt svært ved at gøre noget ved. Mit andet råd ville være at virkeligt prøve at tvinge dig selv til at deltage i samtalerne, eller selv starte en samtale om noget du finder interessant.
Håber det kan hjælpe.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team