Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 18:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2018 17:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2018 16:46
Indlæg: 5
Hej, har et lille forbrug af kokain, men tror sq dsv det er medvirket til tics i min krop og øje.

Kan få sjove bevægelser hvis jeg suger coke, og mit øje fucker meget hvis jeg godt brændt.

Er det Pga. Indtagelse af koffein? Eller fordi jeg er stresset?

Håber folk kan give mig et lille hint på hvad det måske kunne være, og så jeg kan arbejde lidt på det. :mrgreen: :eyes:

Føler mit venstre øje er centrum for det hele.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2018 17:36 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvad mener du med tics? altså sidder du og laver ting med dit øje, eller snakker vi om at det føles som om en nerve er i klemme? Begge ting kan blive forsaget af stimulanser. Så mit råd ville være at.
Jeg har selv bøvlet meget med tics da jeg var yngre og nu er det kun noget jeg bøvler med på stimulanser. Og det er faktisk især mine øjne også. Jeg sidder og klemmer dem sammen og "spænder" i em og når jeg først er gået igang, har jeg virkeligt svært ved at styre det. Mit bedste råd til øje tics er at suge mindre og virkeligt koncentrere dig og træne dig til at lade være, selvom det er fucking svært.
Føler med dig, for det er virkeligt nederen at sidde med.


Der kører også allerede en anden tråd om tics, det er godt nok ikke lige i øjet, men det er stadig relevant, hvis du spørger mig.
viewtopic.php?f=18&t=54501&p=718707#p718707

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team